پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
کد خبر: 604
تاریخ انتشار: 1400/06/06 20:00

قیمت انواع لاستیک در بازار+ جدول

در این گزارش فهرستی از انواع لاستیک خودرو ایرانی و خارجی به همراه قیمت آنها جمع آوری شده است.

لاستیک ماشین قطعا یکی از مهم‌ترین بخش‌های ماشین است. عمر لاستیک ماشین به عوامل زیادی مانند نوع ماشین ، آب و هوا، نوع رانندگی و راه‌ها و جاده‌های محل زندگی‌ بستگی دارد و پرواضح است که تعویض به موقع لاستیک خودرو اهمیت بسیاری دارد.

 

انواع لاستیک برای خودروها

لاستیک‌ها از نظر پهنا، فاق و اندازه رینگ با یکدیگر مقایسه می‌‌شوند . برخی از تایرها قابل استفاده در تمام فصل‌ها هستند (لاستیک چهار فصل) و برخی از تایر ها فقط برای فصل خاصی (مثلا لاستیک زمستانی و تابستانی) طراحی شده‌اند.اما مهم‌تر از همه سایز لاستیک ماشین است که بر اساس اندازه رینگ و بر اساس ارتفاع و پهنای رینگ انتخاب می‌شوند.

 

از برندهای لاستیک های ایرانی می توان لاستیک بارز، ایران تایر، گلدستون، یزدتایر و از لاستیک های خارجی می توان برندهای تراینگل، میشلن، آچیلس،مکسس و دانلوپ را نام برد.

 

رصد بازار نشان می دهد که دو حلقه لاستیک خودرو ایران تایر مدل کارنا را اکنون می توان به قیمت ۸۷۰ هزار تومان خریداری کرد که جزو لاستیک های ارزان قیمت بازار به شمار می رود.

 

اما از گران ترین لاستیک های خارجی خودرو هم می توان به برند مکسس و مدل AT۹۸۰ اشاره کرد که به قیمتی حدود ۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به فروش می رسد.

 

در ادامه قیمت انواع لاستیک خودرو ایرانی و خارجی در بازار جمع آوری شده است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/399973