پنج‌شنبه 02 فروردین 1403 - 21 Mar 2024
کد خبر: 1042
تاریخ انتشار: 1400/06/10 16:26

نماد‌های شاخص امروز بورس را بشناسید+ جدول

امروز معامله‌گرها ۳۵۰میلیارد تومان سهام پالایش نفت بندرعباس خرید و فروش کردند، بیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه محصولات شیمیایی تعلق داشت و ۹.۹درصد از کل سهام گروه توسعه هنر ایران معامله شد.

روز جاری در مجموع حدود ۹هزار و ۶۴۰میلیارد تومان سهام خرید و فروش شد که پنج نماد «شبندر»، «کدما»، «برکت»، «آریان» و «شپنا» به ترتیب در رتبه اول تا پنجم لیست بیشترین ارزش معاملات سهام قرار گرفتند.

در آخرین روز هفته معادل ۳۵۰میلیارد تومان سهام پالایش نفت بندرعباس دست به دست شد، معدنی دماوند پس از معاملاتی به ارزش ۳۰۵میلیارد تومان دوم شد و سهام گروه دارویی برکت نیز به جایگاه سوم معاملات رسید.

بیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه «محصولات شیمیایی» تعلق داشت به طوری که هزار و ۱۰۰میلیارد تومان فقط در این بخش جابجا شد، گروه «فلزات اساسی» با معاملات ۸۹۰میلیارد تومانی دوم شد و «فرآورده‌های نفتی» در جایگاه سوم قرار گرفت.

امروز ۹.۹درصد از کل سهام گروه توسعه هنر ایران (وهنر) معامله شد، ۱۰نماد برتر سهم ۲۰.۶درصدی از کل داد و ستدها داشتند، ارزش معاملات در ۱۳سهم به بیش از ۱۰۰میلیارد تومان رسید و نصف ارزش کل معاملات نیز به ۶۰نماد نخست اختصاص داشت.

 

منبع: اقتصاد آنلاین


کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/2ralw3