چهارشنبه 05 اردیبهشت 1403 - 24 Apr 2024
کد خبر: 18787
تاریخ انتشار: 1401/05/12 01:08

معرفی بهترین و پرفروشترین تلویزیون ال جی QNED80 در سایت دبی کوچولو

آیا قصد خرید تلویزیون ۵۵ اینچ دارید؟ آیا به دنبال محصولات برند ال جی هستید؟ قیمت تلویزیون تحت تاثیر سال ساخت، کیفیت تصویر، کیفیت صدا و امکانات تلویزیون است.

معرفی بهترین و پرفروشترین تلویزیون ال جی QNED80 در سایت دبی کوچولو

 

تلویزیون ال جی 55QNED80

آیا قصد خرید تلویزیون ۵۵ اینچ دارید؟ آیا به دنبال محصولات برند ال جی هستید؟ قیمت تلویزیون تحت تاثیر سال ساخت، کیفیت تصویر، کیفیت صدا و امکانات تلویزیون است. در این مقاله قصد داریم تلویزیون ۵۵ اینچ ال جی 55QNED80 را برای شما معرفی کنیم. این تلویزیون در سال ۲۰۲۲ توسط برند الجی تولید و به بازار عرضه شده است. در این تلویزیون امکانات و قابلیت‌های بسیار جذابی به کار رفته است و همین موضوع باعث شده است که این تلویزیون فناوری منحصر به فردی داشته باشد و بتواند به معنای واقعی زندگی هوشمند و مدرنی را برایتان ایجاد کند. تلویزیون 55QNED80 در دسته تلویزیون‌های QNED قرار گرفته است. در تلویزیون فناوری‌های جدید و خلاقانه به کاررفته است و باعث شده است که شما بتوانید کیفیت تصویری بی نظیری دریافت کنید. در واقع این فناوری ترکیب فناوری کوانتوم دات و NanoCell می‌باشد. این عبارت در دنیای صنعت کاملاً جدید است و باعث شده است شما سطح جدیدی از واقع گرایی را در تصاویر مشاهده کنید. تلویزیون‌های QNED رقیب سرسختی برای تلویزیونهای نئو کیولد سامسونگ محسوب می‌شوند. این تلویزیون از هوش مصنوعی و الگوریتم‌های یادگیری عمیق برخوردار است و با پردازنده α7 Gen5 AI Processor 4K می‌تواند محتوای صوتی و تصویری را لحظه به لحظه پردازش کند. در ادامه مشخصات و قابلیت‌های بیشتری از این تلویزیون را برایتان ارائه می‌دهیم. شما می‌توانید تلویزیون ۵۵ اینچ ال جی 55QNED80 را با قیمت مناسب از فروشگاه اینترنتی دبی کوچولو خریداری نمایید. برای اطلاع از قیمت سایر محصولات شرکت ال جی مانند قیمت تلویزیون ال جی و قیمت یخچال ال جی 2022 میتوانید وارد سایت دبی کوچولو شوید و همه محصولات را با قیمت به روز آنجا مشاهده کنید.

تلویزیون ال جی 55QNED80

طراحی تلویزیون QNED ال جی QNED80

طراحی در قیمت یک محصول تاثیر زیادی داد. قیمت محصولات ال جی مانند قیمت کولر گازی ال جی 2022 و قیمت تلویزیون های OLED ال جی به دلیل طراحی لوکسی که دارند کمی بیشتر از برند های متفرقه است ولی در عوض زیبایی خیلی خاصی را به فضای خانه شما میدهد. تلویزیون ۵۵ اینچ ال جی مدل 55QNED80 شاهکار واقعی دیزاین از سوی برند ال جی محسوب می‌شود. برند ال جی همواره الگوریتم‌هایی زیبایی شناسی را برای محصولات خودش تبعیت می‌کند و در تلویزیون 55QNED80 نیز از متریال بسیار با کیفیتی استفاده کرده است که باعث شده است این تلویزیون دوام بسیار بالایی داشته باشد. تلویزیون 55QNED80 کاملا شیک و زیبا طراحی شده است و در بسته بندی این تلویزیون مشاهده می‌کنیم که از موادی به کار رفته است که با محیط زیست سازگار هستند. ال جی در بسته بندی تلویزیون از چاپ تک رنگ استفاده کرده است و جعبه این محصول قابلیت بازیافت دارد. تلویزیون هوشمند ال جی 55QNED80 از ضخامت بدنه بسیار باریکی برخوردار است و این تلویزیون در مقایسه با موارد قبلی از نظر ضخامت بدنه کاهش یافته است. ضخامت بدنه این محصول تنها ۴۴.۲ میلی متر می‌باشد. زمانی که شما این تلویزیون را به دیوار متصل می‌کنید بیرون زدگی لبه‌ها وجود ندارد و به راحتی می‌توانید پایه‌ها را کنار گذاشته و با نصب تلویزیون به دیوار زیبایی خیره کننده ای را برای اتاق نشیمن خود خانه تان ایجاد کنید. برای قرار دادن تلویزیون 55QNED80 بر روی میز پایه‌های دو شاخه طراحی شده است. همین پایه زیبایی تلویزیون را چند برابر می‌کند.

