سه‌شنبه 04 اردیبهشت 1403 - 23 Apr 2024
کد خبر: 18455
تاریخ انتشار: 1401/05/01 02:32

مرکز فروش پرچم محرم در تهران

«محرم» ماه ذکر است. ماهی برای تجلیل از امام حسین و پیروانش که همه و همه چیز را در راه اسلام فدا کردند تا نشان دهند که چگونه خون بیگناهان می تواند بر شمشیر ظالمان پیروز شود. چگونه با وجود ظلم به پیروزی برسیم.

شیعیان از شب اول محرم عزاداری را آغاز می کنند و تا ده شب ادامه می دهند و در روز عاشورا به اوج می رسند. چند روز گذشته تا روز عاشورا و از جمله روز عاشورا از همه مهمتر است زیرا این روزهایی بود که امام حسین (ع) و اهل بیت و یارانش (اعم از زنان، کودکان و سالمندان) برای چند روز و در روز دهم از آب محروم شدند. امام حسین و 72 تن از یارانش در جنگ کربلا به دست سپاه دشمن اول به شهادت رسیدند. بازماندگان یاران امام حسین را به اسارت گرفتند و به دمشق رساندند و در آنجا زندانی کردند.

حال مردم ایران در این ماه به ویژه در روز عاشورا با پوشیدن لباس عزا، غم و اندوه خود را به رخ می کشند. خیابان‌ها نیز با پرچم‌ محرم و بنرهای سیاه پوشیده شده ‌اند تا غم و اندوه را منعکس کنند.

مرکز فروش پرچم محرم (پرچم عزاداری محرم) در تهران

حال دیگر موضوع مهم در خصوص ماه محرم استفاده از پرچم محرمی با کیفیت دوخت عالی و استفاده از بهترین پارچه ها برای دوخت است. معمولا پارچه های استفاده شده برای مراسم های عزاداری ماه محرم از جنس جیر، ساتن و یا ژرسه و اغلب به رنگ های سبز (نشانه اسلام) و رنگ مشکی (نشانه سوگواری) است. همچنین چاپ هایی که میتوان برای پرچم محرم انجام داد چاپ دیجیتال، سیلک و دیسپرس است.

فروش پرچم عزاداری محرم در تهران

مجموعه تولیدی طهران پرچم مرکز فروش پرچم در تهران است و می توانید انواع پرچم های مذهبی و پرچم های مخصوص عزاداری امام حسین را از این مجموعه معتبر تهیه کنید.

کارها و مراسماتی که در محرم انجام می شود

در ماه محرم دسته‌ های عزاداری در کوچه ‌ها، خیابان ‌ها و بازارهای شهرها و روستاهای ایران برپا می‌شود. دسته های عزاداری در سراسر ایران با نواخوانی، سینه زنی، خود تازیانه، حرکت بنر و دادن غذا به دیگران به عنوان نذری مذهبی مشخص می شود. در برخی مناطق، آیین ‌های دیگری نیز همراه با دسته ‌های عزاداری برگزار می‌شود، مانند سینج و دمام، طوقبندان، علم گردانی، نخل بندی، نخل‌ گردانی، مشعل ‌گردانی، سنگزنی کاروان‌ های سبز و قرمز، رژه شترها با پلان ‌ها به نشانه ‌های کاروان کربلا و اسیران کربلا، کرنازنی (نواختن شیپور) و آیین پارسا.

در ایران دسته ‌های عزاداری منحصر به شیعیان نیست. بلکه برخی از ساکنان اهل سنت نیز در استان سیستان و بلوچستان برای عزاداری امام حسین (ع) دسته های عزاداری برپا می کنند. در برخی از استان های ایران مانند تهران و آذربایجان غربی، اقلیت های مذهبی از جمله مسیحیان نیز در مراسم عزاداری شرکت می کنند.

نقش پرچم های عزاداری در محرم

پرچم ها یکی از مهمترین اِلمان هایی هستند که این رویداد بزرگ مذهبی را به تصویر می کشند. از پرچم های محرم به عنوان وسایل نمایشی در مراسمات محرم بهره می برند.

پرچم های عزاداری ماه محرم

به طوری که با فرا رسیدن روزهای عزاداری امام حسین (ع) و یارانش، گنبد امام که در طول سال به رنگ قرمز است، با پرچم های رنگ مشکی به منظور نشان دادن ایام حزن و اندوه، تعویض میگردند. همچنین از انواع دیگر پرچم های مذهبی برای خیابان ها و کوچه ها و معابر و ... استفاده می شود تا کل مردم دنیا بدانند این ماه برای مردم ایران و دیگر مسلمانان اهمیت ویژه ای دارد. در نتیجه استفاده و خرید پرچم محرم در این ماه عزیز به اوج خود می رسد.

«طهران پرچم» مجموعه ای بزرگ و قابل اعتماد که تولیدکننده انواع پرچم با بهترین کیفیت تولید است. همچنین سالانه توانسته است با چاپ انواع پرچم از جمله پرچم های مذهبی و محرم، بهترین ها را ارائه کند و رضایت مشتریان گرامی را کسب نماید و هر روز به اعتبارش افزوده شود. پرکاربردترین پرچم در اعیاد محرم، پرچم امام حسین بوده که در روزهای عاشورا و تاسوعا استفاده میشود. از این رو شما می توانید انواع پرچم محرم از جمله پرچم محرمی دستی یا رومیزی، پرچم محرم چارچوب دار، پرچم عزاداری ماه محرم مدل برج، پرچم بزرگ اهتزار مخصوص محرم و پرچم کتیبه محرمی را آن هم با بهترین جنس پارچه، نوع چاپ و قیمت مناسب از طهران پرچم بخواهید چرا که هدف این مجموعه ارائه پرچم هایی با بهترین کیفیت تولید و رضایت مشتریان عزیز است.

آدرس طهران پرچم:

تهران- بزرگراه امام رضا (ع)- شهر فرون آباد- انتهای خیابان چراغعلی- پلاک 9.

شماره های تماس:

02133484733

02128427480

09109231005

آدرس سایت:

https://tehranparcham.com

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/4dxzep