پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
کد خبر: 4381
تاریخ انتشار: 1400/08/06 09:45

قیمت محبوب ترین یخچال فریزرهای دوقلوی بازار

قیمت محبوب ترین یخچال فریزرهای دوقلوی بازار را در این گزارش مشاهده کنید.

بررسی بازار لوازم خانگی حاکی از آن است که برای خرید ارزان قیمت‌ ترین یخچال فریزرهای دوقلو باید به سراغ برندهای ایرانی بروید. یخچال فریزر امرسان مدل   FN۱۵D-RH۱۵D با قیمت حدود ۱۶میلیون تومان خریدوفروش می‌شود. همچنین اگر به دنبال یخچال فریزر دوقلو در همین رنج قیمتی هستید یخچال سیلور مدل SR-۱۰۳ انتخاب مناسبی است. نیکسان مدل NR۵۹۲DN-NF۵۹۲DN با قیمت حدود ۲۰میلیون تومان نیز یکی از ارزان قیمت‌ترین یخچال فریزرهای دوقلو بازار است.

یخچال فریزر دوقلو دوو مدلD۴LR-۰۰۲۰MW/D۴LF که به عنوان یکی از لوکس‌ترین یخچال‌های بازار شناخته شده است حدود ۳۷میلیون تومان قیمت خورده است. مجیک شیفت مدل MCRDI۵۶۵ نیز یکی از یخچال فریزرهای دوقلو برند خارجی بازار است که برای خرید آن باید  حدود ۳۳میلیون تومان هزینه کنید. یخچال کلور مدل Glory و یخچال اسنوا مدل SN۸-۲۲۶۱GW را نیز با بودجه  ۳۰میلیون تومان می‌توانید خریداری کنید.

آنچه در زیر می‌آید قیمت یخچال فریزرهای دوقلو در سطح بازار است؛ لازم به ذکر است که قیمت‌های درج شده مربوط به سایت‌های فروش اینترنتی است و ممکن است یخچال فریزرهای دوقلو موجود در سطح بازار تحت تاثیر عوامل مختلف با اندکی افزایش یا کاهش قیمت خریدوفروش شود.​

قیمت-فریزر-دوقلو

منبع: اقتصاد آنلاین


کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/3gw7x4