چهارشنبه 05 اردیبهشت 1403 - 24 Apr 2024
کد خبر: 12874
تاریخ انتشار: 1400/12/17 14:52

فولاد هرمزگان به دنبال ایجاد یک پایگاه تخصصی در حوزه فولادسازی و ریخته گری مداوم

علیرضا کاظمی:ما فولاد هرمزگان به دنبال ایجاد یک پایگاه تخصصی در حوزه فولادسازی و ریخته گری مداوم هستیم.

معاون تکنولوژی و توسعه فولاد هرمزگان در دومین کنفرانس بین المللی فولادسازی و ریخته گری مدام اظهار کرد: در سطح کشور کنفرانس های متعددی برگزار می شود اما تلاش این بود مشخصا این کنفرانس تخصصی باشد. این کنفرانس با هدف انتشار دستاوردهای این حوزه و ایجاد فضای تبادل اطلاعات شرکت‌کنندگان در موضوعات مختلف مرتبط با حوزه تخصصی برگزار می شود.

دبیر اجرایی کنفرانس ادامه داد: فولاد هرمزگان این کنفرانس را باهدف فراهم کردن محیطی برای انتشار دستاورد های نو، شناسایی راه‌حل‌هایی برای مسائل مشترک صنعت فولاد، تبادل اندیشه صاحبان نظر در این صنعت و همچنین تحت تأثیر قرار دادن صنعت فولاد برگزار می کند.ما در فولاد هرمزگان به دنبال ایجاد یک پایگاه تخصصی دانشی در حوزه فولادسازی و ریخته‌گری مداوم هستیم.

کاظمی بیان کرد:در این همایش ۶۴ ردیف فعالیت و ۵۰۰ نفر ساعت کار کارشناسی انجام شده است. ۱۳ ردیف فعالیت در دوره برگزاری کنفرانس انجام خواهد شد. تیم داوری متشکل از ۳۲ نفر است که شامل ۳۰ درصد دانشگاهی و ۷۰ درصد صنعتی است.

دبیر اجرایی همایش در پایان با اشاره به اولین همایش فولادسازی اظهار کرد: سال گذشته مقالات و سخنرانی‌های ارائه‌شده موردتوجه شرکت‌کنندگان‌ قرار گرفت و بخشی از راه‌حل‌های ارائه‌شده در کنفرانس در راستای حل مشکلات فولاد هرمزگان و سایر شرکت‌ها با موفقیت مورد استفاده قرار گرفت. در کنفرانس قبلی مدیریت دانش، شناسایی نیازها و منابع دانش، بازیابی، به‌کارگیری و اشتراک‌گذاری دانش و ذخیره دانش صورت گرفته است.

منبع: گسترش نیوز 


کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/27ek63