جمعه 31 فروردین 1403 - 19 Apr 2024
کد خبر: 15462
تاریخ انتشار: 1401/02/11 02:39
در نشست تعاملی مسئولان ذوب‌آهن اصفهان با شهردار مینادشت مطرح شد:

مسئولیت اجتماعی، اولویت اصلی ما است

سرپرست مدیرعامل ذوب‌آهن اصفهان در ادامه جلسات تعاملی با مسئولان منطقه، با شهردار و اعضا شورای شهر مینادشت در خصوص پروژه انتقال پساب شهرهای اطراف به ذوب‌آهن اصفهان و همچنین فعالیت‌های مشترک در راستای توسعه فضای سبز دیدار و گفت‌وگو کرد.

به‌گزارش روابط عمومی شرکت ذوب‌آهن، ایرج رخصتی در این دیدار، تعامل و هم‌افزایی با منطقه را یکی از اولویت‌های اصلی ذوب‌‎آهن اصفهان در راستای مسئولیت اجتماعی دانست و گفت: این مجتمع عظیم صنعتی از زمان تاسیس تاکنون خدمات گوناگونی به جامعه به‌ویژه منطقه ارائه داده است و از نظر مدیریت این شرکت، هرگونه فعالیت و مشارکت در منطقه باعث ارتقای موقعیت شرکت می‌شود. شهردار و اعضای شورای شهر مینادشت نیز در این جلسه، خواستار افزایش فعالیت‌های مشارکتی، فرهنگی و عمرانی شدند و بر ضرورت تداوم پروژه‌های زیست‌محیطی در ذوب‌آهن اصفهان تاکید کردند.

در این جلسه درباره مباحثی همچون پروژه انتقال پساب شهرهای اطراف به ذوب‌آهن اصفهان و همچنین فعالیت‌های مشترک در راستای توسعه فضای سبز بحث و تبادل‌نظر شد.

شایان ذکر است، اجرای شبکه فاضلاب مینادشت با سرمایه‌گذاری ذوب‌آهن اصفهان در سال ۱۳۹۷ در راستای مسئولیت‌های اجتماعی و با هدف برخورداری مردم این منطقه از خدمات دفع بهداشتی فاضلاب و استفاده مجدد از پساب، عملیاتی شد و هم‌اکنون در این شهرها انشعاب فاضلاب به متقاضیان واگذار می‌شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/3n9rjx