جمعه 31 فروردین 1403 - 19 Apr 2024
کد خبر: 19439
تاریخ انتشار: 1401/06/12 04:23

کسب درآمد با دستگاه روغن گیری زیتون و کنجد

شرکت AG با کارشناسان و متخصصان کارآزموده، آماده ارائه خدمات و فروش انواع دستگاه های روغن گیری به مشتریان خود در تهران و سراسر کشور می باشد.

 یکی از کاربردی ترین دستگاه ها در زمینه صنایع غذایی که در حال حاضر به طور گسترده در منازل مورد استفاده قرار می گیرد، دستگاه روغن گیری خانگی می باشد. با توجه به این مورد که توان خرید اکثر افراد جامعه اخیراً کاهش پیدا کرده، مردم به تولید محصولات خانگی و راه اندازی کسب و کارهای خانگی کوچک تمایل زیادی نشان داده اند.

تعداد زیادی از افراد پس از تهیه دستگاه روغن گیری صنعتی و خانگی که جزء دستگاه های عمل آوری مواد غذایی به حساب می آیند، اقدام به تولید روغن گیاهی و همچنین فروش آن به مصرف کنندگان می کنند.

 برای شروع کار به حداقل سرمایه اولیه حدود ۱۰ میلیون تومان و فضایی در حدود ۱۲ متر نیاز دارید. بهتر است در ابتدا با یک دستگاه روغن گیری خانگی ارزان قیمت کارتان را شروع کنید. چون به هر حال شما تازه وارد هستید و تجربه کافی کسب نکرده‌اید. پس بهتر است در کار خود کمتر ریسک کنید.

 هم اکنون دستگاه روغن کشی ارزان با قیمت حدود ۴ الی ۵ میلیون تومان در بازار موجود است. جهت شروع کسب و کار خانگی انتخاب دستگاه روغن گیری کنجد بسیار مناسب است. بیشترین هزینه شما صرف خرید دستگاه می شود.

 مراحل پر کردن ظروف و بسته بندی آن به صورت دستی انجام می شود. چون ظرفیت تولید در حد بالایی نیست، احتیاجی به تهیه دستگاه پرکن نمی باشد. هزینه بعدی خرید ظروف پلاستیکی یا شیشه ای جهت بسته بندی روغن تولید شده می باشد که خرید ظروف پلاستیکی برای کاهش هزینه ها مناسب تر و به صرفه تر است.

دستگاه روغن گیری زیتون

از روغن های گیاهی محبوب و پرمصرف بین خانوارهای کشور روغن زیتون است و دارای خواص بسیار زیاد و طعم لذیذی می باشد. استفاده از روغن زیتون به زمان های بسیار دور حدود چهار هزار سال پیش می رسد.

 روغن زیتون غنی از اسیدهای چرب مانند اسید اولئیک، اسید پالمیتیک، اسید لینولئیک و کاروتنوئید می باشد. بر این اساس استفاده از دستگاه روغن گیری زیتون که یکی از دستگاه های پرکاربرد در زمینه صنایع غذایی است، روز به روز در حال افزایش است. علت آن هم به سالم بودن روغن زیتون و آشنایی افراد جامعه با خواص بی نظیر آن برمی گردد.

روش سنتی روغن گیری از زیتون امروزه جای خود را به روش صنعتی داده است و روغن گیری با استفاده از دستگاه هایی که به این منظور طراحی شده انجام می گیرد.

 شما با تهیه دستگاه روغن گیری کوچک و خانگی می توانید به راحتی در منزل روغن زیتون تولید کنید. میوه زیتون انواع مختلفی دارد. همه نمونه های این محصول برای سلامتی بدن مفید هستند. از روغن زیتون تولید شده می توانید در پخت و پز استفاده کنید.

از مزیت های استفاده از روغن زیتون می توان به مواردی از قبیل: جلوگیری از پوکی استخوان، تقویت سیستم گوارشی بدن، پایین آوردن فشار خون، کاهش التهاب مفاصل، تقویت سیستم دفاعی بدن، جلوگیری از بیماری های قلبی و سرطان اشاره کرد.

مراکز فروش دستگاه روغن گیری در تهران و اصفهان

 یکی از مراکز معتبر فروش دستگاه روغن گیری در تهران شرکت کارآفرینی AG می باشد. شرکت AG با وجود کارشناسان و متخصصان کارآزموده، آماده ارائه خدمات و فروش انواع دستگاه های روغن گیری AG به مشتریان خود در تهران و سراسر کشور می باشد. 

