پنج‌شنبه 30 فروردین 1403 - 18 Apr 2024
کد خبر: 3394
تاریخ انتشار: 1400/07/23 08:42

نخستین تولید‌کننده رشته اسپاگتی به‌صورت سنتی مربوط به چه شرکتی بود؟

دکترسید یاسر میر احمدی مدیرعامل شرکت گروه صنایع غذایی انسی ماکارون در حضور اصحاب رسانه اظهارکرد: تاسیس انسی به سال ۱۳۵۱ شمسی بر می‌گردد که ابتدا به‌صورت کارگاهی در محله یافت آباد فعالیت خود را آغاز کردیم و نخستین تولید‌کننده رشته اسپاگتی به‌صورت سنتی بودیم.

وی بیان کرد: در راستای توسعه و پیشرفت صنعت و اضافه کردن دستگاه‌های جدید و بروز توانستیم خود را با صنعت روز دنیا تطبیق دهیم. دستگاه‌های تولیدی ما با دستگاه‌های اروپایی هیچ تفاوتی ندارد و از لحاظ خروجی و بازدهی نیز از برترین‌ها هستیم.

میر احمدی اشاره کرد: شرکت صنایع غذایی انسی به جهت کیفیت و نوع طراحی جزو برندهای گرید یک می‌باشد.

وی با اشاره به اینکه بیشترین تولید اسپاگتی در اروپا است، بیان کرد: شرکت انسی نیز توانست محصولات خود را به اروپا صادر کند و برترین صادرکننده رشته‌اش‌سازی پلو است.

میر احمدی با اشاره به اینکه با سیستم r&m در بازار صادراتی و هدف به عنوان یک برند برتر شناخته شده‌ایم گفت: این را مدیون زحمات و تلاش‌های شبانه روزی کارمندان، کارگران، متخصصان زحمتکش هستیم.

مدیرعامل شرکت غذایی انسی اشاره کرد: در آستانه روز جهانی استاندار هستیم و ما نخستین رشته استاندارد در کشور را تولید کرده و تدوین نامه‌های استاندارد توسط متخصصان شرکت انسی رقم خورد.

میر احمدی بیان کرد: در سال گذشته با توجه به تقاضای مخاطب محصولات جدیدی چون ترشیجات، آبلیمو، خیارشور و زیتون را وارد بازار کردیم.

وی بیان کرد: محصولات انسی را به کشورهای عراق، افغانستان، حاشیه خلیج‌فارس، کانادا، امریکا، استرالیا و افریقا ارسال کردیم که در عراق بیشترین صادرات را داشتیم.

میر احمدی با اشاره به اینکه در حوزه بسته‌بندی جزو نخستین‌ها هستیم، بیان کرد: انسی شرکتی پویا و نیز از تجارب متخصصین و متعاهدین و افراد بزرگ در این صنعت استفا ده کرده و به مسائل و مشکلات مشتریان رسیدگی می‌کند.

مدیرعامل شرکت موادغذایی انسی توضیح داد: در حوزه تولید و توسعه بازار داخل ۱۲ درصد از سهم بازار در حوزه رشته‌اش کشور و نیز در رضایت مندی مشتری نسبت به تولید‌اش در گرید اول و در رشته‌های فرمی از لحاظ کیفیت جزو برترین‌ها هستیم.

میراحمدی توضیح داد: صادرات در کشور ما قریب به ۳۵ متولی و نیز در کشورهای توسعه یافته یک متولی دارد. از دیگر مشکلات تعدد مجوزها و تعارض مجوزها می‌باشد.

وی افزود: بیشترین حجم صادرات ما مربوط به رشته سوپی و کلافی بود که به کشور عراق و کانادا صادر گردید. سال گذشته ارسال بار بالغ بر ۳۰۰۰ تن به عراق بوده است.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/4yzkm2