پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
کد خبر: 14876
تاریخ انتشار: 1401/01/31 03:13

قطعی برق از کجای تهران آغاز می شود؟

شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ اعلام کرد: با هدف اجرای مانور جهادی اصلاح و بهسازی شبکه توزیع برق که با هدف افزایش پایداری و ضریب اطمینان شبکه روز چهارشنبه ۳۱ فروردین ماه برگزار خواهد شد، برخی از مشترکان محدوده خیابان زرگنده از ساعت ۷ صبح الی ۱۳ با قطعی موقت برق مواجه خواهند شد.

به اطلاع مشترکان محترم منطقه برق پاسداران می‌رساند که در راستای اجرای مانور جهادی اصلاح و بهسازی شبکه توزیع برق که با هدف افزایش پایداری و ضریب اطمینان شبکه روز چهارشنبه ۳۱ فروردین ماه (فردا) برگزار خواهد شد. برخی از مشترکان محدوده خیابان زرگنده از ساعت ۷ صبح الی ۱۳ با قطعی موقت برق مواجه خواهند شد.

صنعت برق در اقدامی فراگیر شناسایی و رفع کانون‌های خطر در شبکه‌های توزیع برق را از اسفند ماه پارسال با حضور بیش از ۵ هزار نفر از نیروهای عملیاتی آغاز  کرد.

دراین اقدام فراگیر که به صورت همزمان در سطح کل کشور آغاز واهد شد، محورهای کنترل و اصلاح حریم شبکه، جابه جایی و اصلاح پایه‌های قرار گرفته در معابر پس از تعریض و تغییرات مبلمان شهری، مقاوم سازی و تعویض پایه‌های معیوب در دستورکار سراسری اکیپ‌های عملیاتی و فنی قرار می‌گیرد.

همچنین ترمیم دریچه‌های معیوب پایه‌های روشنایی معابر، جمع آوری اشیاء اضافه و تابلوهای تبلیغاتی مجاور پایه‌های شبکه برق و قفل و بست و ترمیم درب معیوب پست‌های زمینی، تابلوهای زیرترانس، شالترها و جعبه‌های مستقیم از دیگر محورهای این اقدام فراگیر خواهد بود.

 اصلاح کابل سرویس‌های بهم تنیده مشترکان روی پایه‌ها و جعبه‌های تقسیم نیز محور دیگری است که در این اقدام فراگیر نسبت به انجام آن اقدام خواهد شد.

 

منبع: ایرنا


کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/3999lq