پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
کد خبر: 20542
تاریخ انتشار: 1401/08/29 09:00

معرفی ۴ برند مشعل گازی صنعتی درجه یک

شرکت‌های زیادی در زمینه تولید مشعل گازی صنعتی در بازار ایران فعالیت می‌کنند و هرکدام از آن‌ها از جمله برترین‌ها در این حوزه هستند، یکی از مهم‌ترین نکاتی که در این مورد باید به یادداشت این است که کیفیت صرفاً بر مبنای نام برند معین نمی‌گردد، قیمت، مشخصات فنی، ویژگی‌ها و نوع سوخت از جمله مهم‌ترین و کلیدی‌ترین مواردی است که در این مورد باید به‌صورت کاملاً دقیق مورد بررسی قرار گیرد.

مشعل‌های گازی از آلیاژ فلزی ساخته می‌شوند و انتخاب آن‌ها پس از برند، عمدتاً بر اساس توان کاری خواهد بود. مشعل‌ها از طریق سوخت گاز، گازوئیل، مازوت و یا به‌صورت ترکیبی حرارت موردنیاز را تأمین می‌کنند. این حرارت در سیستم‌های گرمایش و همین‌طور گرمای آب و سیستم‌های لوله‌کشی داخل ساختمان‌ها مورداستفاده قرار می‌گیرد. این وسیله مکانیکی توسط برندهای مختلف تولید می‌شود، پیش‌ازاین که بهترین برندها در این حوزه را به شما معرفی کنیم، لازم است که کمی با ویژگی‌های نمونه باکیفیت و استاندارد و قابل استفاده آن در ابعاد گسترده صنعتی آشنا شوید.

ویژگی‌های مشعل گازی صنعتی استاندارد

مشعل‌های گازی صنعتی در دسته‌بندی‌های مختلف عرضه می‌شوند و انتظار می‌رود که توان کاری استاندارد و خوبی را بر حسب نیاز داشته باشند. در این دستگاه‌ها از سوخت‌های فسیلی به‌عنوان منبع تغذیه استفاده می‌شود. لازم به ذکر است که بدانید قیمت مشعل گازی با توجه به ظرفیت حرارتی و برند سازنده بسیار متفاوت است.

همچنین توجه کنید که انتظار می‌رود مشعل گازی صنعتی درجه یک باید:

  1. مشعل سوخت و هوا سریعاً اشتعال موردنظر را برقرار کنند.

  2. شعله باید در تمامی شرایط پایدار باشد.

  3. احتراق باید به‌صورت کامل و بر اساس یک مبنای درست انجام شود.

  4. شعله باید در محدوده داخلی کوره قرار بگیرد.

  5. میزان گردش اکسیژن و تنظیم آن با سوخت و شعله به شکل استاندارد باشد.

  6. از کلیدهای کنترل فشار هوا و گریزازمرکز استفاده شده باشد.

بهترین برند مشعل گازی صنعتی درجه یک در بازار ایران

حال که یک آشنایی نسبی و کلی با ویژگی‌های یک مدل استاندارد پیدا کردید، لازم است که نام این برندها را نیز بدانید. برخلاف بسیاری از حوزه‌های صنعتی، مشعل‌های گازی تولیدی در ایران بسیار از نظر کیفیت، رضایت‌بخش، استاندارد و درجه یک هستند.

1. مشعل گازی ایران رادیاتور

مشعل گازی ایران رادیاتور

برند ایران رادیاتور یکی از شناخته‌شده‌ترین، قدیمی‌ترین و معتبرترین لیبل‌ها در زمینه ساخت انواع مشعل گازی در بازار ایران است. این شرکت علاوه بر این تجهیزات، سابقه جدی در زمینه ساخت انواع سیستم‌های گرمایشی دارد. در سطح برندهای معتبر جهانی فعالیت می‌کند و مدل‌های آن در دسته‌بندی‌های مازوت سوز، گازسوز، سوخت ترکیبی و گازوئیلی قرار می‌گیرند. این شرکت همین‌طور در زمینه ساخت دیگ‌های بخار، تجهیزات کامل موتورخانه‌ای و ... فعالیت می‌کند. مشعل‌های این شرکت معمولاً در سری‌های گازسوز و گازوئیلی بیشترین فروش را دارند. مشعل‌های گازی ایران رادیاتور با گارانتی ۱۲ماهه و 10 سال خدمات پس از فروش عرضه می‌شوند.

گستره این تولیدات به مدل‌های 40 تا 500 هزار نیز می‌رسد. 12 مدل از مشعل‌های این شرکت در حال حاضر تولید انبوه می‌شوند و تمامی مشخصه‌های فنی استاندارد را در خود جای‌داده‌اند.

