چهارشنبه 08 فروردین 1403 - 27 Mar 2024
کد خبر: 916
تاریخ انتشار: 1400/06/09 18:00

نسل جدید و شگفت‌انگیز خود کادیلاک+ تصاویر

تقاضا برای نسل جدید کادیلاک اسکالید بسیار بالا است و میانگین قیمتی آن در اوایل امسال به بیش از صد هزار دلار رسیده است.

کادیلاک اما قصد دارد با ساخت یک نسخه پرفورمنس V، جذابیت اسکالید را حتی از این هم بیشتر کند. اسکالید V اولین بار در اوایل سال جاری در حال آزمایش دیده شد و حالا ویدئوی جاسوسی جدیدی نمونه دیگری از این خودرو را نشان می‌دهد که کمی بیشتر آماده تولید به نظر می‌رسد.

البته این خودرو هنوز هم پوشش‌های استتاری سنگینی دارد و این ویدئو چیز چندان جدیدی را فاش نمی‌کند ولی بااین‌حال سر اگزوزهای چهارتایی نشان از وجود پیشرانه‌ای قدرتمند در زیر کاپوت دارند. پوشش‌های سنگین در دیگر قسمت‌های بدنه نیز به این معنا است که اسکالید V احتمالاً ویژگی‌های ظاهری منحصربه‌فرد دیگری هم نسبت به نسخه غیر V دارد.

در این ویدئو صدای اگزوز خودرو را هم می‌توان شنید اما برای اینکه چیزی از آن بفهمیم خیلی کوتاه است. درهرحال انتظار می‌رود اسکالید V به پیشرانهٔ ۶.۲ لیتری V۸ سوپرشارژ LT۴ جنرال موتورز مجهز باشد که در شورلت کامارو ZL۱ و کادیلاک CT۵-V بلک‌وینگ استفاده می‌شود. این موتور در بلک‌وینگ ۶۶۸ اسب بخار قدرت و ۸۹۳ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند اما به‌احتمال‌زیاد کادیلاک این موتور را برای اسکالید V به‌طور خاص تنظیم خواهد کرد که می‌تواند قدرت آن‌را کمی کاهش دهد. به‌عنوان‌مثال، این پیشرانه در کامارو ZL۱ و کوروت Z۰۶ نسل قبلی ۶۵۰ اسب بخار قدرت تولید می‌کند.

کادیلاک هنوز زمان معرفی اسکالید V را اعلام نکرده اما حدس می‌زنیم این پرچم‌دار اسپرت سال آینده معرفی شده و با مدل ۲۰۲۳ به بازار عرضه شود. اسکالید V با برخورداری از کابین لوکس و پیشرفته، پیشرانهٔ قدرتمند و سیستم کنترل سواری مغناطیسی که سواری راحتی را فراهم می‌کند، به یک مدعی جدی در این بخش از بازار تبدیل خواهد شد و می‌تواند رقیب سرسختی برای مرسدس GLS۶۳ AMG و آلپینا XB۷ باشد.

منبع: پدال


کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/4p5k62