چهارشنبه 05 اردیبهشت 1403 - 24 Apr 2024
کد خبر: 14843
تاریخ انتشار: 1401/01/31 01:40

هموارسازی مسیر توسعه متوازن در مازندران

محمدحسین باجان- سرپرست شرکت گاز مازندران در بازدید از شهرک صنعتی بهشهر عنوان کرد: نقش توسعه شبکه‌های گازرسانی و ایجاد زیرساخت‌های انتقال انرژی در رونق تولید صنایع یک واقعیت انکارناپذیر است.

به‌گزارش خبرنگار صمت از مازندران، قاسم مایلی‌رستمی، سرپرست شرکت گاز مازندران و غلامرضا شریعتی، نماینده مردم بهشهر در مجلس شورای اسلامی و رئیس اداره گاز بهشهر از توسعه گازرسانی به شهرک صنعتی بهشهر بازدید کردند.
مایلی‌رستمی بااشاره به نام‌گذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب اظهار کرد: باتوجه به اینکه شهرک‌های صنعتی مهم‌ترین بستر و زیرساخت جذب سرمایه‌گذار در بخش صنعت و تولید محسوب می‌شوند، رویکرد شرکت گاز استان، تقویت و حمایت از واحدهای صنعتی و سرمایه‌گذاران با گازرسانی به شهرک‌های صنعتی موجود در استان و تعامل و همکاری بین بخش دولتی و خصوصی است.
وی گاز را به‌عنوان مهم‌ترین زیرساخت توسعه اقتصادی و صنعتی برشمرد و افزود: گازرسانی به صنایع و واحدهای تولیدی اشتغالزا با هدف جایگزینی سوخت پاک و ارزان گاز طبیعی با دیگر سوخت‌های فسیلی، از مهم‌ترین رسالت‌های شرکت گاز استان مازندران است.
سرپرست شرکت گاز مازندران در رابطه با ظرفیت‌های موجود در زمینه کشاورزی، صنعتی، صنایع تبدیلی و گردشگری؛ این استان را یکی از استان‌های بالقوه به‌منظور سرمایه‌گذاری بخش‌های خصوصی توصیف کرد و گفت: در راستای جهش تولید، دولت اقداماتی گسترده برای گازرسانی به صنایع وابسته به بخش کشاورزی، شهرک‌های صنعتی و... در این استان انجام داده است که گازرسانی به ۱۴ هزار و ۶۹۵ واحد صنعتی عمده و جزء گواه این مهم است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/4v55yn