پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403 - 02 May 2024
کد خبر: 107526
تاریخ انتشار: 1403/01/14 07:45

معرفی مرکز چاپ استند پاپ آپ با کیفیت بالا و قیمت مناسب

بهترین مرکز خرید و فروش و چاپ استند پاپ آپ تهران کجاست؟ چرا باید به این چاپخانه مراجعه کرد؟ به غیر از استند چه خدمات دیگری می توان یافت؟
معرفی مرکز چاپ استند پاپ آپ با کیفیت بالا و قیمت مناسب

ابزارهای چاپی جزو روش‌های تبلیغات و برندینگی هستند که هم هزینه مناسبی دارند و هم می‌توانند تأثیر خوبی بر مخاطبان برندهایی مختلف داشته باشند. اگر مشتریان شما در دنیای واقعی و به‌صورت فیزیکی با کسب‌وکارتان تعامل دارند و به‌صورت حضوری از شما خرید می‌کنند، استفاده از تبلیغات چاپی یکی از بهترین روش‌ها برای جلب توجه آن‌ها و ترغیب به‌ خرید است. ابزارهای چاپی انواع مختلفی دارند که بعضی از آن‌ها به‌صورت اختصاصی برای مشتری چاپ می‌شوند و به او ارائه می‌شوند و بعضی دیگر در فضای کسب‌وکار نصب می‌شوند تا مخاطبان آن را ببینند. چاپ استند پاپ آپ جزو تبلیغات دسته دوم است که هم در زیبایی دکوراسیون فضای کار شما تأثیر دارد و هم اطلاعاتی که نیاز است را در اختیار مشتریان قرار می‌دهد.

طبق بررسی‌های خبرگزاری صمت، چاپخانه فرتاک خدمات چاپ انواع استند تبلیغاتی از جمله استند پاپ آپ را به مشتریان ارائه می‌دهد. این مجموعه همچنین خدمات دیگری چون چاپ پاکت، ست اداری، ساک دستی تبلیغاتی و فاکتور را نیز ارائه می‌دهد. در ادامه توضیحات بیشتری درباره خدمات چاپخانه فرتاک ارائه می‌دهیم.

نمونه های محصولات چاپی مثل استند و پوستر

چاپ استند پاپ آپ برای نمایشگاه یا دکوراسیون داخلی سازمان

استندها ابزارهایی هستند که برای تبلیغات، اطلاع‌رسانی و برندسازی کاربرد دارند. آن‌ها همچنین برای یک ابزار کم‌هزینه و ساده برای زیباسازی دکوراسیون فضاهای تجاری، کانترها و غرفه‌های نمایشگاهی هستند. در سازه‌های موقت نمایشگاهی، استند تبلیغاتی پاپ آپ جایگزین مناسب و کم‌هزینه‌ای برای دیوار است.

چاپ استند پاپ آپ همچنین برای کسب‌وکارهایی مناسب است که فروش کانتری دارند. در کانترها معمولا فضا بسیار کوچک است و امکان استفاده از بنرهای بزرگ یا تبلیغات گسترده وجود ندارد؛ اما شما می‌توانید با یک استند پاپ آپ و میز کانتری که طرح جذاب و کیفیت خوبی دارد، توجه عابران را به کانتر کوچک خود جلب کنید و به اهدافتان برسید.

استندهای پاپ آپ معمولا برای معرفی برند در دکوراسیون مورد استفاده قرار می‌گیرند. به همین دلیل نقش آن‌ها شامل طرح‌های گرافیکی جذاب، نام و لوگوی برند و تصویری از مجموع محصولات یا خدمات است. اگر قصد دارید از استند برای معرفی یک محصول خاص یا اطلاع‌رسانی درباره یک رویداد یا اطلاعیه استفاده کنید، استندهای رول‌آپ انتخاب مناسب‌تری هستند. چاپ فرتاک خدمات چاپ استند پاپ آپ و رول آپ در سایزها و انواع گوناگون را به مشتریان ارائه می‌دهد.

تصویر نمونه استند پاپ آپ

چاپ پاکت برای ست اداری

تبلیغات برای کسب‌وکارها ضروری است، اما کفایت نمی‌کند. شما باید ترفندهای دیگری هم برای جذب مشتریان داشته باشید؛ کارهای ساده‌ای که به آن‌ها نشان می‌دهد برایشان ارزش قائل هستید و به آن‌ها اهمیت می‌دهید. چاپ پاکت یکی از این کارهای ساده است! کسب‌وکارهای مختلف ممکن است در کنار محصولات خریداری شده، مواردی مثل فاکتور، کارت ویزیت، کاتالوگ یا بروشور راهنمای محصول را به مشتریان ارائه دهند. اگر این ابزارها در پاکتی که نام برند و لوگو روی آن چاپ شده، به مشتری ارائه شود، تأثیر بیشتری روی ذهن او خواهد گذاشت. زیرا می‌داند مجموعه‌ای که از آن خرید کرده، به جزئی‌ترین موارد هم توجه نشان می‌دهد و به دنبال این است که بهترین هرچیزی را به مخاطبان خود ارائه کند.

