سه‌شنبه 28 فروردین 1403 - 16 Apr 2024
کد خبر: 98
تاریخ انتشار: 1400/05/28 13:54

وعده ایجاد یک ملیون شغل توسط وزیر پیشنهادی تعاون

رئیس فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس شورای اسلامی گفت: وزرای پیشنهادی دولت قوی هستند و به نظر می‌رسد بیشتر وزرا از مجلس رای اعتماد بگیرند.

رئیس فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس شورای اسلامی گفت: وزرای پیشنهادی دولت قوی هستند و به نظر می‌رسد بیشتر وزرا از مجلس رای اعتماد بگیرند.

حجت الاسلام سید محمدرضا میرتاج‌الدینی گفت: بررسی‌های اولیه وزرای پیشنهادی طی هفته  جاری در مجلس و در کمیسیون‌های مربوطه انجام شد.

وی ادامه داد: بنده چندین دوره سابقه حضور در مجلس را دارم ولی تاکنون به این شکل جلسات بررسی وزرای پیشنهادی منظم و طولانی و دقیق بررسی نشده بود.

میرتاج الدینی افزود: تمامی وزرای پیشنهادی دولت آیت الله رئیسی علاوه بر کمیسیون‌های اختصاصی در کمیسیون‌های مرتبط ارزیابی شدند و دغدغه‌ها و برنامه‌ها و مسائل و مشکلات مربوطه بررسی شد.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: از شنبه جلسات رأی اعتماد آغاز می‌شود و پیش بینی می‌کنیم تا پایان هفته آینده جلسات رأی اعتماد به پایان برسد. پیش بینی بنده روی اکثریت وزرا مثبت است و فکر می‌کنم اکثریت وزرا رأی اعتماد بگیرند.

وی گفت: بیشتر وزرا جوان و با برنامه هستند، آیت الله رئیسی مدیران با سابقه‌ای را به عنوان وزیر به مجلس پیشنهاد داده و رویکرد جوانگرایی نقطه مثبت و قوی کابینه است.

میرتاج الدینی در خصوص عبدالملکی وزیر پیشنهادی کار، تعاون و رفاه اجتماعی افزود: او جوان اقتصاد دان است و ایده‌های نو و جدیدی دارد. وزیر پیشنهادی کار وعده ایجاد یک میلیون شغل را به نمایندگان داده است و به نظر می‌رسد اعتماد مجلس را کسب کند. تاکنون وزرایی که به وزارت عریض و طویل و مهم کار پیشنهاد می‌شد غیراقتصادی بودند ولی عبدالملکی جوان و با برنامه و اقتصاد دان است.

منبع: مهر

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/a275d3