پنج‌شنبه 30 فروردین 1403 - 18 Apr 2024
کد خبر: 3683
تاریخ انتشار: 1400/07/26 12:49

کرمان میزبان نمایشگاه کشاورزی می‌شود

سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی کشاورزی، ماشین‌آلات، نهاده‌های کشاورزی، ادوات و ماشین‌آلات، تجهیزات گلخانه‌ای و سیستم‌های آبیاری کرمان از ۲۵ تا ۲۸ آبان در این استان برگزار خواهد شد.

 به گزارش گسترش‌نیوز، شرکت‌های متعددی در حوزه‌های گوناگون مانند تجهیزات نوین آبیاری و گلخانه‌ای، تولیدکنندگان کود، سم و بذر، تولیدکنندگان ادوات و ماشین‌آلات کشاورزی و سایر خدمات فنی‌مهندسی که در حوزه کشاورزی قابل ارائه است، در این رویداد حاضر شده‌اند. یکی از مهم‌ترین مجموعه‌هایی که در این رویداد شرکت خواهد کرد، شرکت ملی شیمی کشاورز است. این شرکت که یکی از بزرگ‌ترین و قدیمی‌ترین تولیدکنندگان انواع سموم دفع آفات نباتی، دامی و خانگی و کودهای شیمیایی در کشور است با آخرین دستاوردها و توانمندی‌های خود در این رویداد نمایشگاهی شرکت خواهد کرد. ظرفیت سالانه تولید محصولات این شرکت افزون‌بر ۲۴۰۰۰ تن در قالب ۱۱ خط تولیدی شامل انواع قارچ‌کش‌، حشره‌کش‌، علف‌کش‌، کنه‌کش‌، سموم دامی، طعمه، سموم خانگی، روغن ولک و کودهای پودری و مایع است.

حضور این شرکت در سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی کشاورزی، ماشین‌آلات، نهاده‌های کشاورزی، ادوات و ماشین‌آلات، تجهیزات گلخانه‌ای و سیستم‌های آبیاری کرمان نشان از اهمیت برگزاری این رویداد مهم در حوزه کشاورزی کشور و تاثیر برگزاری آن بر بازار مشارکت‌کنندگان این نمایشگاه دارد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/3kgy82