یک‌شنبه 02 اردیبهشت 1403 - 21 Apr 2024
کد خبر: 16614
تاریخ انتشار: 1401/02/28 04:21

همه چیز درمورد قیمت و شرایط خرید ورق تفلون نسوز PTFE به زبان پکیلون

مطمئنا نام تفلون را بارها و بارها شنیده اید. نیازی نیست لزوما در صنعت تولید فعال باشید تا نام این ماده را شنیده باشید. همه ما با ظروف تفلون آشنایی داریم؛ ظروفی که به نچسب بودن و غیر قابل اشتعال بودن معروف هستند. همین مشخصه های منحصر به فرد به فروش بالای تجهیزات ساخته شده از تفلون دامن شده است. ورق تفلون PTFE خالص که آن را به عنوان ورق تفلون ویرجین هم می شناسند نوعی از تفلون می باشد که فاقد افزودنی بوده و به همین دلیل می توان از آن در ساخت تجهیزات بهداشتی، دارویی و پزشکی استفاده کرد. از این رو فروش ورق تفلون پی تی اف ای خالص رشد فزاینده ای داشته است.

 ورق تفلون نسوز خالص دارای مقاومت عالی در بازه دمایی منفی 260 تا مثبت 260 درجه سانتیگراد بوده و از ضریب اصطکاک بسیار پایین بهره مند است. از ویژگی های مثبت دیگر این ورق ها اگر بخواهیم اشاره کنیم، باید به مقاومت شیمیایی بالا و عدم واکنش پذیری در برابر بازها، اسیدها و حلال ها و سوخت ها توجه کرد. دست به دست هم دادن تمامی این ویژگی ها موجب شده تا نرخ فروش بالایی را از اقتصادی بودن قیمت ورق تفلون PTFE خالص در بازار شاهد باشیم. صنعتگران فعال در حوزه های دارویی، آزمایشگاهی، الکترونیک، هوا فضا، نیروگاه ها، پالایشگاه ها، صنایع غذایی، ساخت تجهیزات صنعتی و کشاورزی از خریداران اصلی ورق تفلون پی تی اف ای خالص هستند.

خرید انواع ورق تفلون پی تی اف ای خالص

ورق تفلون پی تی اف ای خالص، همچون سایر ورق های پلیمری، دارای ضخامت های مختلفی می باشد. همین تنوع در ضخامت گواه کاربردهای متنوع این ورق ها در حوزه تولید می باشد. شما می توانید ورق تفلون PTFE خالص را به صورت رول، در ضخامت های 0.2 تا 50 میلیمتر خریداری کنید. اما اگر قصد خرید ورق تفلون PTFE خالص به صورت شیت یا رولی را داشته باشید، می توانید این تخته ها را در ضخامت های 5 تا 50 میلیمتر تهیه کنید. ابعاد انواع ورق تفلون PTFE خالص نیز عمدتا 1*1، 1.2*1 و 1.2*1.2 می باشد.

همین حالا اگر در مورد تفلون از فردی که در این حوزه اطلاعات چندانی ندارند، بپرسید به اولین چیزی که اشاره خواهد کرد نسوز بودن و نچسب بودن آن است؛ چرا که در عمده تبلیغات محصولات تفلون به این دو مشخصه اشاره می شود. در واقع انواع ورق تفلون پی تی اف ای خالص، به رنگ سفید یخچالی، همگی دارای این دو مشخصه هستند و در کنار آن دارای قابلیت ماشینکاری عالی، دوام بالا در برابر مواد شیمیایی، دوام عالی در برابر نوسانات دمایی و مقاوم در برابر حرارت می باشند. این مشخصه ها همچون حلقه های یک زنجیر به طور پیوسته موجب شده اند تا ورق تفلون PTFE خالص جایگاه خود را در صنعت تولید به تثبیت برساند.

