شنبه 25 فروردین 1403 - 13 Apr 2024
کد خبر: 18285
تاریخ انتشار: 1401/04/22 03:53

کاملترین جعبه ابزار + راهنمایی انتخاب و وسایل جعبه ابزار

جعبه ابزار یکی از ضروری ترین وسایل خانگی به شمار می رود ، چقدر خوب است که این جعبه ابزار ، کامل و حرفه ای باشد .

جعبه ابزار را می‌توانیم جزو ضروری‌ترین تجهیزات و لوازم جانبی در هر مکانی نام ببریم که از گذشته‌های دور مدل‌های مختلف آن وجود داشته است. 

جعبه ابزار علاه بر نگه داشتن ابزارهای شما به آن‌ها نظم نیز می‌بخشد و حمل و جا به جایی آن‌ها را راحت‌تر می‌کند. امروزه جعبه ابزارها از متریال مختلفی همچون فلز ، پلاستیک و برزنت تولید می‌شوند که جعبه ابزار فلزی و جعبه ابزار پلاستیکی از همه محبوب‌تر و پرکاربردتر است. 

کامل ترین جعبه ابزار

جعبه ابزارهای پلاستیکی نسبت به جعبه ابزارهای فلزی وزن سبک‌تری دارند و جا به جایی و حمل آن‌ها نیز راحت‌تر است. اگر برای منزل یا محل کار خود به جعبه ابزاری جهت رفع نیاز و انجام کارهای تعمیراتی اولیه نیاز دارید ، جعبه ابزار پلاستیکی گزینه‌ی مناسب‌تری برای شما خواهد بود. 

جعبه ابزار پلاستیکی 

شاید در وهله‌ی اول و هنگام شنیدن اسم جعبه ابزار پلاستیکی ، بی کیفیت بودن و شکننده بودن آن به فکر شما خطور کند؛ اما لازم به ذکر است که اگر جعبه ابزار پلاستیکی از مواد اولیه‌ی باکیفیت و مرغوبی تولید شده باشد ، می‌تواند بهتر از جعبه ابزار فلزی برای شما کارایی داشته باشد. همانطور که گفتیم جعبه ابزار پلاستیکی وزن کمتری نسبت به جعبه ابزار فلزی دارد و حمل آن نیز راحت‌تر است. از ویژگی‌های جعبه ابزارهای پلاستیکی می‌توانیم به طبقات و محفظه‌های جدای از هم آن اشاره کنیم که کاربری راحت‌تری را برای شما به ارمغان می‌آورد. بعلاوه امکان جداسازی انواع پیچ و مهره در این نوع جعبه ابزارها وجود دارد.
تا به حال با خود فکر کرده‌اید که کامل‌ترین نوع جعبه ابزار چه ویژ‌گی‌هایی باید داشته باشد و چه مدل از جعبه ابزار برای ما مناسب‌تر است؟ ما در این مطلب تمام پارامترهای یک جعبه ابزار کامل را به شما می‌گوییم تا بتوانید بهترین جعبه ابزار را انتخاب و خریداری نمایید. 

جعبه ابزار پلاستیکی

جعبه ابزار فلزی

جعبه ابزار فلزی همانطور که از اسمش پیداست از فولاد با کیفیت و ضد زنگی ساخته می‌شود که دوام و مقاومت بالایی دارد و ابزارهای داخل آن بر اساس تغییر دما و رطوبت ، یا به طور کلی آسیب نمی‌بینند و یا کمتر دچار آسیب می‌شوند.
این نوع جعبه ابزار از لحاظ ابعاد و تعداد طبقات ، تنوع بالایی دارد و به صورت یک طبقه ، دو طبقه ، سه طبقه و ... در بازار یافت می‌شود. 

ویژگی‌های یک جعبه ابزار کامل کدام است ؟ 

جعبه ابزارها با توجه به مدلی که ساخته می‌شوند ،کاربردهای متفاوت و زیادی دارند. در هنگام انتخاب و خرید جعبه ابزار باید نکاتی را مد نظر قرار دهیم. 