برای خرید انواع دستگاه خشک کن میوه و سبزی از کارشناسان AG در شعبه تهران و اصفهان مشاوره بگیرید

 

شعبه تهران: ﺻﺎدﻗﯿﻪ ،ﺑﻠﻮار آﯾﺖ اﻟﻠﻪ ﮐﺎﺷﺎﻧﯽ رو ﺑﻪ روی ﻣﺴﺠﺪ ﻧﻈﺎم ﻣﺎﻓﯽ، ﺳﺎﺧﺘﻤﺎن اﺗﺮک

تلفن: 46096724-021

شعبه اصفهان : اصفهان، فلکه ارتش خیابان وحید قبل از چهارراه امام‌زاده محسن، کوچه شماره ۲۳ پلاک ۶۲۲

تلفن: 91010118-031

 جهت دریافت مشاوره رایگان و اطلاع از قیمت و مدل های دستگاه روغن گیری می توانید با شماره تلفن های شرکت به شماره

  02146093083

  02146093085

 02146093086

 02146093084

 در ارتباط باشید. همچنین جهت خرید آنلاین انواع دستگاه روغن گیری AG می توانید به سایت شرکت به آدرسhttps://www.ag777.com/ مراجعه کنید.

هر کیلو کنجد چقدر روغن می دهد؟

یکی از دانه های روغنی که در بین مردم از محبوبیت بالایی برخوردار است، دانه کنجد می باشد که بر این اعتقاد هستند که روغن به دست آمده از آن بسیار لذیذ و مقرون به صرفه می باشد. علاوه بر این از ارگانیک بودن و عدم وجود روغن پالم و مواد نگهدارنده در آن مطمئن هستند و با خیالی آسوده آن را مورد مصرف قرار می دهند.

 اگر شما هم به سلامت خود و خانواده اهمیت می دهید و به دنبال تغذیه سالم هستید، حتما به فکر تهیه این روغن های طبیعی و مفید باشید. روغن کنجد دارای مزایای فراوانی است و همین امر باعث افزایش تقاضا برای خرید آن شده است. روغن کنجد از جمله روغن هایی است که موقع سرخ کردن و طبخ غذا جذب مواد نمی شود.

 اگر تصمیم به تهیه روغن کنجد با دستگاه روغن گیری، گرفته اید و این سوال برایتان پیش آمده که از هر کیلو کنجد چقدر روغن می توان تهیه کرد؟ در جواب این سوال باید چند نکته مهم را در نظر داشته باشید.

 به عنوان مثال دانه های کنجد انواع مختلفی دارد که با هم تفاوت دارند. این تفاوت ژنتیکی است و بر میزان روغن استخراج شده تاثیر مستقیم میگذارد. ولی با این حال می توان گفت از هر کیلو کنجد حدود ۴۰۰ گرم روغن می توان تولید نمود.

دستگاه روغن گیری کارگاهی

دستگاه روغن گیری کارگاهی

پس از گذشت مدتی از راه اندازی خط تولید روغن گیاهی در منزل و اضافه شدن مشتریان، باید به فکر تاسیس کارگاه روغن گیری و افزایش ظرفیت روغن تولیدی باشید. جهت انجام این تصمیم به دستگاه روغن گیری کارگاهی نیاز خواهید داشت.

 دستگاه های روغن گیری کارگاهی در ابعادی بزرگتر از مدل های خانگی طراحی شده اند. معمولاً با این دستگاه ها قادر خواهید بود از حدود ۷۵ الی ۸۰ کیلوگرم دانه روغنی روغن کشی کنید. وزن این مدل دستگاه ها بیش از نیم تن می باشد که مناسب استفاده در کارگاه تولید روغن های گیاهی می باشد.

دستگاه روغن گیری خانگی

دستگاه روغن گیری خانگی

همانطور که میدانید دستگاه روغن گیری خانگی با استفاده از روش پرس سرد اقدام به تولید روغن از دانه های روغنی می کند. دمای روغنی که با این نمونه دستگاه روغن گیری تولید می شود، حدود ۳۵ درجه می باشد.

 این دستگاه در عین حال که دستگاه کوچکی است، می تواند از انواع دانه های روغنی مانند کلزا، کنجد، بادام، آفتابگردان، بادام زمینی، گردو، فندق، کرچک و... روغن کشی کند.

 این نوع دستگاه ها در ابعاد ۲۰ سانتی متر در ۴۵ سانتی متر با ارتفاع ۳۵ سانتی متر ساخته می شوند. معمولاً دارای دو سیستم خنک کننده می باشند تا دستگاه را در طول مدت روغن گیری خنک نگه دارند. دستگاه روغن گیری خانگی نسبت به مدل های دیگر دارای قیمت پایین تری می باشد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/2oameo