پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
کد خبر: 18840
تاریخ انتشار: 1401/05/18 06:44

مهارت های برتر فریلنسری مورد تقاضا برای یادگیری

فریلنسینگ دیگر به عنوان یک هیجان جانبی یا راهی برای حمایت از خود در طول بیکاری تلقی نمی شود. اکنون می توانید از راحتی خانه خود درآمد تمام وقت کسب کنید! از آنجایی که فناوری و دسترسی آسان به اینترنت یافتن کار آنلاین را آسان می کند، بیش از 57 میلیون فریلنسر تنها در ایالات متحده به خوداشتغالی روی آورده اند. با چشم انداز تعادل بین کار و زندگی بهتر، دستمزد بسیار بالاتر و رضایت شغلی بیشتر، تعداد فریلنسرها سافزایش خواهد یافت.

 

 در درجه اول کار به عنوان آموزش زبان انگلیسی را پیشنهاد می کنیم که از راه دور به صورت فریلنسری و داشتن مدرک رسمی می توانید مشاوره غذایی برای ورزشکاران یا رژیم های غذایی سالم بدهید.

1. برنامه نویسی بلاک چین و ارزهای دیجیتال

چرا باید بلاک چین را انتخاب کنید؟

بلاک چین یک زبان برنامه نویسی است که اطلاعات مربوط به تراکنش های ارزهای دیجیتال را مدیریت و ذخیره می کند. با این حال، برخلاف سایر زبان های کدنویسی، هر ورودی را در برابر تغییرات خارجی بسیار مقاوم می کند. این به این معنی است که اگرچه هر تراکنش آنلاین کاملاً شفاف است، اما کسی که مالک داده نیست نمی تواند در آن دخالت کند.

اگرچه بلاک چین هنوز یک فناوری نسبتاً جدید ارزهای دیجیتال است، اما بلاک چین به سرعت خود را به عنوان تکنیک شماره 1 مدیریت داده تثبیت کرد. پیش‌بینی می‌شود که شرکت‌ها (به‌ویژه در زمینه‌های حقوق، مالی و لجستیک) به دلیل امنیت تراکنش‌ناپذیر آن، تا سال 2023 بالغ بر 15.9 میلیارد دلار در بلاک چین سرمایه‌گذاری کنند. خوشبختانه برای فریلنسرها، از آنجایی که این حوزه تخصص خاصی است، هنوز هم وجود ندارد. متخصصان کافی با دانش کافی برای کدنویسی و مدیریت بلاک چین. به همین دلیل است که تا زمانی که مهارت هایی برای نشان دادن دارید، به احتمال زیاد مشتریان متعددی را که به دنبال متخصص بلاک چین هستند، پیدا خواهید کرد.

کجا می توانید مهارت ها را بیاموزید؟

شروع یادگیری در مورد بلاک چین و ارزهای دیجیتال می تواند دلهره آور باشد، به خصوص اگر تجربه برنامه نویسی رایانه ای ندارید. بسته به درک شما از کدنویسی و بیت کوین، می توانید مجموعه ای از دوره های آنلاین را پیدا کنید که به بهترین وجه با نیازهای شما مطابقت دارند. Coursera یک دوره عالی برای مبتدیان ارائه می دهد که برای کشف اصول اولیه بلاک چین و نحوه عملکرد آن عالی است.

2. توسعه خدمات وب آمازون (AWS).

چرا باید خدمات وب آمازون را انتخاب کنید؟

AWS بزرگترین ارائه دهنده ذخیره سازی ابری است و توسط بسیاری از شرکت های بزرگ مانند Netflix، Airbnb، Pinterest و Slack استفاده می شود. در واقع، The Verge گزارش می دهد که اگر سعی کنید تمام محتوای ذخیره شده در AWS را مسدود کنید، تنها 60٪ از اینترنت برای شما باقی می ماند. متأسفانه، سیستم ذخیره سازی ابری مستعد حملات سایبری و خرابی سیستم است - و هر بار که از کار می افتد به نظر می رسد تقریباً نیمی از اینترنت از بین می رود.