سایز و اندازه جعبه ابزار 

سایز و اندازه جعبه ابزار ، از مهم‌ترین نکاتی است که در هنگام انتخاب این محصول باید به آن دقت کافی داشته باشیم. سایز و اندازه جعبه ابزار را باید با توجه به ابزارهایی که قرار است داخل آن قرار دهیم ، انتخاب کنیم. اندازه‌ی جعبه ابزار باید به گونه‌ای باشد که تمام ابزارهای ما درون آن به خوبی و بدون کوچک‌ترین فشار جای گیرد.

جنس جعبه ابزار

همانطور که گفتیم جعبه ابزارها معمولا از پلاستیک ، فلز و یا برزنت تولید می‌شوند که هر کدام کاربرد و ویژگی‌های مخصوص به خود را دارند. اگر ابزار و تجهیزاتی که قصد حمل کردن و مرتب کردن آن‌ها را داریم ، سنگین باشند ، بهتر است از جعبه ابزار فلزی و در غیر این صورت از جعبه ابزار پلاستیکی استفاده کنیم. لازم به ذکر است اگر جعبه ابزار را برای خانه و یا محل کار خود برای ابزارهای کوچکی مانند انبردست ، آچار و ... خریداری می‌نماییم ، جعبه ابزارهای پلاستیکی موجود در بازار کار ما را راه می‌اندازند. در مقابل اگر تعمیرکار هستیم و برای حمل ابزارهای تخصصی حرفه و شغلمان به جعبه ابزار احتیاج داریم ، بهتر است جعبه ابزار فلزی را در راس انتخاب‌هایمان قرار دهیم.

تعداد طبقه و کشوهای جعبه ابزار 

طبقات و اندازه‌ی تمامی جعبه ابزارها باید مطابق با اندازه‌ی ابزارآلاتی باشد که ما آن‌ها را درون جعبه ابزار قرار می‌دهیم. اگر قصدمان از خرید جعبه ابزار ، سر و سامان دادن به پیچ و مهره‌ها و ابزارهای کوچک اینچنینی است ، بهتر است جعبه ابزاری را خریداری نماییم که طبقات و کشوهای مختلف و کوچکی داشته باشد. طبقات و کشوهای جدا از هم به ما برای پیدا کردن راحت ابزارهایتان کمک بسیار شایانی خواهد کرد.

قفل داشتن جعبه ابزار 

جعبه ابزاری کامل است که به قفل مستحکمی مجهز شده باشد. حمل و نقل جعبه ابزاری که دارای قفل است راحت‌تر است و با اطمینان خاطر بالاتری حمل و نقل آن انجام می‌شود. اگر ابزارآلاتی که قصد حمل کردن آن‌ها را دارید وزن سنگین‌تری دارند ، جعبه ابزارهایی که قفل آن‌ها فلزی است را خریداری نمایید.

قابل حمل بودن 

کامل‌ترین نوع جعبه ابزار ، جعبه ای است که بتوان آن را به راحتی حمل نمود. داشتن دسته‌ی مقاوم و مستحکم از جمله نکات قابل حمل بودن این محصول است. 

چرخ دار بودن جعبه ابزار 

اگر جعبه ابزار یکی از نیازهای اولیه و اساسی شغل شماست که دائما در حال حمل آن هستید باید مدل چرخ دار آن را انتخاب نمایید. جعبه ابزار چرخ دار برای شمایی که به صورت تخصصی از این محصول استفاده می‌کنید ، بهترین و مناسب ترین گزینه است. 

خرید جعبه ابزار

نتیجه گیری در انتخاب و خرید

در هنگام خرید کامل ترین جعبه ابزار باید تمام نکاتی را که در بالا برای شما بیان کردیم را رعایت کنید. علاوه بر تمامی این نکات جعبه ابزاری کامل است که ابزارهای اولیه‌ای همچون چکش ، انبردست ، سیم چین ، پیچ گوشتی ، پیچ و مهره ، متر ، فازمتر ، تراز و ... در داخل آن وجود داشته باشد. 

اگر نیازمند جعبه ابزاری هستید که تمامی وسایل ها و ابزار های لازم و با قیمت مناسب ، داشته باشد ، می‌توانید جهت راهنمایی و خرید جعبه ابزار کامل از ابزار لاین مشاوره رایگان بگیرید . می‌توانید برای مشاوره و راهنمایی با شماره‌های 09127546504 - 02166704671 تماس حاصل فرمایید .

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/4m8pbw