مزایای خرید اینترنتی ورق تفلون نسوز

با یک جستجوی ساده در مورد تولیدکنندگان ورق تفلون PTFE خالص، متوجه خواهید شد که برندهای مختلفی از این ورق در کشورهای چین، اتریش، بلژیک و ایتالیا به فروش می رسد که طبیعتا کیفیت و قیمت آن ها با هم متفاوت است. این روزها به دلیل تنوع بالا در محصولات و مواد اولیه، تولیدکنندگان بیش از هر زمان دیگری به مشاوره های قبل از خرید نیاز دارند. دنیای پلیمرها هر روز در حال گسترش می باشد و این محدوده در حال تبدیل شدن به محدوده ای بی مرز است. بنابراین برای استفاده از پلیمرها در صنعت تولید و شناخت برندهای برتر باید مشاوره ای دقیق و اصولی دریافت کرد تا از بابت کیفیت تولید خیالی آسوده داشت. این موضوع در مورد خرید ورق تفلون PTFE نیز صادق است. خرید اینترنتی ورق تفلون PTFE خالص، به شما این امکان را می دهد تا از مشاوره های حرفه ای کارشناسان خبره بهره مند شوید. بنابراین محال است کیفیت تولیدتان افت پیدا کند.

کاربردهای ورق تفلون پی تی اف ای PTFE خالص

ورق تفلون پی تی اف ای PTFE سفید خالص، به دلیل عدم بهره مندی از افزودنی هایی چون شیشه و کربن می تواند در حوزه های دارویی، پزشکی، غذایی و آرایشی بهداشتی استفاده شود. این مزیت مهم ورق تفلون نسوز است که دارای تاییدیه های بهداشت بوده و آسیبی برای سلامت افراد ایجاد نمی کند. از کاربردهای مهم ورق تفلون PTFE خالص می توان به کاربرد این ورق ها در صنایع برودتی و ساخت چیلر و کمپرسور و کانال های کولر اشاره کرد. مقاومت بالای این ورق ها در برابر دمای پایین موجب شده که دچار شکست نشوند.

کاربرد ورق تفلون نسوز PTFE از یک نظر با ورق پلی یورتان مشابه است که معمولا برخی از قطعه سازان، ورق‌های پی تی اف ای را همراه با ورق پلی یورتان PU سفارش میدهند. قطعات سازانی که این دو جنس را همزمان خرید میکنند به جهت این است که از این ورق ها برای ساخت رینگ و آببندها کمک میگیرند. جهت اطلاع باید بدانید که قیمت ورق پلی یورتان تولید چین تقریبا نصف قیمتی ورق تفلون PTFE چینی میباشد.

ورق تفلون خالص یک عایق الکتریسیته بی نظیر است و در ساخت پوشش کابل ها، سیم ها و ساخت سطوح جدا کننده خازن ها از آن استفاده می شود. مقاومت این ورق ها در برابر نفوذ آب، به سازندگان اجازه داده تا پای آن ها را به ساخت تجهیزات و سازه های دریایی باز کنند. از دیگر کاربردهای مهم ورق تفلون PTFE می توان به ساخت اعضای مصنوعی بدن انسان، آببندی قطعات در جایگاه سوخت، ساخت پکینگ و اورینگ، پوشش مخازن سوخت، ساخت انواع قطعات صنعتی از جمله یاتاقان، سوپاپ، نوار گاید، انواع فیلترها، ساخت تجهیزات آزمایشگاهی، استفاده در صنعت هوا فضا و ساخت انواع قطعاتی اشاره کرد که به روغنکاری و روانکاری نیاز دارند.

مزایای خرید ورق تفلون پی تی اف ای PTFE خالص از پکیلون

 

پکیلون مرکز خرید تفلون همان مجموعه ای است که کارشناسان آن با دقت، تخصص، تبحر و تجربه بالای خود، شما را در زمینه خرید بهترین ورق تفلون پی‌تی‌اف‌ای PTFE خالص یاری می کنند. هدف این مجموعه تنها فروش ورق تفلون PTFE خالص نیست؛ بلکه هدفی والاتر در پس فرآیند فروش قرار دارد و این هدف چیزی نیست جز کمک به تولیدکنندگان جهت ارتقای سطح کیفیت تولیدات داخل. توان رقابت با بهترین برندهای جهانی را زمانی می توان به دست آورد که از مواد اولیه با کیفیت و استاندارد در تولید استفاده شود. ما به شما کمک می کنیم تا با خرید بهترین ورق تفلون نسوز در کنار بهره مندی از صرفه اقتصادی، همواره حرفی برای گفتن در این عرصه پر شتاب و پر هیاهو داشته باشید. شما می توانید برای خرید ورق تفلون PTFE از مجموعه پکیلون و دریافت مشاوره جهت کاربردهای مختلف این ورق به آدرس www.pakilon.com مراجعه کنید و یا با کارشناسان مجموعه تماس حاصل نمایید.


کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/3n9qjx