چهارشنبه 29 فروردین 1403 - 17 Apr 2024
کد خبر: 3091
تاریخ انتشار: 1400/07/19 13:10

قیمت جدید انواع سکه در بازار معاملات امروز

قیمت سکه و قیمت دلار امروز گران شدند. در این میان قیمت طلا ۱۸ عیار بار دیگر ارزان شد.

بازار ارز و طلای تهران امروز دوشنبه شاهد گرانی قیمت دلار و قیمت سکه بود. قیمت طلا هم همچنان بر مدار ارزانی پیش می رود.

آخرین نرخ اونس طلا

قیمت طلا در بازار جهانی امروز دوشنبه ۱۹ مهر ۱۴۰۰ اندکی افزایش را تجربه کرد و به ۱¡۷۵۷ (یک هزار و هفتصد و پنجاه و هفت ) دلار رسید

آخرین نرخ گرم طلا ۱۸ عیار

قیمت طلا در بازار داخلی ایران بر خلاف بازار جهانی پیش رفت. این فلز گران بهای داخلی امروز بار دیگر مسیر افت را دنبال کرد. طلا امروز از ۱۱۴۲۸۰۰ (یک میلیون و یکصد و چهل و دو هزار و هشتصد ) تومان به ۱۱۴۱۶۰۰ (یک میلیون و یکصد و چهل و یک هزار و ششصد ) تومان رسید که نسبت به دیروز کاهش ۱¡۲۰۰. تومانی داشته است.

آخرین نرخ مثقال طلا ۱۸ عیار

قیمت مثقال طلا هم امروز ۴۰۰۰ تومان پایین رفت و بر روی ۴۹۴۱۰۰۰ (چهار میلیون و نهصد و چهل و یک هزار) تومان قرار گرفت.

آخرین نرخ دلار در بازار آزاد

قیمت دلار آمریکا امروز دوشنبه ۱۹ مهر ماه بعد از ریزش های متوالی در این چند روز اخیر ؛ بالاخره اندکی صعودکرد. این اسکناس آمریکایی در بازار ارز تهران ۲۷۵۶۰ (بیست و هفت هزار و پانصد و شصت ) تومان معامله شد.

قیمت دلار در بازار متشکل امروز

قیمت دلار در بازار متشکل هم امروز رنگ رشد را به چشم دید. قیمت دلار امروز ۸۰ تومان بالا رفت و با ۲۶۶۹۶ (بیست و شش هزار و ششصد و نود و شش ) تومان خرید و فروش شد.

قیمت یورو در بازار آزاد امروز

قیمت یورو امروز به دنبال قیمت دلار در بازار آزاد و متشکل رفت و با رشد ۰.۱۸ درصدی به ۳۱۹۰۰ (سی و یک هزار و نهصد ) تومان رسید.

آخرین نرخ پوند

قیمت پوند انگلیس در بازار ارز امروز افزایش را تجربه کرد. این اسکناس انگلیسی امروز با رشد ۰.۱۸ درصدی، از ۳۷۴۳۰ (سی و هفت هزار و چهارصد و سی ) تومان به ۳۷۴۹۸ (سی و هفت هزار و چهارصد و نود و هشت ) تومان رسید. قیمت پوند در روز های گذشته بر مدار کاهش پیش رفته بود.

آخرین نرخ درهم امارات (حواله)

قیمت درهم امارات روز گذشته ثبات را تجربه کرد اما در شروع معاملات بازار ارز امروز کمی عقب نشست و با ۷۵۴۰ (هفت هزار و پانصد و چهل ) تومان مبادله شد.

آخرین نرخ دلار کانادا

در بازار امروز دلار کانادا نسبت به روز قبل ، با ۴۰ تومان افزایش، ۲۲۱۱۱ (بیست و دو هزار و یکصد و یازده ) تومان نرخ گذاری شد.

آخرین نرخ سکه امامی

قیمت سکه امامی امروز دوشنبه ۱۹ مهر ماه ، برای دومین روز متوالی در این هفته صعود کرد. قیمت سکه از روز چهارشنبه گذشته تا روز شنبه این هفته وارد فاز نزولی شده بود. قیمت این فلز گران بهای داخلی امروز ۵۰۰۰۰ تومان افزایش یافت. سکه امامی، امروز به ۱۱۸۲۵۰۰۰ (یازده میلیون و هشتصد و بیست و پنج هزار) تومان رسید.

قیمت نیم سکه امروز

قیمت نیم سکه امروز بالا رفت. نیم سکه در بازار داخلی امروز ۱۹ مهر ماه ۶۰۴۹۰۰۰ (شش میلیون و چهل و نه هزار) تومان قیمت خورد.

آخرین نرخ ربع سکه

ربع سکه برخلاف افت قبلی خود، رشد قیمت را تجربه کرد، امروز - دوشنبه ۱۹ مهر ۱۴۰۰ مصادف با ۱۱ اکتبر ۲۰۲۱ - با رشد ۰.۱۱ درصدی به ۳۵۵۴۰۰۰ (سه میلیون و پانصد و پنجاه و چهار هزار) تومان رسید.

آخرین نرخ سکه گرمی

هر سکه گرمی، امروز به ۲۲۰۱۰۰۰ (دو میلیون و دویست و یک هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، کاهش ۰.۹ درصدی داشته است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/4vdgp4