چهارشنبه 08 فروردین 1403 - 27 Mar 2024
کد خبر: 18084
تاریخ انتشار: 1401/04/14 02:29

گردهمایی فعالان ورزش کشور زیر سقف نمایشگاه تهران

بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی ورزش و تجهیزات ورزشی افتتاح شد.

افتتاحیه بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی ورزش و تجهیزات ورزشی امروز ۱۴ تیر ماه با حضور مهدی برادران معاون صنایع عمومی وزیر صمت، هومن رازدار مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه های بین اللملی ایران، سید رضا صالحی امیری ، رئیس کمیته ملی المپیک و جمعی از فعالان و متخصصان این حوزه در محل سایت تهران برگزار شد.

۱۱۱ شرکت و مجموعه های فعال در این حوزه آخرین دستاوردها و خدمات خود در گروه های باشگاه ها و اماکن ورزشی، انواع پوشاک و کفش ورزشی، لوازم و تجهیزات دوچرخه، موتورسیکلت و اسکوتر، انواع توپ ها و تورهای ورزشی، لوازم و وسایل کوهنوردی و سنگ نوردی، تشک های کشتی، طبی،‌ بادی، لوازم و تجهیزات اتوموبیل رانی، دوچرخه و موتورسواری،‌ لوازم ورزش های رزمی و بوکس، لوازم و تجهیزات ژیمناستیک و دو میدانی، انواع میزها و راکت های ورزشی،‌ مکمل های غذایی، دارویی و پروتئینی، لوازم و تجهیزات بدنسازی و تناسب اندام و... را از امروز تا ۱۷ ماه جاری در سالن های ۸ و ۹ – ۷ و ۲۷ در معرض دید علاقه مندان و متخصصان این حوزه قرار داده اند.

گفتنی است ۱ شرکت به صورت نمایندگی از کشور چین نیز در این رویداد حضور دارد.

به گزارش گسترش نیوز بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی ورزش و تجهیزات ورزشی از ساعت ۸ صبح الی ۱۵ عصر با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی میزبان بازدیدکنندگان خواهد بود.

منبع: گسترش نیوز 


کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/2l5lj6