پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
کد خبر: 3300
تاریخ انتشار: 1400/07/21 21:00

لکسوس دوباره غوغا به پا کرد +‌ عکس

لکسوس NX به‌روز شده با تجمل بیشتر و تکنولوژی‌های به روزتر و پیشرانه پلاگین هیبریدی در دسترس است اما اگر هنوز خواهان چیزهای بیشتری هستید می‌توانید به سراغ لوازم جانبی TRD بروید.

در زیر سپر جلو یک اسپویلر لبه‌ای ظریف به چشم می‌خورد که عملکردی آئرودینامیکی دارد. روکش آینه‌های جانبی، اسکرت یا رکاب‌های جانبی و اسپویلر باله جدید همگی به بهبود آئرودینامیک کمک می‌کنند. علاوه بر این حس جدید در ظاهر خودرو و بهبود پاسخ فرمان نیز نتیجه این کیت است.

علاوه بر کیت آئرودینامیکی از یک اگزوز اسپرت با چهار خروجی جداگانه بهره گرفته شده است. کسانی که به دنبال جلوه بیشتری هستند می‌توانند چرخ‌های آلیاژی ۲۰ اینچی با طراحی پیچیده را انتخاب کنند که وزن آن‌ها هم نسبت به رینگ‌های استاندارد کمتر است.

در سایر قسمت‌ها، TRD با بهبود فنرها و کم‌های جلو و عقب به کاهش نویز و ارتعاش کمک می‌کند. مهاربندی زیر بدنه نیز موجود است. تست لکسس NX مدل ۲۰۲۲ نشان داده که این خودرو پیشرفت قابل توجهی نسبت به مدل قدیمی داشته و البته مهم‌ترین ارتقا را می‌توان در فضای داخل کابین آن مشاهده کرد. جایی که در آن یک نمایشگر راننده نیمه دیجیتالی ۹.۸ اینچی و یک نمایشگر اطلاعات و سرگرمی ۱۴ اینچی به چشم می‌خورد.

 

منبع: پدال


کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/45z6x4