چهارشنبه 08 فروردین 1403 - 27 Mar 2024
کد خبر: 18563
تاریخ انتشار: 1401/05/04 01:58

میز و صندلی های عجیب و غریب استفاده شده در لاکچری ترین ویلا ها!

در سال های اخیر محصولات جدیدی به نام محصولات اختصاصی فضای باز به بازار ارائه شده که صاحبین لاکچری ترین ویلا و باغ ها به جای تهیه مبلمان و میز و صندلی های عادی، از این محصولات برای محیط باغ یا ویلای خود خریداری میکنند.

محیط ویلا و باغ های مختلف معمولا برای استراحت کردن و لذت بردن از طبیعت و فضای سبز بیرون عالی است اما وجود یک ست مبلمان و میز و صندلی که بتوان آن ها را در محیط فضای آزاد قرار داد و بر روی آن ها استراحت کرد یا به صرف وعده های غذایی مختلف پرداخت بسیار عالی است، اما مشکلی که همیشه وجود داشته خراب شدن مبلمان یا میز و صندلی هایی است که در فضای بیرون ویلا یا باغ ها استفاده میشوند.

در سال های اخیر محصولات جدیدی به نام محصولات اختصاصی فضای باز به بازار ارائه شده که صاحبین لاکچری ترین ویلا و باغ ها به جای تهیه مبلمان و میز و صندلی های عادی، از این محصولات برای محیط باغ یا ویلای خود خریداری میکنند.

مدل های زیبا قیمت های نسبتا بالایی دارند!

به طور کلی اینگونه مبلمان و میز و صندلی های مخصوص فضای باز قیمت های تقریبا بالایی دارند و حتی شاید به نسبت مبلمان و میز و صندلی های عادی و... قیمت های بالاتری داشته باشند، در حالت کلی میز و صندلی و مبلمان باغی که بیشتر مردم آن ها را میشناسند، نوعی فلزی از اینگونه محصولات هستند که قیمت های بالایی ندارند و میتوان از آن ها حتی در بالکن خانه نیز استفاده کرد!

انواع میز و صندلی باغی و ویلایی

اما چرا اینگونه از محصولات فضای باز که در سال های اخیر تولید و ارائه شده قیمت های بالایی دارند و توانسته اند حتی نظر صاحبین ویلا و باغ های لاکچری و گران قیمت را به خود جلب کنند؟ برای خرید میز و صندلی باغی از مدل های جدید ارائه شده باید مبلغ بالایی پرداخت کنید که یکی از اصلی ترین دلایل آن، ویژگی های نسل جدید مبلمان و میز و صندلی های باغی است.

نسل جدید میز و صندلی های فضای باز به دلیل امکانات منحصر به فرد خود، مقاومت زیادی در برابر عوامل مختلف همچون رطوبت هوا، بارش باران و نور و اشعه خورشید و... دارند، همچنین اگر نگاهی به ظاهر آن ها بیندازید کاملا واضح است که ظاهر آن ها نیز به نسبت سایر مدل های قدیمی میز و صندلی های باغی، بسیار زیبا تر، هنری تر و مناسب تر برای محیط فضای باز ویلا ها و باغ ها میباشد!

ویژگی های میز و صندلی های مخصوص فضای باز

اینگونه میز و صندلی های جدید به صورت کلی دارای 5 ویژگی متفاوت هستند که آن ها را از سایر میز و صندلی های عادی مجزا میکند، اینگونه محصولات در برابر : 1- رطوبت هوا و بارش باران 2- اشعه خورشید و گرمای تابش آن 3- قارچ و باکتری 4- الکتریسیته ساکن مقاوم هستند و 5- در ساخت آن ها از مواد و متریال "غیر سمی" استفاده میشود که برای همین برای بدن انسان هیچگونه ضرری ندارند.

ساختار بیشتر مدل های میز و صندلی های مخصوص فضای باز معمولا به جهت زیبایی و کارایی بیشتر به حالت حصیری بافته میشود، به طوری که اینگونه محصولات از دو قسمت ساخته شده اند : 1- بدنه آلومینیومی 2- الیاف مخصوص، به خاطر همین ویژگی ها و مشخصات اینگونه محصولات میباشد که نیاز است برای خرید میز و صندلی فضای باز مبلغ بیشتری را پرداخت کنید!

