-
کد خبر: 111253
تاریخ انتشار: 1403/03/19 13:57

مقایسه هزینه‌های سفر به کیش با مشهد

مقایسه هزینه‌های سفر به کیش با مشهد

دو شهر مشهد و کیش از جمله شهرهای توریستی ایران و از اصلی‌‌ترین قطب‌های گردشگری آن هستند. از این رو سالانه گردشگران فراوانی از سراسر ایران و جهان برای بازدید از جاذبه‌های گردشگری منحصربه‌فرد آن‌ها به این شهرها سفر‌ می‌کنند. مشهد به دلیل قرارگیری حرم امام رضا (ع) در آن در تمامی فصول سال پذیرای مسافران بسیاری است، همین موضوع موجب شده بلیط هواپیما تهران مشهد به یکی از پرفروش‌‌ترین بلیط‌های پرواز تبدیل شود. کیش نیز در فصل بهار و پاییز با توجه به آب وهوای معتدل و تفریحات ساحلی که دارد به مقصد اصلی اکثر گردشگران تبدیل‌ می‌شود. با توجه به جذابیت‌های هر یک از این دو شهر برای مسافرت انتخاب بین آن‌ها برای برخی از افراد دشوار‌ می‌شود و نمی‌دانند که کدام را انتخاب کنند تا سفر لذت‌بخش و کم‌هزینه‌تری داشته باشند.

از این‌رو تصمیم گرفته‎ایم که در ادامه هزینه‌های سفر به کیش با مشهد را مقایسه کنیم و توصیه‌ می‌کنیم تا پایان مطلب با ما همراه باشید.

هزینه‌های سفر به مشهد

مشهد بعد از تهران دومین کلانشهر ایران محسوب‌ می‌شود و سالانه مسافران متعددی به این شهر زیارتی سفر‌ می‌کنند. برای سفر به مشهد روش‌های مختلفی وجود دارد و‌ می‌توان از هواپیما، اتوبوس، قطار و خودرو شخصی برای پیمودن مسیر استفاده نمود. سفر با اتوبوس ارزان‌‌ترین روش سفر به مشهد محسوب‌ می‌شود اما اگر‌ می‌خواهید ایمن‌‌ترین و سریع‌‌ترین روش را برای مسافرت انتخاب کنید ما به شما خرید بلیط هواپیما تهران مشهد را پیشنهاد‌ می‌کنیم.

هزینه اقامت در هتل‌های مشهد

اقامت در لوکس‌‌ترین هتل‌های مشهد نسبت به کیش دارای هزینه کم‌‌تری است. از هتل‌های 5 ستاره و لوکس مشهد‌ می‌توان به هتل درویشی، هتل قصر طلایی مشهد، هتل پردیسان اشاره نمود. هتل‌های میان‌رده آن نیز شامل هتل منجی، هتل پردیس، هتل آرمان و ... هستند که هزینه کم‌‌تری دارند. البته هتل‌های نزدیک به حرم نسبت به سایر هتل‌ها گران‌تر هستند، اما به طور کلی اقامت در مشهد ارزان‌تر از اقامت در کیش است.

هزینه رستوران‌های مشهد

در شهر مشهد رستوران‌های متنوعی وجود دارد و این شهر دارای انواع رستوران‌های لوکس، معمولی، کافه‌ها و فست فودها است که اکثر آن‌ها در خیابان‌های منتهی به حرم واقع شده‌اند. این رستوران‌ها منوی غذایی متنوعی دارند و انواع غذاها را با کیفیت خوبی طبخ‌ می‌کنند. قیمت غذا در هر یک از این رستوران‌ها متفاوت است و مسافران‌ می‌توانند متناسب با بودجه خود غذاهای با کیفیتی را از رستوران‌ها و فست فودهای مشهد تهیه کنند.

هزینه حمل و نقل

مشهد به عنوان یک کلان شهر از سیستم حمل و نقلی گسترده‌ای برخوردار است و مسافران‌ می‌توانند برای جابه‌جایی در آن از مترو، اتوبوس و تاکسی استفاده کنند. برای کاهش هزینه‌های حمل و نقل در مشهد استفاده از کارت بلیت اتوبوس و مترو‌ می‌تواند گزینه مناسبی باشد.

