یک‌شنبه 02 اردیبهشت 1403 - 21 Apr 2024
کد خبر: 7521
تاریخ انتشار: 1400/09/15 14:36

مهر صنعت سازنده خط تولید زغال فشرده

مجموعه مهرصنعت با سال‌ها تجربه در این صنعت به شما عزیزان در ساخت و طراحی کارگاه ساخت زغال فشرده کمک خواهد کرد که با همت خود و مشورت متخصصان این صنعت بتوانید با قدرت هر چه بیشتری کار خود را آغاز کرده و در نهایت محصولی با کیفیت را برای فروش به مشتری عرضه کنید.

مجموعه مهرصنعت با سال‌ها تجربه در این صنعت به شما عزیزان در ساخت و طراحی کارگاه ساخت زغال فشرده کمک خواهد کرد که با همت خود و مشورت متخصصان این صنعت بتوانید با قدرت هر چه بیشتری کار خود را آغاز کرده و در نهایت محصولی با کیفیت را برای فروش به مشتری عرضه کنید.

https://mehrsanatgroup.com

این مجموعه با کادری مجرب و بسیار ماهر در امر تولید و راه‌اندازی خطوط ساخت زغال‌های فشرده آماده خدمت‌رسانی به شما عزیزان می‌باشد. مجموعه مهرصنعت با آموزش و راهنمایی شما عزیزان در این عرصه پر سود، راهکارهای لازم را به شما نشان می‎دهد و همچنین شما را از انجام اشتباهات احتمالی باخبر می‌سازد. دوره‌های آموزشی مجموعه مهرصنعت در راستای افزایش بازدهی شرکت‌ کنندگان و همینطور افزایش تولید و فروش برای تولیدکنندگان انجام می‌شود. شما می‌توانید با برقراری تماس با مجموعه مهرصنعت زمان آموزش خود را رزرو کنید. مجموعه مهر صنعت با تعهد کاریی که نسبت به کارآموزهای خود دارد آنها را پشتیبانی و راهنمایی می‌نماید. این کار توسط پشتیبان‌های با تجربه مجموعه صورت می‌گیرد و ایرادها و اشکالات کارآموزها به طور کامل رویت و تصحیح می‌شود. شما با گذراندن دوره آموزش در مجموعه مهر صنعت می‌توانید آموزش دیدن خود را تضمین شده بدانید چرا که تا مراحل پایانی کار نیز، پشتیبان های مجموعه مهر صنعت شما را راهنمایی خواهند کرد.

 صادرات زغال فشرده ( زغال چینی )

صادرات زغال چینی یکی از پرسودترین صادرات ایران به شمار می‌آید. البته این محصول تا سال‌ها پیش از چین به طور عمده وارد می‌شد که با یادگیری تولید آن توسط تولیدکنندگان این نوع واردات با گذشت زمان کم و کمتر شد تا به جایی رسید که امروزه به علت تولید خوب، این محصول را صادر نیز می‌کنیم، البته امروزه نیز واژه زغال چینی رواج یافته است که این به دلیل تولید ابتدایی آن توسط چینیها می باشد. تلاش‌ها و پیگیری های تولیدکنندگان ما در نتیجه عمل، باعث شد تا کشور ما در چند سال گذشته از بهترین و بزرگترین تولیدکنندگان و صادرکنندگان زغال چینی در جهان باشد، که البته بیشتر صادرات ایران برای کشورهای همسایه می‌باشد. صادرات زغال فشرده چینی به کشورهای همسایه از سود نسبتا مناسبی برخوردار است، چراکه کشورهای عربی اطراف ایران همگی مشتری‌های بسیار خوبی برای زغال‌های فشرده هستند. در کشورهای عربی هم غذاهای زغالی طرفدار دارند و هم استفاده از قلیان در این کشورها رواج دارد. البته که نوع زغال تولیدی برای هر مصرفی بسیار متفاوت بوده و تولیدکنندگان باید به این موضوع توجه داشته باشند.

  زغال فشرده در اصفهان

تولید و فروش زغال فشرده در اصفهان چند مدتی است که جزء تجارت‌های پر سود می‌باشد و تولیدکنندگان را به سمت خود جذب می‌کند. تولید زغال فشرده در ابتدا به مواد اولیه احتیاج دارد و پس از آن به دستگاه‌های فشرده‌ساز و زغال‌ساز که به توضیح آنها می‌پردازیم. تهیه مواد اولیه زغال فشرده در اصفهان با مشکل خاصی روبرو نیست و تولیدکنندگان می‌توانند به راحتی مواد اولیه خود را از چوب بری‌ها و کارگاه‌های مبل سازی با قیمت‌های بسیار مناسب خریداری کنند. تولیدکنندگان جوان برای به دست آوردن مواد اولیه می‌بایست به این کارگاه‌ها مراجعه کرده و با انجام مذاکرات تا جای ممکن هزینه مواد اولیه را پایین تر بیاورند. مسئله بعدی پیدا کردن دستگاه اکسترودر یا زغال‌ساز مناسب می‌باشد که با بوجه تولیدکننده همخوانی داشته باشد. این مورد نیز از آن مواردی است که حتما باید با مشورت افراد با تجربه انجام شود چرا که هر دستگاهی را انتخاب کنید تا چندین سال باید با آن دستگاه کار کرده و اگر مشکلی برای آن به وجود بیاید، شما در تولید با مشکل مواجه می شوید. وظیفه دستگاه اکسترودر ساخت بریکت‌هایی می باشد که این بریکت‌ها برای پخت به داخل کوره روانه می‌شود. همانطور که اشاره کردیم مرحله آخر، مرحله پخت بریکت‌ها در داخل کوره می‌باشد که این مرحله در ابتدا به کوره نیاز دارد. این کوره‌ها دو نوع دارد که نوع ابتدایی آن نوع سنتی و دیگری نوع صنعتی آن می‌باشد. هر کدام از انواع آن مزیت‌ها و معایبی دارند که درباره کوره صنعتی مزیت آن سرعتش می‌باشد و عیبی که دارد نیز هزینه بالا و همچنین نیم پز شدن بریکت‌ها به علت سرعت زیاد آن می‌باشد. مزیت کوره سنتی نیز این است که زغال‌ها به خوبی و به طور کامل پخته شده و همینطور هزینه ساخت نسبتا پایینی نیز دارد و از معایب آن زمان پخت زیاد آن می‌باشد که از نظر تیم‌های حرفه‌ای تولید، کوره‌های سنتی در مجموع عملکرد بهتری نسبت به کورههای صنعتی دارند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/2xbqp4