تلویزیون ال جی QNED80

کیفیت تصویر تلویزیون ال جی 55QNED80

تلویزیون ۶۵ اینچ ال جی مدل 55QNED80 به فناوری QNED 4K مجهز شده است و می‌تواند تجربه فراتر از واقعیت را برایتان ارائه دهد. این تلویزیون از فناوری‌های تصویری مختلفی برخوردار است و در این محصول چراغ‌های ال ای دی از نظر ابعاد به شدت کاهش یافته اند و تعداد بیشتری ال ای دی در صفحه نمایش تلویزیون قرار گرفته است. یکی از خلاقیت‌هایی که برند ال جی در تلویزیون 55QNED80 به کار برده است این است که فناوری کوانتوم و فناوری نانوسل را با یکدیگر ترکیب کرده است و باعث شده است در دنیای تصاویر تحولی بزرگ را ایجاد کند. در نمایشگر این تلویزیون ذرات پیشرفته رنگی وجود دارد که به صورت نانو هستند و با وجود نقاط کوانتومی در اندازه نانو شما می‌توانید رنگ‌ها را با طیف گسترده و کیفیت عالی مشاهده کنید. با وجود این فناوری نور پس زمینه به صورت منحصر به فرد از پردازنده هوشمند استفاده کرده و می‌تواند کنتراست رنگ تصاویر را بهبود دهد. تلویزیون 55QNED80 به پردازشگر قدرتمند آلفا ۵ مجهز شده است و می‌تواند لحظه به لحظه تصاویر و پردازش کرده و آنها را با کیفیت تصویر 4K واقعی نمایش دهد. شما با خرید تلویزیون 55QNED80 به معنای واقعی سینما را به خانه خود را وارد کرده و صدا و تصاویر با کیفیت بسیار بالا مشاهده میکنید. این تلویزیون از حالت تصویر مختلف برخوردار است و می‌تواند بازی‌ها را نیز با قدرت شگفت انگیز و هیجان انگیزی برایتان ارائه دهد. بر روی صفحه نمایش تلویزیون 55QNED80 نرخ رفرش ریت ۱۲۰ هرتز وجود دارد.

سیستم صوتی تلویزیون QNED80 ال جی

تلویزیون ال جی مدل 55QNED80 تجربه صدای فراگیر را برایتان ارائه می‌دهد. این تلویزیون در زمینه بخش صوتی پیشرفت بسیار زیادی داشته است. در این محصول سیستم صوتی ۲ کاناله وجود دارد که می‌تواند ۲۰ وات توان صوتی را برایتان ارائه دهد. هر کدام از بلندگوهای به کار رفته در این محصول ده وات توان صوتی دارند. در کنار بلندگوهای با کیفیت باید به فناوری‌های صوتی مختلفی مانند فناوری AI Sound Pro اشاره داشته باشیم. با وجود این فناوری‌ها تلویزیون می‌تواند فرکانس‌ها و جلوه‌های صوتی را پردازش کرده و سیستم صوتی قدرتمندی را برایتان ایجاد کند. همچنین وجود فناوری Acoustic Surface Audio+ بر روی کیفیت صوتی نقش بسیار مهمی دارد و باعث شده است صداها به صورت سه بعدی و کاملا واقعی ارائه شود. فناوری Dolby Atmos بر روی کیفیت صوتی نقش بسیار مهمی دارد و سیستم صوتی فراگیر را برایتان ایجاد میکند.

تلویزیون ال جی QNED80

امکانات و قابلیت‌های هوشمند تلویزیون 55QNED80 ال جی

تلویزیون ۲۰۲۲ ال جی مدل 55QNED80 به سیستم عامل webOS مجهز شده است. این تلویزیون از برنامه هوش مصنوعی برخوردار است و می‌تواند این امکان را برای شما فراهم کند که هر کدام از اعضای خانواده پروفایل شخصی خودشان را داشته باشند و متناسب با سلیقه خودشان محتوایی را دریافت کنند. در این تلویزیون با استفاده از هوش مصنوعی پیشنهاداتی را نیز برای سلیقه و علایق شما ارائه می‌شود. شما می‌توانید با خرید تلویزیون 55QNED80 به راحتی به اینترنت متصل شوید و وبگردی کنید و به دنیایی از برنامه‌ها دسترسی داشته باشید. تلویزیون 55QNED80 به ریموت کنترل جادویی مجهز شده است و امکان اشتراک گذاری هوشمند اطلاعات و داده‌ها فراهم شده است. شما می‌توانید تلویزیون 55QNED80 را با قیمت مناسب از فروشگاه اینترنتی دبی کوچولو خریداری نمایید.

برچسب ها : قیمت تلویزیون,سایت دبی کوچولو,تلویزیون ال جی QNED80,تلویزیون ال جی 2022,قیمت تلویزیون QNED


کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/2oabjg