پنج‌شنبه 06 اردیبهشت 1403 - 25 Apr 2024
کد خبر: 19670
تاریخ انتشار: 1401/06/22 05:24

گیربکس های ساخت SEW پرمصرف‌ترین نوع گیربکس صنعتی!

چرا گیربکس SEW پر فروش‌تر از سایر برندهاست؟ در این مقاله با معرفی ویژگی‌های گیربکس SEW به بیان پاسخ این سوال می‌پردازیم.

 

چرا گیربکس SEW پر فروش‌تر از سایر برندهاست؟ امروزه تولیدکنندگان خارجی و داخلی بسیاری در زمینه تولید و عرضه‌ی انواع گیربکس فعالیت دارند، به همین جهت گیربکس‌های موجود در بازار با نام‌های تجاری گوناگونی به فروش می‌رسند. بدیهی است که خریداران مایلند بهترین و باکیفیت‌ترین محصول را خریداری نمایند. از جمله برندهای خارجی، یکی از بهترین مجموعه‌های تولیدی با ارائه انواع گیربکس SEW در میان سایر برندها می‌درخشد. محصولات این برند آلمانی که اولین پیشنهاد فروشندگان هم هست، فروش بسیار زیادی داشته است و به همین جهت افراد مایلند علت پرطرفداربودن گیربکس‌های این برند را بدانند. به همین جهت در این مقاله با معرفی گیربکس اس ای دابلیو به بیان این علت می‌پردازیم.

images_1662990282.png

درباره گیربکس صنعتی چه می‌دانید؟

گیربکس نام محصولی است که وظیفه‌ی انتقال قدرت و نیرو از بخشی به بخش دیگر را برعهده دارد. به همین جهت در بسیاری از کارخانجات یا صنایع مختلفی هم‌چون معادن، پتروشیمی و... کاربرد دارند. هر گیربکس که شامل چرخ‌دنده‌های مختلفی است، به عنوان واسطه‌ای برای انتقال نیرو بین دو بخش عمل می‌کند، به همین دلیل نقشی حیاتی و مهم را ایفا می‌نماید. برای تعیین نیرو و توانایی هر گیربکس SEW، می‎‌بایست به قدرت گشتاور دستگاه توجه کرد. به طور کلی به نیرویی که به صورت چرخشی به چرخ‌دنده‌ها منتقل می‌شود تا از یک سوی دستگاه به سوی دیگر انتقال داده‌شود، گشتاور گفته می‌شود. به همین جهت در زمان خرید گیربکس به این قابلیت در دستگاه توجه ویژه‌ای می‌شود.

کیفیت، علت اصلی شهرت گیربکس SEW

کمپانی SEW در سال ۱۹۳۱ در آلمان تاسیس و به یکی از قدیمی ترین شرکت های تولید کننده گیربکس تبدیل شده است. این شرکت تا به امروز موفق شده با ارائه محصولات با کیفیت بالا به یکی از بزرگترین و معتبرترین شرکت های بین المللی تولید تجهیزات انتقال قدرت و کنترل سرعت از قبیل انواع گیربکس، الکتروموتور، موتور گیربکس، درایوهای صنعتی و اتوماسیون صنعتی در جهان تبدیل شود.

ایران SEW نام تجاری یک نمایندگی فروش گیربکس SEW در ایران است با سابقه‌ی کاری بالا که به صورت اختصاصی در زمینه فروش و خدمات پس از فروش انواع گیربکس و الکتروگیربکس فعالیت می‌کند. این مجموعه با به‌کارگیری مهندسین و پرسنل متخصص، توانسته است بهترین مشاوره پیش از خرید و خدمات پس از فروش را با بالاترین درجه کیفیت ارائه دهد و رضایت مشتریان را جلب نمایند.

images_1662990353.png

آشنایی با انواع گیربکس تولید شده در SEW

این برند آلمانی توانسته است با اتکا به قدرت و دانش خود، انواع مختلفی از موتور گیربکس SEW را تولید نماید. از این رو محصولات این برند تجاری در انواع زیر در بازار موجود هستند:

