جمعه 31 فروردین 1403 - 19 Apr 2024
کد خبر: 1939
تاریخ انتشار: 1400/07/04 00:00

گران‌ترین خودرو سوپر اسپرت فرانسوی را بشناسید

شرکت خودرو سازی بوگاتی به زودی هشت دستگاه از شیرون سوپر اسپرت را به مشتریان تحویل خواهد داد، قیمت این خودرو ۳.۵ میلیون یورو است که به عنوان گران‌ ترین سوپر اسپرت فرانسوی شناخته می‌ شود.

شرکت خودروسازی بوگاتی پس از دو سال محصول سوپر اسپرت خود یعنی شیرون را به مشتریان تحویل خواهد داد. تحویل این خودرو به مالکان همزمان با برگزاری یک رویداد انجام می‌ شود. سوپر اسپرت این خودرو ساز در دو سال گذشته مراحل تست و توسعه را پشت سر گذاشته است، بوگاتی هشت دستگاه از این خودرو را به مالکان تحویل می‌ دهد.

شیرون سوپر اسپرت، سریع‌ ترین خودرو اسپرت بوگاتی است که تاکنون تولید شده و گواهی واقعی بر اشتیاق مهندسی، تخصص فنی و پیگیری بی وفقه برای عملکرد قابل قبول است. ورود این هشت دستگاه شیرون به بازار، رقابت در بین محصولات سوپر اسپرت را دو چندان خواهد کرد. کریستف پیوچون، مدیر عامل تولید و لجستیک بوگاتی در خصوص تحویل شیرون سوپر اسپرت، گفت: ما برای مشتریان پیشتاز سرعت هستیم و آن‌ ها در پشت فرمان احساس سرعت را تجربه خواهند کرد.

گفتنی است که شرکت خودروسازی بوگاتی در سال ۲۰۱۹ با محصول شیرون اسپرت به جایگاه ویژه‌ ای دست یافت، زیرا در زمان آزمایش این محصول به سرعت ۴۹۰ کیلومتر در ساعت دست پیدا کرد. این خودرو ساز برای محصول شیرون سوپر اسپرت قصد دارد برنامه ویژه‌ ای در زمان تحویل داشته باشد. شیرون سوپر اسپرت با سرعت باورنکردنی بدون از دست دادن ویژگی‌ های زیبایی در طراحی، می‌ تواند حرکت کند اما بر خلاف نمونه اولیه تولیدی (لانج تایل) که دارای سیستم الکترونیکی کنترل سرعت بود توانست در تست اولیه ۴۴۰ کیلومتر برسد.

بنابراین بوگاتی سرعت این محصول را محدود کرد تا بتواند ایمنی و پایداری خودرو را به بهترین شکل تامین کند. این خودروساز قصد دارد از شیرون سوپر اسپرت تنها ۳۰ دستگاه تولید کند، این تولید نیز در مولشیم فرانسه ساخته می‌شود که هر دستگاه نیز ۳.۵ میلیون یورو به فروش خواهد رسید. گفتنی است که بوگاتی اعلام نکرده که ۲۲ دستگاه دیگر چه زمانی به مشتریان تحویل داده می‌ شود، اما پیش از عرضه به بازار به اطلاع مشتریان خواهد رسید.

 

منبع: بازار


کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/2oqbg4