-

عاشقانه های جنجالی بازیگر پایتخت و همسرش+عکس جنجالی

تصویری از احمد مهرانفر بازیگر پایتخت در کنار همسرش را مشاهده می‌کنید.

احمد مهران‌فر زادهٔ ۱۰ خرداد ۱۳۵۴ است.احمد مهران‌فر متولد کاشان است. احمد مهران‌ فر بازیگر و نویسنده ایرانی است.احمد مهران‌فر بیشتر شهرت وی برای نقش آفرینی در سریال پایتخت است.احمد مهران فر از سال ۱۳۷۸ اجرای حرفه‌ای تئاتر را آغاز کرد.

احمد مهرانفر و همسرش

احمد مهرانفر با انتشار پست زیر در صفحه اینستاگرام خود چنین نوشت:

تو را می خواهم …! برای ‎پنجاه سالگی ! ‎شصت سالگی ! ‎هفتاد سالگی …! ‎تو را می خواهم …! ‎برای خانه‌ای که تنهاییم … ‎تو را می خواهم برای چایعصرانه … ‎تلفن‌ هایی که میزنند و جواب نمیدهیم ! ‎تو را می خواهم برای تنهایی …! ‎تو را می خواهم وقتی باران است ! ‎برای راهپیمایی آهسته‌ی دوتایی ! ‎شهر …! ‎برای پنجره‌ی بسته …! ‎و وقتی سرما بیداد می کند …! ‎تو را می خواهم …! ‎برای پرسه زدن های شب عید …! ‎نشان کردن یک جفت ماهی قرمز …! ‎تو را می خواهم …! ‎

10600593_840

مهران‌فر از سال ۱۳۷۸ اجرای حرفه‌ای تئاتر را آغاز و در کنار بازیگرانی مانند پرویز پرستویی، پانته‌آ بهرام، امیر جعفری، مهتاب نصیرپور و حبیب رضایی اجرای نقش‌های تئاتری را تجربه کرده‌است.

بیشتربخوانید : قطع عضو دختر 7ساله توسط عمه حیوان صفتش+جزئیات

این بازیگر برای اولین بار در فیلم «نان، عشق و موتور ۱۰۰۰» در سینمای ایران ظاهر شد و پس از آن در فیلم‌های «اقلیما»، «حقیقت گمشده»، «دربارهٔ الی…»، «کلبه» و «آتش‌بس» و تئاترهایی همچون «همه چیز دربارهٔ آقای ف»، «فنز»، «قهوه تلخ»، «شکلک» «۱۷ دی کجا بودی؟» و… به ایفای نقش پرداخته‌است. او نویسندگی و کارگردانی نمایش «ادیپ افغانی» را نیز در کارنامه هنری خود ثبت کرده‌است. احمد مهران‌فر در چند مجموعه تلویزیونی، از جمله سریال پایتخت بازی کرده‌است.

دیدگاهتان را بنویسید

بخش‌های ستاره دار الزامی است
*
*