سه‌شنبه 22 اسفند 1402 - 12 Mar 2024
کد خبر: 17789
تاریخ انتشار: 1401/04/04 02:33

چراغ خودرو روشن شد

شاخص کل بورس در دو ساعت ابتدایی معاملات امروز، چهارم تیر ماه، کاهش ۵ هزار و ۹۹۰ واحدی داشته است.

در ۲ ساعت ابتدایی معاملات امروز، شنبه چهارم تیر ماه، شاخص کل با افت ۵ هزار و ۹۹۰ واحدی به سطح یک میلیون و ۵۲۷ هزار واحد رسیده و شاخص کل هم وزن نیز با هزار و ۶۴۱ واحد افزایش به سطح ۴۲۳ هزار واحد رسیده است.

لیدرهای بازار

نماد‌های فملی، فولاد و میدکو بیش‌ترین اثر را در افت شاخص کل بورس دارند و در مقابل دو نماد خودرویی «خودرو» و «خساپا» بیشترین اثر مثبت را بر شاخص دارند.

در فرابورس نیز نمادهای فغدیر ، شگویا و دی بیشترین اثر کاهنده را بر شاخص کل دارند و فرابورس، خدیزل و کوثر اثر افزایشی دارند.

در جدول پرتراکنش‌ترین نمادهای بورس سآبیک صدرنشین است و فملی و خودرو در رتبه‌های بعدی هستند. در فرابورس نیز نمادهای دی، ددانا و فرابورس پرتراکنش‌‌ترین نمادها هستند.

همچنین در معاملات امروز قیمت سهام اغلب نمادهای خودرویی بازار رشد کرده و بیشترین تأثیر مثبت را بر شاخص کل داشته‌اند. گروه‌های انبوه سازی املاک و مستغلات، محصولات غذایی و فعالیت‌های مرتبط با واسطه‌گری مالی دیگر گروه‌های سبزپوش بازار هستند.

ارزش معاملات

ارزش معاملات بازار سهام تا این لحظه به ۴ هزار و ۹۰۸ میلیارد تومان بالغ شده که ۲ هزار و ۵۱۴ میلیارد تومان به بورس و ۲ هزار و ۳۹۴ میلیارد تومان به فرابورس اختصاص دارد.

منبع: اکو ایران

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/3qax89