-

بازدید اصحاب رسانه از کارخانه صنایع غذایی انسی

دکترسیدیاسرمیراحمدی مدیرعامل شرکت صنایع‌غذایی انسی ماکارون در حضور اصحاب رسانه اظهارکرد: در راستای توسعه و پیشرفت صنعت و اضافه کردن دستگاه‌های جدید و بروز توانستیم خود را با صنعت روز دنیا تطبیق دهیم.

میراحمدی اشاره کرد: شرکت صنایع غذایی انسی به جهت کیفیت و نوع طراحی جزو برندهای گرید یک می‌باشد و توانسته محصولات خود را به اروپا صادر و جزو برترین صادرکننده رشته آش‌سازی پلو باشد.

مدیرعامل شرکت غذایی انسی اشاره کرد: در آستانه روز جهانی استاندار هستیم و ما نخستین رشته استاندارد در کشور را تولید کرده و تدوین نامه‌های استاندارد توسط متخصصان شرکت انسی رقم خورد.

میراحمدی بیان کرد: در سال گذشته با توجه به تقاضای مخاطب محصولات جدیدی چون ترشیجات، آبلیمو، خیارشور و زیتون را وارد بازار کردیم.

محصولات انسی به کشورهای عراق، افغانستان، حاشیه خلیج‌فارس، کانادا، امریکا، استرالیا و افریقا صادر می‌شود.

میراحمدی با اشاره به اینکه در حوزه بسته‌بندی جزو نخستین‌ها هستیم، بیان کرد: انسی شرکتی پویا و نیز از تجارب متخصصین و متعاهدین و افراد بزرگ در این صنعت استفاده کرده و به مسائل و مشکلات مشتریان رسیدگی می‌کند.

مدیرعامل شرکت موادغذایی انسـی توضیح داد: در حوزه تولیـد و توسعـه بازار داخـل ۱۲درصـد از سهم بازار در حـوزه رشته‌اش کشور و نیز در رضایت‌منـدی مشتری نسبت به تولید‌اش در گـرید اول و در رشته‌های فـرمی از لحاظ کیفیت جـزو برترین‌ها هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید

بخش‌های ستاره دار الزامی است
*
*