یک‌شنبه 02 اردیبهشت 1403 - 21 Apr 2024
کد خبر: 9935
تاریخ انتشار: 1400/10/14 21:45

۱۳ سالگی پادشاه رمزارزها / چه رویاهایی برای بیت کوین دارید؟

بیت کوین ۱۳ سالگی را نیز پشت سر گذاشت و هر روز جذاب‌تر می‌شود. افراد زیادی در سراسر دنیا معتقدند این رمز ارز دنیا را تسخیر می‌کند و مردم به آرزوی اقتصاد غیر متمرکز دست پیدا می‌کنند.

بیت‌کوین در سال‌های اخیر طرفداران زیادی به دست آورده و با وجود نوسان قیمت در ماه‌های پایانی سال، افراد زیادی جذب این بازار شده‌اند. از بیت کوین به عنوان پادشاه رمز ارزها یاد می‌شود و مهم‌ترین ارز دیجیتال در بازار کریپتوکارنسی است. روز گذشته بیت‌کوین ۱۳ ساله شد و پیش‌بینی‌های جذابی برای این رمز ارز در سال ۲۰۲۲ مطرح شده است. با وجود گذشت ۱۳ سال سرنوشت خالق بیت کوین، سوال مهمی است و گمانه‌زنی‌های زیادی پیرامون این موضوع شده است. ساتوشی ناکاموتو هنوز ناشاخته‌ترین میلیارد جهان است. در این میان نام چند نفر مطرح می‌شود. از افرادی مثل نیک سابو، دوریان پرینتیس ساتوشی ناکاموتو، هال فینی، کریگ رایت، ایلان ماسک، گوین اندرسن، ویلی لدونووردا و پاول لرو به عنوان کسانی نام برده می‌شود که احتمالا همان ساتوشی گمنام دنیای رمز ارزها باشند.

حقایقی جالب درباره بیت کوین

درباره بیت‌کوین ماجراهای جالبی وجود دارد که شاید شنیدن آنها خالی از لطف نباشد. در ادامه همراه ما باشید.

۱۰۰۰۰ بیت‌کوین برای دو پیتزا

در سال ۲۰۰۹ بیت‌کوین شناخته شده نبود و مردم برای این رمز ارز ارزشی قائل نبودند. قیمت بیت کوین در حال حاضر حدود ۴۶ هزار دلار است اما آن روزها تنها یک سنت ارزش داشت و شخصی یک پیتزا را با ۱۰۰۰۰ بیت‌کوین خریداری کرد.

بیت‌کوین نامحدود نیست زیرا تنها ۲۱ میلیون واحد وجود دارد. در حال حاضر حدود ۱۸ میلیون بیت‌کوین استخراج شده است.

 رمز عبور را فراموش نکنید

اگر روزی رمز عبور بیت کوین خود را فراموش کنید باید با تمام دارایی دیجیتال خود خداحافظی کنید.

رابطه بیت کوین با طلا و دنیای مردگان

بیت‌کوین رقابت سختی با طلا دارد و در سال ۲۰۲۱ با افزایش قیمت چشم‌گیر از طلا پیشی گرفت. موضوع مهم دیگر کاهش قیمت بیت‌کوین و رسیدن به عدد صفر است. بعضی از کارشناسان صفر شدن قیمت بیت‌کوین را رد نکرده‌اند و معتقدند این ارز دیجیتال در نهایت به دلیل نداشتن ارزش ذاتی به صفر می‌رسد. بیت کوین و دنیای مردگان نیز سوال مهم در سال ۲۰۲۱ بود. سرنوشت بیت کوین بعد از مرگ سرمایه‌گذار مورد بحث‌ترین موضوع بود. به دلیل ماهیت متفاوت بیت کوین انتقال به وارثان ممکن نیست و برای وراث به یک چالش تبدیل می‌شود. داشتن برنامه برای این موضوع ضروری است تا بعد از مرگ، دارایی به وراث برسد. اگر برنامه‌ای نداشته باشید بیت کوین شما قابل دسترسی نیست و همراه شما به دنیای مردگان می‌رود.

بیت_کوین

پیش‌بینی‌های هیجان‌انگیز درباره آینده بیت کوین

در تازه‌ترین پیش‌بینی‌ها صحبت از بیت کوین ۱۰۰ هزار دلاری تا ۵۰۰ هزار دلاری می‌شود. در ادامه جزئیاتی از این پیش‌بینی‌ها برای شما آماده کرده‌ایم.

اکس کایزر معتقد است که بیت کوین در سال ۲۰۲۲ بیش از ۲۲۰ هزار دلار می‌شود.

کارشناسان بازار ارزهای دیجیتال پیش‌بینی می‌کنند اگر مقامات بانک مرکزی آمریکا نرخ بهره را افزایش ندهند بیت کوین از مرز ۳۰۰ هزار دلاری عبور خواهد کرد.

تحلیل گران بلومبرگ معتقد هستند، هم‌زمان با استقبال گسترده موسسات بانکی دنیا، قیمت بیت کوین تا ۴۰۰ هزار دلار هم پیش خواهد رفت.

کتی وود از مدیریت سرمایه‌ گذاری آرک انتظار دارد که بیت کوین در پنج سال آینده به ۵۰۰ هزار دلار برسد.

آینده بیت‌کوین را پیش‌بینی کنید

بیت‌کوین ۱۳ سالگی را نیز پشت سر گذاشت و هر روز جذاب‌تر می‌شود. افراد زیادی در سراسر دنیا معتقدند این رمز ارز دنیا را تسخیر می‌کند و مردم به آرزوی اقتصاد غیر متمرکز دست پیدا می‌کنند. شما چه رویاهایی برای بیت کوین در ذهن دارید؟ از آرزوهایتان برای ما بگویید. به نظر شما سرنوشت خالق بیت کوین مشخص می‌شود یا برای همیشه در تاریخ گم نام می‌ماند؟ نظرات، پیش‌بینی‌ها و تحلیل‌های خود را در قالب کامنت با ما به اشتراک بگذارید.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/3k9md4