یک‌شنبه 05 فروردین 1403 - 24 Mar 2024
کد خبر: 2902
تاریخ انتشار: 1400/07/17 13:53

کمک موثر فولاد مبارکه در خصوص مهار کرونا

دبیر کمیته علمی کشوری کووید۱۹ با اشاره به اینکه تاکنون ۲۴ درصد کشور دو دوز و حدود ۵۸ درصد هم یک دوز واکسن کرونا را دریافت کردند، گفت: اقدام شرکت فولاد مبارکه در تأمین اکسیژن رایگان مراکز درمانگر ثابت کرد که با همکاری تمام بخش‌ها می‌توان به مهار بیماری کرونا امید داشت و نتایج مثبت آن را در سطح جامعه مشاهده کرد.

عاطفه عابدینی با اشاره به ایفای مسئولیت اجتماعی شرکت فولاد مبارکه در ایام کرونا اظهار کرد: تأمین اکسیژن رایگان شرکت فولاد مبارکه برای مراکز درمانگر اقدام پسندیده‌ای در راستای سیاست‌های دولت سیزدهم بوده چراکه مهار بیماری کرونا اقدامی میان‌بخشی است و صنایع هم در این زمینه با ایفای مسئولیت اجتماعی به یاری سیستم بهداشت و درمان شتافته‌اند.

وی افزود: اقدام شرکت فولاد مبارکه در تأمین اکسیژن رایگان مراکز درمانگر ثابت کرد که با همکاری میان‌بخشی، می‌توان به مهار بیماری کرونا امید داشت و نتایج مثبت آن را در سطح جامعه مشاهده کرد.

برنامه‌ای برای واکسیناسیون زیر ۱۲ ساله‌ها نداریم

دبیر کمیته علمی کشوری کووید ۱۹ در ادامه به روند واکسیناسیون کرونا در کشور اشاره‌ای کرد و گفت: به‌طور متوسط روزانه بین ۸۰۰ هزار تا یک‌ میلیون دوز واکسن کرونا در کشور تزریق می‌شود، تاکنون ۲۴ درصد کشور دو دوز واکسن کرونا و حدود ۵۸ درصد هم یک دوز واکسن کرونا را دریافت کردند.

وی اضافه کرد: در حال حاضر برنامه‌ای برای واکسیناسیون افراد زیر ۱۲ سال نداریم و مسیر برای رسیدن به ایمنی جمعی طولانی است و امیدواریم با مشارکت هم‌وطنان نسبت به واکسیناسیون، بتوانیم کرونا را کنترل کنیم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/27zle3