هزینه جاذبه‌های دیدنی مشهد

هر چند که مشهد به یک شهر زیارتی معروف است اما جاذبه‌های تاریخی و گردشگری متعددی در این شهر وجود دارد که بازدید از آن‌ها هزینه چندانی ندارد. از این‌رو مسافران‌ می‌توانند از اکثر آن‌ها بازدید کنند. از جمله این مکان‌های دیدنی‌ می‌توان به باز موزه نادری، شهر بازی پارک ملت، پارک آبی مشهد، پارک جنگلی وکیل آباد،آرامگاه فردوسی و مجموعه تفریحی چالیدره اشاره نمود.

زندگی در کیش و هرآنچه باید از آن بدانید | مجله علی بابا

هزینه‌های سفر به کیش

جزیره کیش در آب‌های نیلگون خلیج فارس و در جنوب ایران واقع شده است. سفر به این جزیره زیبا در فصول مختلف سال دارای هزینه‌های متفاوتی است. به‌طوری که در فصول سرد سال میزان مسافرت‌ها به کیش برای استفاده از تفریحات آبی مهیج آن به اوج خود‌ می‌رسد قیمت بلیط هواپیما، هتل، رستوران و سایر امکانات آن خیلی افزایش‌ می‌یابد. سفر به کیش معمولا با هواپیما انجام‌ می‌شود و بلیط کیش تهران و بالعکس از پرفروش‌‌ترین بلیط‌ها است. اگر‌ می‌خواهید بلیط هواپیما کیش را ارزان‌‌ترین قیمت تهیه کنید باید سفر خود را به فصول کم‌سفر آن موکول نمایید.

هزینه اقامت در هتل‌های کیش

کیش دارای هتل‌های 2 ستاره تا 5 ستاره مجلل و لوکسی است که خدمات بی نظیری را ارائه‌ می‌دهند. جالب است که بدانید از 28 هتل پنج ستاره کشور 9 هتل آن در جزیره کیش واقع شده است. هزینه اقامت در هتل‌های لوکس کیش از مشهد بیشتر است و اگر‌ می‌خواهید سفر ارزان‌تری داشته باشید باید هتل‌های 2 ستاره و یا اقامتگاه‌های بومگردی را انتخاب کنید.

هزینه رستوران‌های کیش

کیش دارای رستوران‌های مختلفی است که انواع غذاهای ایرانی، دریایی و ... را ارائه‌ می‌دهند. برای کاهش هزینه‌های خورد و خوراک‌ می‌توانید به جای بهترین رستوران‌ها، رستوران‌های معمولی را برای وعده‌های غذایی انتخاب کنید.

هزینه حمل و نقل در کیش

مسافران برای جابه‌جایی در جزیره‌ می‌توانند از تاکسی‌ها که همگی ماشین‌های شیک و مدل بالا هستند استفاده کنند. نرخ این تاکسی‌ها در شب وروز با یک‌‌دیگر متفاوت است. بنابراین هزینه‌های حمل و نقل در کیش اصلا با مشهد قابل مقایسه نیست و خیلی گران‌تر است.

هزینه تفریحات آبی کیش

یکی از جذاب‌‌ترین و مهیج‌‌ترین بخش‌های سفر به کیش تفریحات آبی آن هستند که طرفداران زیادی دارند. این تفریحات آبی تنوع بالایی دارند و در مقایسه با جاهای دیدنی و تفریحات در مشهد دارای قیمت بالاتری هستند.

عجیب ترین قیمت فروش بلیط هواپیما تهران - کیش/ سفر به کیش با 200 هزار تومان!

خرید بلیط هواپیما مشهد و کیش

در این مطلب به بررسی و مقایسه هزینه‌های سفر به کیش با مشهد پرداختیم. سفر به کیش نسبت به مشهد هزینه‌های بیش‌‌تری دارد اما با یک برنامه ریزی مناسب و انتخاب‌های هوشمندانه‌ می‌توان سفری مقرون‌به‌صرفه به مقصد کیش یا مشهد تجربه نمود. برای خرید بلیط هواپیما تهران مشهد و تهران کیش با ارزان‌قیمت‌ می‌توانید به سایت اسنپ تریپ مراجعه کنید. این مجموعه از معتبرترین سایت‌های رزرو بلیط در کشور است و با تمامی ایرلاین‌ها و چارتر کننده‌ها همکاری دارد. از این رو با مراجعه به آن‌ می‌توانید خریدی ارزان و رضایت‌بخش تجربه کنید.


کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/2apydg