آلومینیوم استفاده شده در اینگونه محصولات کیفیت و مقاومت بسیار بالایی دارد و همین مورد باعث میشود اینگونه محصولات حتی پس از سال ها استفاده، بر خلاف سایر محصولات فضای باز موجود در سطح بازار، به هیچ عنوان دچار لق زدگی یا خمیدگی و... نشوند و همچنان کیفیت خود را حفظ نمایند.

به جهت زیبایی بیشتر، الیاف ویژه ای که در ساخت اینگونه محصولات فضای باز استفاده میشود توسط متخصصین و هنرمندان، بر روی این بدنه آلومینیومی مبلمان یا میز و صندلی باغی مورد نظر بافته میشود تا ظاهر محصولات حالت حصیری بگیرد و احساس خوبی را به افراد استفاده کننده انتقال دهد، البته لازم به ذکر است که بعد از اتمام فرایند بافتن الیاف، اینگونه الیاف جهت افزایش مقاومت توسط دستگاه های خاص پرس میشوند تا مقاومت آن ها افزایش پیدا کند.

استفاده در شیک ترین ویلا ها و حتی ویلا های لس آنجلسی!

میز و صندلی فضای باز در شیک ترین ویلا ها

به دلیل ظاهر زیبا و کیفیت فوق العاده اینگونه میز و صندلی و مبلمان های مخصوص فضای باز، از اینگونه محصولات با وجود قیمت های بالاتر به نسبت میز و صندلی های باغی قدیمی، بسیار استقبال شده است، اگر نگاهی به ویلا های شیک و مجلل شهر های معروف دنیا مثل لس آنجلس بیندازید میتوانید مشاهده کنید که اینگونه محصولات در داخل شیک ترین ویلا ها استفاده شده است.

به طور کلی ظاهر اینگونه محصولات مخصوص فضای باز به صورتی است که موجب زیبا تر شدن محیط نیز میشوند، ظاهر مدرن و حصیری اینگونه محصولات در داخل حیاط ویلا ها یا بالکن، میتواند احساس خیلی خوبی را در ذهن افراد استفاده کننده ایجاد کند.

هزینه بیشتر مساوی است با ماندگاری بهتر!

در بحث مبلمان و میز و صندلی مخصوص فضای باز دقیقا این جمله صدق میکند، ماندگاری نسل جدید محصولات فضای باز واقعا عالی است، به دلیل استفاده از بدنه آلومینیومی، این محصولات مقاومت بسیار بالایی دارند و بر خلاف سایر مدل های فلزی محصولات فضای باز، به هیچ عنوان دچار شکستگی یا لق زدگی و... نمیشوند.

شرکت های تولید کننده اینگونه محصولات نیز شرایط ویژه ای برای تضمین کیفیت به شما ارائه میدهند، همانند گارانتی های چند ساله و خدمات پس از فروش حرفه ای، شرکت های برتر ایرانی تولید کننده محصولات میز و صندلی و مبلمان باغی نیز با ارائه گارانتی ها و خدمات پس از فروش حرفه ای، کیفیت محصولات خود را تأیید میکنند.

وجود مدل های مختلف، بودجه متوسط نیز کافیست!

میز و صندلی های باغی دو نفره

اگر نگاهی به عکس های برخی ویلا ها و محیط های لاکچری بیندازید متوجه خواهید شد که اینگونه مبلمان و میز و صندلی های مخصوص فضای باز دارای انواع مدل های مختلف در ابعاد متفاوت میباشند، که همین مورد باعث میشود فرد انتخاب کننده انتخاب های زیادی از لحاظ ظاهر و امکانات داشته باشد.

از طرف دیگر به دلیل وجود مدل های متفاوت از این نوع محصولات، در میان آن ها میتوان مدل هایی با قیمت مناسب را نیز پیدا کرد، به طور مثال مدل های ست های دو نفره به همراه میز از این نوع محصولات وجود دارد که به نسبت میز و صندلی های بزرگ یا مبلمان باغی، قیمت های بسیار مناسب تری دارند.

البته لازم به ذکر است که مدل های مختلفی از میز و صندلی و مبلمان فضای باز وجود دارد که جنس بدنه آن ها ممکن است به صورت کامل از پلاستیک یا فلز باشد اما طبیعتا به نسبت محصولات فضای باز حصیری که از دو بخش ساخته شده اند مقاومت و زیبایی کمتری دارند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/2oab7d