چهارشنبه 05 اردیبهشت 1403 - 24 Apr 2024
کد خبر: 3655
تاریخ انتشار: 1400/07/26 11:10

کاربرد شیشه وین وایت

یکی از شیشه های بسیار قدرتمند برای استفاده در دکوراسیون شیشه ای استفاده از شیشه های وین وایت است، شیشه های وین وایت به دلیل زیبایی بسیار خیره کننده بسیار پر طرفدار است ، این شیشه ها رقیبی سرسخت برای شیشه های بلژیکی است

رامادُر سازه به صورت تخصصی در حوزه فروش شیشه های وین وایت ساخت ایران فعال است، اگر شما هم می خواهید از این شیشه ها در دکوراسیون شیشه ای یا دیوار های شیشه ای استفاده کنید حتما با مشاوران رامادر سازه پارت در ارتباط باشید، شیشه های وین وایت ایرانی با اینکه چند سالی است که در ایران ارائه شده است، اما طرفداران بی شماری از معماران و طراحان دکوراسیون از این جنس در دکوراسیون خود استفاده می کنند.

 دکوراسیونی زیبا با دیوار های شیشه ای

امروزه استفاده از شیشه های سکوریت در دکوراسیون یکی از ایده های خلاق و شیک به شمار می رود، امروزه بسیاری از افراد در دکوراسیون خانه و محل کارشان بجای استفاده از پارتیشن های mdf و سایر جدا کننده ها از پارتیشن های شیشه ای استفاده می کنند. دیوار های شیشه ای باعث زیبایی بسیار فوق العاده در خانه و حتی ساختمان های اداری را داراست.

از مزایای دیوار شیشه ای عبور دادن نور طبیعی در خانه یا محل کار است، اگر شما می خواهید نور طبیعی در تمامی خانه یا محل کارتان پخش شود دیوار های شیشه ای می توانند این کمک را به شما کنند.

شما از دیوار های شیشه ای می توانید در سرویس های بهداشتی، اتاق نشیمن، اتاق خواب و آشپزخانه منزلتان هم استفاده کنید. همچنین برای پارتیشن بندی یک ساختمان اداری فلت هم شیشه ها می توانند به عنوان یک پارتیشن نقش بسزایی در زیبایی محل کارتان را داشته باشند.

ایجاد دکوراسیون با شیشه های سکوریت در خانه یا محل کار مستلزم این است که شما با یک مجموعه حرفه ای در حوزه دیوار های شیشه ای و شیشه های سکوریت آشنا شوید. در این مقاله سعی میکنیمیکی از شرکت های فعال در حوزه دیوار های شیشه ای، خدمات تعویض شیشه سکوریت و درب های اتوماتیک شیشه ای به شما معرفی کنیم با ما همراه باشید.

 مجموعه رامادُر سازه پارت یکی از قدیمی ترین مجموعه های فعال در حوزه شیشه های سکوریت، درب های اتوماتیک شیشه ای است.

رامادر سازه پارت به کمک کادر حرفه ای در حوزه درب اتوماتیک شیشه ای می تواند تمامی نیاز های شما در حوزه درب های اتوماتیک شیشه ای را برطرف نماید.

 نکاتی که رامادر سازه پارت در زمینه درب های اتوماتیک شیشه ای به شما پیشنهاد می کند : حتما این نکته را در نظر بگیرید که درب های اتوماتیک شیشه ای به کمک برق کار می کند، اما نکاتی که برای استفاده از این درب ها باید بدانید این است که همیشه ابزارهای مناسب برای باز و بسته کردن درب اتوماتیک شیشه ای را در دسترس داشته باشید، همانطور که می توانید هر از چند گاهی به دلیل مشکلات انرژی در ایران برق ها قطع و وصل می شوند برای اینکه در زمان قطع شدن برق بتوانید درب اتوماتیک را باز و بسته کنید حتما آچار آلن و کلید مخصوص آن را تهیه کنید تا در زمان قطع شدن برق برای شما مشکلی پیش نیاید. یکی دیگر از خدماتی که رامادر سازه پارت ارائه می کند ، خدمات تعویض شیشه سکوریت شکسته است ، یکی از مواردی که گاهی اوقات به دلیل حوادث ضربه ای یا فشار به سازه های شیشه ای را با مشکل رو برو کند و در این مواقع احتمال شکستن شیشه های سکوریت وجود دارد ، رامادر سازه با کادر حرفه ای در زمان شکستن شیشه سکوریت می تواند تعویض شیشه سکوریت شکسته را برای شما ارائه کند.

البته این نکته را در نظر داشته باشید که شیشه های سکوریت دارای مقاومت بالایی هستند به این سادگی های نمی شکنند شیشه خام بعد از فرایندی که روی آن انجام می‌شود به کوره با درجه حرارت بسیار بالا انتقال می‌یابد تا به نقطه ذوب رسیده سپس با وارد کردن شوک حرارتی دمای آن را به‌ صورت ناگهانی کاهش می‌دهند که این امر موجب می‌شود تا مقاومت مکانیکی شیشه افزایش چشم‌گیری داشته باشد.

 شکستن شیشه سکوریت

شیشه خام بعد از فرایندی که روی آن انجام می‌شود به کوره با درجه حرارت بسیار بالا انتقال می‌یابد تا به نقطه ذوب رسیده سپس با وارد کردن شوک حرارتی دمای آن را به‌ صورت ناگهانی کاهش می‌دهند که این امر موجب می‌شود تا مقاومت مکانیکی شیشه افزایش چشم‌گیری داشته باشد. مقاومت مکانیکی که در شیشه به وجود می‌آید باعث می‌شود تا دارای مقاومت بالایی بر اثر ضربه و فشار را داشته باشد.

شکستن شیشه سکوریت زمانی انجام می شود که فشار بسیار بالا که قدرت انتقالی این فشار بالا باشد امکان شکستن و آسیب دیدن شیشه وجود دارد. از این رو شما برای برطرف کردن این مشکل حتما باید با یک مجموعه حرفه ای در ارتباط باشید. رامادر سازه پارت با سابقه درخشان در این حوزه می تواند نیاز شما از تعویض شیشه سکوریت را برطرف کند.

 رامادُر با استفاده از كادر تخصصي و مجرب، امكانات سخت افزاري و نرم افزاري روزآمد، با روش های کاری منسجم با بهره گیری از دیدگاه مدیریتی، بنیانگذار مؤسسه است که با تجربيات بسیاری در پروژه‌ها اقدام به نوآوری در محصولات خود نموده است و با تدابیری عظیم منجر گرديد که این شرکت از همان ابتدا در سطح استانداردهاي بين‌المللي با شرکت های معتبر داخلی و خارجی فعالیت نماید.

منبع: رپورتاژ


کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/4d7zw4