چاپ پاکت برای سازمان‌هایی که نامه‌نگاری‌ها و کاغذبازی‌های اداری را دارند هم ضروری است. پاکت‌ها هم از کاغذهای اصلی دربرابر پارگی، خیس شدن یا آسیب دیدن محافظت می‌کنند و هم وجهه‌ای حرفه‌ای از کسب‌وکار را به مخاطبان نشان می‌دهند. چاپخانه فرتاک خدمات چاپ پاکت در سایزهای مختلف نامه، A4 و A5 را به مشتریان ارائه می‌دهد. این چاپخانه همچنین امکان چاپ ست اداری شامل پاکت، سربرگ، فاکتور و سایر محصولات مورد نیاز شما را نیز دارد. با سفارش ست اداری، همه اقلام به‌صورت هماهنگ با یکدیگر طراحی و چاپ می‌شوند و زیباتر جلوه می‌کنند. همچنین هزینه چاپ ست اداری به‌صورت همزمان نسبت به سفارش تکی هرکدام از اقلام مناسب‌تر خواهد بود.

بهترین مرکز چاپ چاپ ابزارهای تبلیغات و برندینگ در تهران

در قسمت‌های مختلف این گزارش چاپخانه فرتاک را به‌عنوان بهترین مرکز سفارش ابزارهای چاپی مختلف از جمله استند پاپ آپ و پاکت معرفی کردیم. مجموعه فرتاک با تیم تخصصی طراح برای طراحی سفارشات مشتریان همکاری می‌کند؛ البته امکان چاپ سفارشات با طرح آماده را نیز دارد. این مجموعه به چاپخانه اختصاصی مجهز است و سفارشات مشتریان را بدون واسطه می‌پذیرد و چاپ می‌کند. ثبت سفارش بدون واسطه هم هزینه‌ها را کاهش می‌دهد و هم به آماده‌سازی سفارش در کوتاه‌ترین زمان ممکن کمک می‌کند. همچنین مشتریان از کیفیت کار اطمینان خواهند داشت. فرتاک قبل از دریافت سفارش، نمونه‌ کارهای قبلی مشابه محصول مورد نیازتان را به شما نشان می‌دهد تا بتوانید کیفیت نتیجه نهایی کار را حتی پیش از سفارش بررسی کنید.

خدمات چاپخانه فرتاک در تهران ارائه می‌شود، اما این مجموعه امکان ثبت سفارش از شهرهای دیگر ایران را نیز دارد. مدت زمان آماده‌سازی سفارشات تهران و شهرهای دیگر تفاوتی ندارد؛ اما مشتریان ساکن شهرهای به جز تهران، باید بین ۳ تا ۴ روز کاری زمان برای ارسال سفارش توسط پست هم در نظر بگیرند. سفارش‌های تهران بعد از آماده‌سازی، در همان روز به دست مشتریان می‌رسد. کارشناسان فرتاک مدت زمان آماده‌سازی سفارش را با در نظر گرفتن مسائلی مثل تیراژ سفارش، نیاز یا عدم نیاز به طراحی و حجم سفارشات در بازه زمانی مورد نظر شما محاسبه می‌کنند و به شما اعلام می‌کنند. سفارشات فرتاک همیشه در تاریخ مشخص‌شده و بدون تأخیر به مشتریان تحویل داده می‌شود. نکته مهم اینکه شما می‌توانید در فرتاک سفارشات چاپ خود را به صورت فوری ثبت کنید تا نتیجه نهایی را در مدت زمانی کوتاه‌تر تحویل بگیرید. سفارشات فوری در اولویت پردازش و چاپ قرار می‌گیرند.

محصولات چاپ شده مختلف توسط چاپ فرتاک

سوالات متداول

  • بهترین چاپخانه برای سفارش استند پاپ آپ کجاست؟

چاپخانه فرتاک خدمات چاپ استند پاپ آپ را در تهران و سایر شهرهای ایران ارائه می‌دهد. این مجموعه امکان چاپ فوری استند پاپ آپ را نیز دارد.

  • آیا امکان سفارش چاپ پاکت بدون ست اداری وجود دارد؟

بله. مشتریان چاپ فرتاک هم می‌توانند چاپ پاکت در سایزهای مختلف را به تنهایی سفارش دهند و هم می‌توانند سفارششان را برای اقلام مختلف ست اداری ثبت کنند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/279nbg