سه‌شنبه 07 فروردین 1403 - 26 Mar 2024
کد خبر: 18361
تاریخ انتشار: 1401/04/26 02:38

پیش بینی قیمت سکه امروز ۲۶ تیر

قیمت سکه دیروز تحت تاثیر دلار حرکت کرد اما معامله گران معتقدند که حباب مجال قدرت نمایی از سکه بازان افزایشی را گرفته است.

قیمت سکه در چند وقت اخیر گرفتار حباب بوده و سکه بازان در یک محدوده خاص اسیر شده اند.

محدوده فعالیت قیمت سکه

سکه  از طرفی در روزهای اخیر نتوانسته بالای مرز ۱۵ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان قرار بگیرد و از سوی دیگر از محدوده ۱۴ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان پایین تر نرفته است.

قیمت سکه چقدر شد؟

قیمت این فلز زرد رنگ روز گذشته بر روی پله اول کانال ۱۵ میلیون تومان ایستاد و این در حالی بود که عده ای از معامله گران با توجه ریزش قیمت اونس طلا در انتهای هفته تصور می کردند که قیمت سکه هم آرایش نزولی به خود بگیرد.

چالش حباب در بازار سکه

قیمت سکه دیروز تحت تاثیر دلار حرکت کرد اما معامله گران معتقدند که حباب مجال قدرت نمایی از سکه بازان افزایشی را گرفته است و بازار با چالش حباب روبرو شده است.

انتظارات صعودی در بازار سکه

ارزش ذاتی سکه دیروز ۱۲  میلیون و ۹۶۳ هزار تومان بودکه نشان می دهد که انتظارات صعودی است. با این حال، ظرفیت رشد زیادی نیز در هفته های اخیر در بازار سکه مشاهده نشده است.

شرط مهم برای ورود خریداران به بازار

برخی از فعالان بازار می گفتند قیمت سکه  در صورتی که به بالای خط ۱۵ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان برسد این امر می تواند زمینه ساز ورود خریداران جدید به بازار شود و در غیر این صورت، راه کم نوسان فعلی،‌ ادامه خواهد یافت.

 

منبع: اقتصادنیوز


کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/4m8pw8