پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403 - 02 May 2024
کد خبر: 97174
تاریخ انتشار: 1402/08/24 07:00

بهترین دستگاه ساشه را اقساطی بخرید

خرید اقساطی انواع دستگاه ساشه پودری، مایعات و گرانول به صورت 50 درصد نقد و الباقی چک می باشد.
بهترین دستگاه ساشه را اقساطی بخرید

خرید اقساطی انواع دستگاه ساشه پودری، مایعات و گرانول به صورت 50 درصد نقد و الباقی چک می باشد. برای دریافت مشخصات تکمیلی این تجهیزات و کسب اطلاعات می توانید به لینکی که در انتهای همین صفحه قرار داده ایم مراجعه نمایید:

یک تامین کننده خوب چه کسی است؟ دغدغه خریداران این تجهیزات چیست؟ کدام دستگاه ساشه انتخاب درست تری برای شماست؟ چند مدل ساشه زن در بازار وجود دارد؟ این ها سوالاتی است که در همین مطلب به آن پرداخته ایم. پس تا پایان همراهمان باشید.

یک سازنده تجهیزات صنایع غذایی باید به چه مواردی را درنظر بگیرد؟

در مدل کسب و کارهای B2B که هر دو طرف صاحب خدمات یا محصول هستند، دغدغه های مشترکی هم وجود دارد. مثلا یک سازنده ماشین آلات صنایع غذایی با وجود آنکه پرسونای متفاوتی از مشتری خود دارد؛ اما چون خود او هم صاحب بیزینس است و سختی های این راه را چشیده است، درک بهتری از نیازهای مشتریان خود دارد. از این رو می تواند تا حد زیادی درجهت رفع آن گام بردارد. از جمله دغدغه این مشتریان عبارت است از :

  • نوع ساخت، طراحی، متریال و عملکرد ماشین آلات
  • شرایط فروش ( نقد و اقساطی بودن)
  • مدت زمان ساخت و تحویل
  • نصب و نحوه کار با دستگاه ها
  • تعمیر، تعویض، نگهداری و خدمات پس از فروش
  • نوع و مدت زمان گارانتی
  • سرعت و کارایی تجهیزات

تمام موارد فوق، تعهدات یک سازنده دستگاه است. به طور کل اگر همه تولید کنندگان، دغدغه مشتری را دغدغه خود بدانند، شاهد توسعه روزافزون بسیاری از مشاغل تولیدی خواهیم بود.

چند مدل دستگاه ساشه زن داریم؟

بستهبندی تک نفره محصولات روشی مقرونبهصرفه برای بسته های بسیار کوچک است. این مدل بستهبندی ، یک فرآیند خودکار است که از تکنیکهای بستهبندی عمودی برای محصولات خشک و مایع در حجم کم استفاده میکند.

از دستگاه ساشه زن می توان برای بستهبندی محصولات پودری ، گرانولی و مایعات در بسته های تک نفره و متناسب با وزن دلخواه ( گرمی کم) استفاده کرد . این تجهیزات برای تولیدکنندگانی که با محصولاتی مانند دارو، غذا، مواد شیمیایی، شویندهها، داروها و غیره سروکار دارند، انتخابی عالی است.

چه محصولاتی برای پر کردن ساشه (بسته بندی تک نفره ) مناسب هستند؟

بستهبندی تک نفره برای طیف وسیعی از محصولات از جمله موادغذایی خشک، انواع پودرها و مایعات ایدهآل است. این فناوری انواع محصولات را در بسته ها با دوز کنترلشده بستهبندی میکند. بنابراین، برای نمونههای محصول یا مکملها، مانند کیسههای ادویهبسیار مناسب خواهد بود.

همچنین بسته ها بهگونهای پر میشوند که محصولات را به خوبی حفظ و تازه نگه دارند. بنابراین، برای بستهبندی غذاها و مایعات خوراکی بهترین گزینه خواهد بود و میتواند برای طیف گستردهای از محصولات، از جمله مایعات خوراکی، کرمها، ژلها و موادشیمیایی پاککننده استفاده شود.

فویلهای داخلی مهرومومشده نیز محافظ بسیار خوبی برای جلوگیری از محصولات در برابر فاسدشدن هستند، بنابراین غذا تازه میماند و عطر آنها به بیرون نشت نمیکند. سایر موارد مناسب برای بستهبندی با دستگاه ساشه عبارتند از:

  • مایعات غیر غذایی مانند ژل، لوسیون و کرم
  • اقلام گرانول مانند نمک، شکر
  • انواع مواد پودری غذایی، بهداشتی، دارویی و شیمیایی

مزایای بسته بندی با دستگاه ساشه

بستهبندی ساشه در مقایسه با روشهای جایگزین مانند شیشه یا بطری مقرونبهصرفه تر است و نیاز به فضای بستهبندی کمتری دارد. ساشهها سبک و جمعوجور هستند و در زمان و هزینه حملونقل نیز صرفهجویی میکنند. بهعلاوه، ساشهها برای تولید کارآمد هستند و از مواد کمتری نسبت به طرحهای بستهبندی جایگزین بهره میبرند.