  • گیربکس حلزونی: از جمله گیربکس‌هایی که مقاومت بالا و طول عمر زیادی را به خود اختصاص داده‌است، مدل حلزونی است. این مدل که خروجی 90 درجه دارد، به صورت بی‌صدا و آرام به حرکت درآمده و کار می‌کند. گیربکس حلزونی که خود نیز دارای چند مدل مختلف است، برای استفاده در نیروگاه‌ها، شرکت‌های فولاد، در آسانسورها و... مورد استفاده قرار می‌گیرد.
  • گیربکس هلیکال: گیربکس هلیکال یا شافت مستقیم SEW به دلیل داشتن چرخ‌دنده‌های مورب استهلاک کمی نیز دارد. در طراحی این محصول خلاقیت بالایی به خرج داده‌شده تا کمترین فضا را اشغال کند و برای استفاده در فضاهای کوچک نیز کاملاً مناسب باشد.
  • گیربکس آویز: این نوع از گیربکس SEW که دارای شافت موازی بوده و مانند مدل هلیکال فضای کمی را اشغال می‌کند، جزو بهترین تولیدات این برند به شمار می‌رود. این محصول قدرت تحمل بارهای محوری زیادی را داشته و به همین جهت برای استفاده در بسیاری از دستگاه‌ها کاملاً مناسب خواهد بود.
  • گیربکس کرانویل پینیون: کرانویل پینیتون که دارای شافت از بغل است، دارای قدرت گشتاور بسیار بالایی نسبت به سایر انواع گیربکس صنعتی بوده و به همین سبب پرکاربرد شناخته می‌شود. درون این دستگاه چرخ‌دنده‌های مارپیچی تعبیه شده که به صورت نرم و بدون ضربه به حرکت در می‌آیند.
  • گیربکس خورشیدی: از جمله گیربکس‌های مناسب برای صنایع کاری سنگین، گیربکس خورشیدی است که با تحمل گشتاور خروجی بالا و ابعاد نسبتاً کوچک، بسیار پرکاربرد محسوب می‌شود. این نوع گیربکس نیز از دیگر تولیدات اس ای دابلیو است و فروش بالایی در بازار دارد.

مجموعه‌ی تولیدات این شرکت آلمانی بسیار پرفروش و پرکاربرد بوده و خریداران بسته به نیاز خود می‌توانند انواع گیربکس را خریداری نمایند. به بیان ساده‌تر در نمایندگی ایران SEW برای هر نوع صنایع و نیازی در کشور گیربکس مناسب برای خرید وجود دارد، که این موضوع باعث پیشرفت کلی جامعه می‌گردد.

خرید الکتروگیربکس درجه یک

یکی از محصولات نوین و البته کاربردی شرکت SEW، الکتروگیربکس است که با توجه به کاربردهایی که دارد، فروش بالایی نیز به همراه داشته‌است. الکتروگیربکس SEW در واقع به صورت همزمان کاربرد گیربکس و موتور الکتریکی را خواهد داشت، به همین جهت بسیار مورد استقبال قرار گرفته‌است. این محصول که همانند گیربکس‌ها در انواع مختلف طراحی و تولید می‌شود، مزیت‌های ویژه‌ای برای صنایع دارد که قابل چشم پوشی نیست. مصرف بهینه انرژی، کم‌صدایی، سرعت عمل بالا، طول عمر و کیفیت عالی از جمله مزایای الکتروگیربکس‌ها به شمار می‌روند.

خرید آنلاین و مستقیم از نمایندگی

یک امکان ویژه و خاصی که توسط شرکت ایران SEW نماینگی فروش گیربکس‌های SEW در ایران ارائه می‌شود، خرید مستقیم از مجموعه بوده است که موجب سودمندی خریداران نیز می‌گردد. مدیران صنایع مختلف می‌توانند در عصر پیشرفته‌ی تکنولوژی امروزی، با ورود به وبسایت تخصصی شرکت ایرانSEW، نسبت به خرید انواع گیربکس یا الکتروگیربکس اقدام نمایند. با این شیوه، خرید شما به صورت مستقیم از نماینده خواهد بود که موجب کاهش هزینه‌ها و سرعت عمل بالا می‌شود. برای خرید گیربکس SEW تنها کافی است وارد سایت این نمایندگی به نشانی www.IRANSEW.ir شوید و پس از دریافت مشاوره آنلاین رایگان، نسبت به خرید محصولات مورد نظر صنایع خود اقدام نمایید.

خرید از این نمایندگی که خود تامین‌کننده‌ی برندهای مطرح دنیا است، یک خرید معقولانه و کاملاً مقرون‌به‌صرفه محسوب می‌شود. البته ناگفته نماند که قیمت محصولات این نمایندگی نسبت به سایر رقبای خارجی و ایرانی کاملاً متعارف و مقرون‌به‌صرفه نیز هست.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/4y8mob