پنج‌شنبه 30 فروردین 1403 - 18 Apr 2024
کد خبر: 10494
تاریخ انتشار: 1400/10/21 01:15

پنجمین کنفرانس هلدینگ اسفند ۱۴۰۰ برگزار می‌شود

پنجمین کنفرانس بین‌المللی هلدینگ، اسفندماه امسال در تهران برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی خانه صنعت، معدن و تجارت جوانان ایران، مهدی مومن‌زاده، دبیر کمیته علمی پنجمین کنفرانس بین‌المللی هلدینگ، ضمن اعلام خبر برگزاری این کنفرانس افزود: پنجمین دوره کنفرانس با همکاری خانه صنعت، معدن و تجارت ایران و خانه صنعت، معدن و تجارت جوانان ایران، اسفند امسال در هتل اسپیناس تهران برگزار می‌شود.

وی هدف از برگزاری این کنفرانس را ارزیابی و رتبه‌بندی هلدینگ‌ها و گروه شرکت‌های کشور و معرفی هلدینگ‌های برتر به سرمایه‌گذاران و جامعه هدف تخصصی عنوان کرد و افزود: با توجه به اینکه در قوانین کشور، شرکت‌های مادر از شرکت‌های هلدینگ تفکیک نشده‌ و هلدینگ‌ها به عنوان نهاد مالی شناسایی شده‌اند، در این جشنواره تلاش می‌شود هلدینگ‌ها (شرکت‌های مادر) و گروه شرکت‌ها مورد بررسی و ارزیابی قرار گیرند. بدین ترتیب شرکت‌های تولیدی و خدماتی هم که به مدیریت و کنترل شرکت‌های زیرمجموعه خود می‌پردازند، تحت پوشش کنفرانس قرار خواهند گرفت.

به گفته دبیر کمیته علمی پنجمین کنفرانس بین‌المللی هلدینگ، «روش‌های تامین مالی در هلدینگ‌ها»، «حاکمیت شرکتی و حسابرسی داخلی در هلدینگ‌ها» و «الگوهای سرپرستی و مدیریت استراتژیک»، عنوان برخی کارگاه‌ها و پنل‌های تخصصی این کنفرانس است.

مومن‌زاده یادآور شد: علاقه‌مندان به شرکت در پنجمین کنفرانس بین‌المللی هلدینگ می‌توانند برای اطلاع از شرایط حضور و ثبت نام در این کنفرانس، به سایت خانه صنعت، معدن و تجارت جوانان ایران به نشانی www.himty.ir مراجعه کنند.

به گفته وی، به شرکت‌کنندگان در پنجمین کنفرانس بین‌المللی هلدینگ، گواهینامه بین‌المللی مدیریت هلدینگ و گروه شرکت‌ها داده خواهد شد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/4yyza4