سه‌شنبه 28 فروردین 1403 - 16 Apr 2024
کد خبر: 7642
تاریخ انتشار: 1400/09/16 14:38

میز تلویزیون فوق العاده خاص و میز ژاپنی زد دیزاین

زد دیزاین را می شناسید؟ مجموعه ای قدرتمند و حرفه ای برای تولید انواع لوازم چوبی خانه! این گروه فوق العاده قدرتمند طرح های بسیار جذاب و منحصربفردی برای تولید محصولات خود دارند که در تمامی ان ها کلیه استانداردها رعایت شده است.

در صورتی که قصد دارید لوازم خانه خود را با بهترین کیفیت ممکن خریداری کنید و انتخابی زیبا و جذاب داشته باشید به این وب سایت مراجعه کنید!

https://zdesign1.com

چرا که این مجموعه با هدف سهولت خرید شما و صرفه جویی در وقت و هزینه مشتریان عزیز اقدام به فروش محصولات خود به صورت آنلاین در وب سایت خود کرده است و در تلاش است با امکان ارسال محصولات به سراسر ایران در سریع ترین زمان ممکن رضایت شما عزیزان را جلب کند. اشاره کنیم که این وب سایت دارای اینماد اعتماد الکترونیکی است و شما می توانید با اعتماد کامل سفارش خود را ثبت کنید!

لازم به ذکر است که شما به محض مشاهده قیمت محصولات ارائه شده متوجه می شوید که قیمت های درنظر گرفته شده بسیار منصفانه و پایین تر از رقباست، دلیل این اتفاق امکان فروش مستقیم محصولات از کارگاه به مشتری است و با حذف واسطه های میانی فروش محصولات با حفظ کیفیت، با بهترین قیمت به فروش می رسند. امیدواریم بتوانیم نظر شما را جلب کنیم تا برای همیشه تبدیل به خریدار محصولات زد دیزاین شوید! در ادامه قصد داریم دو محصول پرطرفدار و محبوب را که زد دیزاین با قیمت فوق العاده به فروش می رساند را معرفی کنیم، با ما همراه شوید!

میز تلویزیون

میز تلویزیون یکی از اقلامات مورد نیاز و ضروری برای هر خانه ای به شمار می رود. این میز برای قرار دادن تلویزیون مورد استفاده قرار می گیرد و  دارای کشو و یا قفسه هایی برای قرار دادن ملزومات مربوط به تلویزیون و وسایل صورتی و تصویری می باشد.

هم اکنون کارشناسان دکوراسیون خانه، به میز تلویزیون ها علاقه زیادی نشان می دهند و از آن جایی که این محصول در پذیرایی خانه قرار می گیرد باید در خرید نوع آن اهمیت زیادی به خرج داد و به نوعی با دیگر اقلام موجود در پذیرایی خانه هماهنگ کرد، برای مثال اگر از مبلمان اسپرت و راحتی استفاده می کنید می توانید از میز تلویزیون ساده و اسپرت که طرح های سلطنتی ندارند بهره مند شوید. برای انتخاب رنگ میز تلویزیون هم تا اندازه زیادی اجزای دیگر دکوراسیون خانه باید موردتوجه قرار بگیرد و به طور معمول آن را با مبلمان، میزها و عسلی های موجود ست می کنند.

جالب است اگر بدانید که میز تلویزیون حتی وقتی که تلویزیون خود را به صورت دیواری نصب کرده اید هم کاربرد دارد، چرا که همانطور که ذکر شد اقلامات دیگر وسایل صوتی و تصویری شما را نگهداری می کند! اما هم اکنون طراحان دکوراسیون پا را کمی جلو تر گذاشته اند و با قرار دادن وسایل های تزئیناتی روی میز تلویزیون سعی در زیباتر کردن فضای موجود دارند! برای خرید میز تلویزیون باید به ابعاد موردنظر هم توجه کنید!

همینطور ابعاد تلویزیون هم گزینه مهمی در انتخاب میز تلویزیون مناسب به شمار می رود. اگر تلوزیون شما بزرگ است ابعاد میز تلویزیون باید کمی از گوشه های تلویزیون بیشتر باشد و در صورتی که تلویزیون کوچکی دارید، مواظب باشید که سایز میز تلویزیون را خیلی بزرگ تر درنظر نگیرید! چرا که باعث می شود تلویزیون شما از چیزی که هست هم کوچک تر به نظر بیاید.

میز ژاپنی

به طور قطع شما باید میز ژاپنی را در فیلم های یانگوم و جومونگ دیده باشید! همان میزهای پایه کوتاه چوبی که برای غذا خوردن و استفاده روزانه افراد به کار می رفت! حالا همان میزها را در انواع مختلف، وب سایت زد دیزاین برای خرید عموم موجود کرده است و شما می توانید برای مشاهده آن ها به زد دیزاین مراجعه کنید. میز ژاپنی یکی از انواع مطرح میز نهارخوری در سراسر جهان است که به علت ویژگی های ظاهری و کاربردی خاصی که دارد موردتوجه خریداران قرار گرفته است.

این نوع از میزهای کم جا دارای ظاهری بسیار بامزه و دوست داشتنی هستند و به خاطر جنس چوبی خود آرامش و صمیمیت بیشتری به فضای مورد نظر می بخشند! میز نهارخوری ژاپنی در پذیرایی و نشیمن  استفاده می شود، پس کاربرد زیادی دارد و همه افراد می توانند با توجه به مشغله و دغدغه هایی که دارند از آن ها بهره مند شوند. این میزها کوچک و جمع و جور هستند و به راحتی در هر فضایی از خانه مثل اتاق، آشپرخانه و پذیرایی قرار می گیرند.

این میزها در مدل های گرد، مستطیلی و مربع به شکل تاشو و جمع شونده طراحی شده و برای استفاده افرادی که به دنبال یک میز جمع و جور و کاربردی هستند مناسب می باشند. همانطور که متوجه شدید این میزها به استفاده غذاخوری محدود نمی شوند و می توان از این میزها برای درس خواندن یا کار کردن کمک بگیرید. حتی اگر سالمندی دارند که نشست و برخواست برایش سخت است از این میز می تئوانید برای راحتی خود و سالمند عزیزتان استفاده کنید!

برای استفاده از این میزها نیازی به صندلی ندارید و می توانید روی زمین نشسته و میز را رو به روی خود قرار دهید. میزهای ژاپنی در تنوع رنگ و جنس بسیاری وجود دارند و به همین راحتی شما می توانید از آن ها برای خانه خود خریداری نمایید چرا که دستتان در انتخاب باز است!

برای خرید محصولاتی که به آن ها اشاره کردیم، همین حالا به وب سایت تخصصی زد دیزاین مراجعه کنید و پس از بررسی و مشاهده محصولات، مناسب ترین آن را به راحتی چند کلیک خریداری کنید! در هرکجای ایران که باشید محصول خریداری شده در سریع ترین زمان ممکن به دستتان می رسد!

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/2r5zw4