2. مشعل گازی گرم ایران

برخلاف بسیاری از شرکت‌های ایرانی، گرم ایران به‌عنوان تولیدکننده مشعل صنعتی، یک لیبل بین‌المللی شناخته می‌شود.

برند گرم ایران، یکی دیگر از نام‌های درخشان در حوزه تولید انواع مشعل‌ها و تجهیزات موتورخانه‌ای است. این شرکت در بازار فعلی، فروش خوبی را کسب کرده و فعالیت خود را در کنار یک برند ایتالیایی ادامه می‌دهد. این برند ایتالیایی از سال 1929 میلادی فعالیت خود را آغاز نموده و یکی از برجسته‌ترین‌ها در سطح اروپا با رعایت تمامی استانداردهای CE است. گرم ایران مدل‌های مختلفی از مشعل را بر اساس رنج‌های کیفی صددرصد عرضه می‌کند. سری ریلو این مشعل‌ها که تحت عنوان RS نیز شناخته می‌شوند از جمله برجسته‌ترین گزینه‌های موجود هستند.

در واقع مکمل این شرکت یعنی ریلو در بازار دنیا فروش فوق‌العاده‌ای را کسب کرده است و این شرکت نیز از سال 1360 مدل‌های مختلفی از مشعل‌های موتورخانه‌ای را در قالب محصول مشترک با این کمپانی‌ها عرضه کرده است.

3. برند مشعل گازی شوفاژکار

شرکت شوفاژکار یکی از قدیمی‌ترین نام‌ها در زمینه تولید انواع دیگ‌های چدنی، مشعل‌های شوفاژ، موتورخانه‌های هوشمند و بویلر است. این لیبل فعالیت‌های وسیعی حتی در زمینه تولید پکیج‌های زمینی و دیواری دارد و برای چهارمین سال در 1401 به‌عنوان واحد نمونه تولید انتخاب شده است. مشعل گازی شوفاژکار نیز در مدل‌های مختلف با توان‌های کاری متنوع عرضه می‌شوند.

مشعل گازی شوفاژکار

یکی از مهم‌ترین نکات در مورد ساخته‌های این شرکت، کیفیت بالا و همین‌طور هماهنگ‌سازی با مصرف بهینه در عرصه جهانی است. این کمپانی همین‌طور نمایندگی‌های فعالی در سراسر ایران دارد و شما می‌توانید تولیدات آن را با گارانتی اصالت و تضمین کیفیت خریداری کنید.

4. مشعل‌های موتورخانه هوفمات

در کنار پارس مشعل و ایران رادیاتور، برند هوفمات نیز فعالیت خود را از سال 1360 شمسی آغاز کرد. مدل‌های مختلف گازوئیل‌سوز، مازوت سوز، دوگانه و گازسوز این شرکت در ظرفیت‌های 100 هزار تا 5 میلیون کیلوکالری ساخته می‌شوند. این مشعل‌ها در صنایع مختلف مورداستفاده قرار می‌گیرند و بخش جدانشدنی از یک واحد عمرانی مسکونی، تجاری، اداری و یا صنعتی هستند. مشعل هوفمات 17 مدل برجسته در بازار دارد که با حروف SG شناخته می‌شوند.

تولید انواع ترانس‌های جرقه، مشعل‌ها، دیگ‌های بخار و همین‌طور سری‌های صنعتی خاص تا 20 میلیون کیلوکالری از جمله موفقیت‌های تجاری مهم دیگر این شرکت است.

قبل از خرید مشعل گازی صنعتی بخوانید:

بازار ایران پر است از انواع مدل‌های مشعل گازی که توان‌های متفاوتی دارند، می‌توانند گازی، برقی، گازوئیلی و یا بر پایه مازوت باشند. گروه‌های صنعتی ایرانی اگرچه نسبت به شرکت‌های اروپایی و ... در این حوزه تازه‌واردتر هستند، اما در همین مدت کم توانسته‌اند به سطوح بالای کیفی برسند.

درصورتی‌که قصد خرید مشعل گازی صنعتی درجه یک را دارید، پس از بررسی برندها، مدل‌ها و توان‌های کاری و نوع سوخت مصرفی، حتماً به مقوله اصالت کالا هم دقت داشته باشید. مشعل‌ها را از شرکت‌ها و لیبل‌های معتبر خریداری کنید. به‌هرحال برندهای موفق همیشه رقبایی دارند که سعی می‌کنند از نام آن‌ها استفاده کنند. هرکدام از کارخانه‌های معرفی شده، فروش خوبی را در بازار ایران کسب می‌کنند و بر اساس آمار غیررسمی، جز رضایت‌بخش‌ترین و بهترین برندها هستند.

 

مسئله مهم در مورد خرید مشعل گاز صنعتی، توجه به نکاتی مانند: امکان استفاده در ابعاد وسیع، عدم بروز نقص‌های فنی، توان‌های کاری مختلف و... توجه کرد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/2rajv6