رایجترین اندازه دستگاه بسته بندی ساشه برای ساشههای با عرض ۲۳ میلیمتر و ۳۵ میلیمتر است. عرض ۱۷ میلیمتر نیز کوچکترین اندازه این دستگاهها هستند که در سطح بینالمللی به آن ساشه شکر گفته میشود. با توجهبه عرض 17 میلیمتری تنها برای مواد گرانولی مثل شکر کاربرد دارند و مناسب محصولات پودری نخواهند بود.( لازم به ذکر است که این اندازه ها بسته به سفارش مشتری هسند و برای برخی شرکت های سازنده تجهیزات قابل تغییر و سفارشی سازی اند)

 مزایای دیگر بسته‌بندی ساشه عبارتند از:

  • دستگاههای اتوماتیک ساشه سریع هستند و مقادیر زیادی از محصولات را در مدت زمان کوتاهی بستهبندی میکنند.
  • دوز محصولات برای پرکردن کیسهها از قبل، قابل تعیین است، بنابراین وزن هر بسته یکسان خواهد بود وکنترل دقیق میزان مواد را شاهدیم.
  • بستهبندی ساشه شامل حداقل ضایعات مواد و روشی مقرونبهصرفهتر از سایر انواع بستهبندی خواهد بود.
  • ساشهها در مواد، اندازهها و اشکال مختلف متناسب با محصول تولید میشوند.
  • امکان انتخاب گستردهای از اشکال و اندازهها

انواع دستگاه ساشه زن کدامند

انواع اصلی دستگاههای ساشه شامل موارد زیر خواهد بود. این امکان وجود دارد تا برای خرید اقساطی انواع دستگاه ساشه زن از نیکوپک اقدام کنید.

  • دستگاه ساشه مایعات
  • دستگاه ساشه پودری
  • دستگاه ساشه گرانولی

دستگاه بسته بندی ساشه برای مایعات

دستگاه بسته بندی ساشه مایعات دستگاهی بسیار کاربردی در خطوط تولید و بستهبندی محصولات است. بعضی از کارخانجات از آن برای محصولات مثل مایعات غلیظ و رقیق متنوع استفاده میکنند. این نوع بستهبندی یکبار مصرف و از 3 یا 4 طرف دوختشده هستند.

محصولاتی شامل انواع سس، آبلیمو، عسل، روغن زیتون، انواع شامپو و کرم با دستگاه ساشه مایعات بستهبندی میشوند. تاریخ مصرف، وزن و قیمت محصولات را میتوان به روشی حرارتی روی بستهها چاپ کرد.

این محصولات برای تست یا شکل تکی در بازار موجود هستند. محصولاتی که با این دستگاه بستهبندی میشوند عبارتند از:

  • بستهبندی سسهای تک نفره
  • بستهبندی آبلیموهای کوچک تک نفره
  • تسترهای آرایشی مثل شامپو
  • بستهبندی موادغذایی مانند عسل تک نفره و...

دستگاه ساشه پودری

دستگاه بستهبندی ساشه پودری برای بستهبندی انواع پودرها، انواع چاشنیها و ادویههایی مثل فلفل، سماق، محصولاتی شامل قهوه، نسکافه، پودرهای پروتئین، شیر خشک و بسیاری موارد دیگر مناسب هستند. این دستگاه برای بسته بندی تک نفره یا یکبار مصرف کاربرد دارند.

از آنجا که محصولات آماده بسیار رایج شدهاند، استفاده از این روش بستهبندی روبه افزایش است. بستههای کوچک ادویهکه در رستورانها میبینیم، بسته پودرهای نسکافه، قهوه و نوشیدنیهای فوری و انواع پودر پروتئینی امروزه بسیار کاربردی شدهاند. این نوع دستگاه ساشه پودری در کسبوکارهای مختلف کارایی خود را دارند و در دو مدل ساشه مدادی پودری و بستهبندی از 3 طرف دوخت، تولید و به بازار عرضه میشوند.

دستگاه بسته بندی ساشه گرانولی

این دستگاه گرانولی برای پودرهای غیرمنسجم که البته هیچ گردوغباری ندارند، مناسب هستند. محصولاتی مانند شکر یا نمک دریا حتی اگر تحت فشار هم قرار بگیرند، فشرده نمیشوند و به همان شکل اولیه خود باقی میمانند. بنابراین از دستگاه گرانولی برای این نوع محصولات استفاده میشوند.

تشخیص گرانولبودن پودرها بسیار ساده است و تنها باید محصول را به نوعی لمس کنید. اگر محصول را با دست فشردید و در نهایت به حالت اولیه برنگشت و جای دستان شما باقی ماند، بنابراین آن محصول پودری است و اگر هیچ فرورفتگی باقی نماند، پس محصول به احتمال زیاد گرانولی خواهد بود.

جمعبندی

دستگاه بستهبندی ساشه نوعی از تجهیزات بستهبندی برای محصولات کوچک و یکبار مصرف مانند پودر، مایعات و گرانول استفاده میشود. این دستگاه بسته به محصول میتواند ساشههایی در اندازهها و شکلهای مختلف تولید کند. دستگاه بستهبندی ساشه معمولا در صنایع غذایی و آشامیدنی، دارویی و آرایشی استفاده میشود. آنها میتوانند کاملاً خودکار یا نیمه خودکار باشند و برای برآوردن نیازهای بستهبندی خاص سفارشی شوند.

لینک مراجعه :

https://nikoopack.com/blog/%d8%a7%d9%86%d9%88%d8%a7%d8%b9-%d8%af%d8%b3%d8%aa%da%af%d8%a7%d9%87-%d8%a8%d8%b3%d8%aa%d9%87-%d8%a8%d9%86%d8%af%db%8c-%d8%b3%d8%a7%d8%b4%d9%87/


کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/279lbe