پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
کد خبر: 20613
تاریخ انتشار: 1401/09/02 08:46

معرفی بهترین فروشگاه های معتبر ارائه دهنده خدمات بازی های موبایل و کامپیوتر

بازی‌های کامپیوتری و موبایلی و همینطور کنسول‌های بازی در این روزها جای خیلی وسیعی در دل ما باز کرده‌اند.

بازی‌های کامپیوتری و موبایلی و همینطور کنسول‌های بازی در این روزها جای خیلی وسیعی در دل ما باز کرده‌اند. ما با این بازی‌های رایانه‌ای و موبایلی وقت خود را می‌گذرانیم و حسابی سرگرم می‌شویم و تبدیل به بخشی از زندگی روزمره‌مان شده است. حالا اگر بخواهیم چند مرحله بالاتر و حرفه‌ای‌تر بازی کنیم، می‌توانیم از خریدهای درون برنامه استفاده کنیم تا هم‌سطح دیگر رقبای بین المللی‌مان قرار بگیریم.

همانطور که خودتان هم می‌دانید، امکان پرداخت بین المللی برای کاربران ایرانی به علت تحریم وجود ندارد. در نتیجه سایت‌های ایرانی وجود دارند که این کار را با اطمینان خاطر صد درصدی برای کاربران‌شان انجام می‌دهند. در این مطلب از سایت روزنامه صمت بهترین و مطمئن‌ترین سایت‌هایی که می‌توانید از آن‌ها خرید داشته باشید را نام می‌بریم.

خرید جم های معروف بازی‌های موبایل: فروشگاه گیم سیتی

از روزهایی که فقط بازی‌های کامپیوتری ورد زبان‌ها بودند، خیلی گذشته است. حالا دیگر بازی‌هایی مثل کالاف دیوتی، پابجی، هی دی، کلش آف کلنز و غیره در موبایل قابل اجرا هستند و طرفدارهای زیادی دارند. هر کدام از این بازی‌ها هم برای پیشرفت و ترقی به پول‌های مجازی داخل بازی که اصطلاحاً به آن جم یا سکه می‌گویند نیاز دارند.

برای اینکه بتوان سرعت پیشرفت بازی را بیشتر کرد و به صورت حرفه‌ای آن را پیش برد، می‌توان با خرید جم و سکه بازی‌های معروف از مزایای آن بهره‌مند شد. از طرفی امکان پرداخت بین الملل برای ایرانی‌های عزیز به علت تحریم‌ها وجود ندارد، در نتیجه سایتی مثل گیم سیتی به شما در این روند کمک می‌کند.

گیم سیتی امنیت اکانت شما را کاملاً تضمین می‌کند و در عین حال شارژ فوری را برای شما انجام می‌دهد. همچنین افزایش اعتبار شما با کمک گیفت کارت‌های کاملاً قانونی انجام می‌شود و هیچ مشکلی برای اکانت شما به وجود نمی‌آید.

همچنین بعد از انجام شارژ اکانت‌تان رسید پرداخت را دریافت می‌کنید تا در صورتی که به هر علتی پشتیبانی بازی از شما مدرکی برای اثبات خواست، آن را برای ارائه کردن داشته باشید.

برخی از محصولاتی را که می‌توان از گیم سیتی خرید، سی پی کالاف دیوتی، جم و سکه هی دی، یوسی پابجی موبایل، جم فری فایر و غیره است.

همچنین در این فروشگاه بازی‌های مطرح ایرانی هم به فروش می‌رسد و می‌توانید از آن استفاده کنید. برای جم بازی ها موبایل به سایت گیم سیتی مراجعه کنید : game30t.com

خرید کنسول های بازی و پلی استیشن: فروشگاه Pspro

فروشگاه Pspro هم مخصوص  گیمرهایی است که عاشق بازی با کنسول‌های بازی‌اند. این فروشگاه برای خرید PS5، خرید بازی، خرید PS4، اطلاع از قیمت PS5 و PS4، خرید بازی PS5 و PS4، خرید ایکس باکس و نینتندو سوئیچ و انواع محصولات گیمینگ مانند لوازم جانبی PS5 و PS4، لوازم جانبی Xbox و نینتندو سوئیچ مناسب است.