دو مسیر وجود دارد که می توانید به عنوان یک معمار AWS طی کنید. شما یا مستقیماً برای آمازون کار خواهید کرد تا از خرابی سیستم تا حد امکان کمتر اطمینان حاصل کنید یا خدمات مدیریت ابری را به طیف وسیعی از شرکت‌هایی که از فضای ذخیره‌سازی آنلاین آمازون استفاده می‌کنند ارائه دهید. اگرچه حقوق سالانه بسیار بالا است، بعید است که یک شرکت شما را به صورت تمام وقت استخدام کند، بنابراین مطمئن شوید که یک پایگاه مشتری قوی ایجاد کرده و هزینه ماهانه مشخصی را دریافت کنید.

کجا می توانید مهارت ها را بیاموزید؟

خود سایت AWS مجموعه ای از دوره های آنلاین را ارائه می دهد که شما را از یک تازه کار کامل به یک متخصص ذخیره سازی ابری می رساند. در نهایت، اگر تمام مراحل موجود در وب سایت را دنبال کنید، از شما خواسته می شود که یک آزمون گواهینامه را بگذرانید که پس از تکمیل موفقیت آمیز، یک گواهینامه رسمی به شما ارائه می دهد.

3. توسعه اپلیکیشن موبایل

چرا باید توسعه اپلیکیشن موبایل را انتخاب کنید؟

تقاضا برای توسعه دهندگان برای برنامه های اندروید و iOS روز به روز در حال افزایش است. گزارش 2019 App Annie نشان می‌دهد که تنها در یک سال، فروشگاه‌های اپلیکیشن بیش از 200 میلیارد دانلود ثبت کرده‌اند در حالی که کاربران مجموعاً 120 میلیارد دلار برای برنامه‌ها و خریدهای درون‌برنامه هزینه کرده‌اند. از آنجایی که مردم به طور متوسط ​​بیش از 3 ساعت در روز را با تلفن خود سپری می کنند، جای تعجب نیست که کسب و کارها تلاش خود را بر نمایش خدمات خود از طریق برنامه های تلفن همراه متمرکز کنند.

این فرصتی عالی برای توسعه دهندگان اپلیکیشن موبایل فراهم می کند تا از توانایی ها و استعدادهای خود استفاده کنند. شرکت ها دائماً به دنبال فریلنسرهای جدید برای طراحی، کدنویسی و آزمایش برنامه های خود برای تلفن های همراه و تبلت هستند. این تقاضا نیز به این زودی ها از بین نخواهد رفت، که به شما امکان می دهد تا زمانی که تلفن ها بخشی ضروری از زندگی روزمره هستند، به عنوان یک توسعه دهنده مستقل تلفن همراه، امرار معاش کنید.

4.آرایشگری

کار در آرایشگاه زنانه پردرآمد است

کار دراکثر آرایشگاهای زنانه به صورت درصدی ست و در تمام شاخه ها و لاین های رنگ، کوتاهی، ابرو و اصلاح، ناخن، میکاپ و اسکتنشن مژه، مو، شینیون و میکاپ اولویت با پرسنل دارای مشتری است. اما کاری پر درآمد است. بهترین سالن زیبایی تهران در اینجا معرفی شده اند.

کجا می توانید مهارت ها را بیاموزید؟

توسعه برنامه‌های تلفن همراه به دانش کدنویسی بسیار خاصی نیاز دارد - اکثر برنامه‌های iOS از زبان کدنویسی Swift استفاده می‌کنند، اما برنامه‌های Android در جاوا یا C++ ایجاد می‌شوند. با دانستن این موضوع، می توانید انتخاب کنید که یک زبان یا هر دو را بیاموزید تا برای هر دو سیستم عامل موبایل متخصص شوید. اگر مطمئن نیستید که کدام زبان برای شما بهترین است، در دوره آکادمی شاو ثبت نام کنید، که تمام جنبه های ساخت اپلیکیشن را پوشش می دهد و ببینید چه چیزی بیشتر مورد علاقه شماست.

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/4p5dgr