این فروشگاه اینترنتی از ارگان‌های معتبر مجوز و نماد دارد و شما می‌توانید انواع محصولات مدنظر خودتان در این سایت فروشگاهی را با اطمینان خریداری کنید.

همچنین این سایت به شما تضمین خدمات و گارانتی کنسول‌های بازی را هم می‌دهد. علاوه بر این تضمین بازگشت 100 درصد پول را هم خواهید داشت.

علاوه بر این به خاطر داشته باشید که شما از همه‌جای کشور می‌توانید از این سایت فروشگاهی سفارش دهید و درب منزل آن را تحویل بگیرید.

برای مشاهده محصولات میتوانید به سایت :  pspro.ir

خرید بازی های کامپیوتری: فروشگاه گیم کالا

تمرکز اصلی فروشگاه اینترنتی گیم کالا بر روی بازی‌های کامپیوتری است، اما در کنار آن بازی‌های ps4، PS3، PS2 و XBOX 360 را هم برای فروش دارد. شما می‌توانید در این فروشگاه اینترنتی بازی‌های مختلف کامپیوتری و کنسولی را خریداری کنید و در درب منزل خود دریافت کنید.

فروشگاه اینترنتی گیم کالا تضمین بهترین قیمت کالا و ضمانت اصل بودن بازی را دارد. شما می‌توانید پرطرفدارترین و بهترین بازی‌های سال را از این سایت فروشگاهی سفارش دهید.

برای خرید بازی های کامپیوتری میتوانید به سایت :  game-kala.com

خرید اکشن فیگورهای بازی: فروشگاه دالاران استور

با وجود تحریم‌های فراوانی که در ایران شاهد آن هستیم، علاقمندان به اکشن فیگور می‌توانند از طریق واسطه‌هایی مثل سایت دالاران که به صورت تخصصی بر روی فروش اکشن فیگور تمرکز دارد، اقدام به خرید انواع اکشن فیگور مورد علاقه‌شان بکنند.

در این سایت انواع اکشن فیگور پرطرفدار و معروف موجود است که شما می‌توانید آن را خریداری کنید.

برخی از اکشن فیگورهایی که در این سایت فروشگاهی مطمئن به فروش می‌رسد، اکشن فیگور دکتر استرنج، اکشن فیگور اسپایدرمن، ارباب حلقه‌ها و غیره است. حتماً به این سایت فروشگاهی سری بزنید.

برای مشاهده. و خرید اکشن فیگور های بازی میتوانید به سایت : dalaranstore.com

خرید گیفت کارت مخصوص بازی: فروشگاه گیفت کارت 98

اولین گیفت کارتی که وارد ایران شد، گیفت کارت اپل یا آیتونز بود که با کمک آن می‌توانستید از فروشگاه Itunes store انواع نرم افزار، بازی، کتاب، موسیقی یا فیلم را تهیه کنید. اما حالا گیفت کارت‌های بسیاری وجود دارند که کار شما را راه می‌اندازند، مثل گیفت کارت اپل، گوگل پلی، پلی استیشن، ایکس باکس، مایکروسافت، ویزا، مسترکارت، اسکایپ و آمازون که خریدهای خارجی و پرداخت بین المللی را برای شما کاربران راحت می‌کند.

شما می‌توانید انواع گیفت کارت را با اعتبار متنوع و مورد نیازتان از سایت : giftcard98.com

سخن پایانی

شاید تهیه و خرید بازی‌های کنسولی، کامپیوتری و لوازم جانبی آن‌ها کمی سخت و دشوار به نظر برسد، اما فروشگاه‌هایی وجود دارند که می‌تواند این کار را برای شما آسان کند. در این مطلب لیستی از بهترین فروشگاه‌ها را برای شما نام بردیم تا بتوانید با اطمینان از آن خرید کنید.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/4m8anw