سه‌شنبه 07 فروردین 1403 - 26 Mar 2024
کد خبر: 2282
تاریخ انتشار: 1400/07/07 17:14

«قرار سبز» با چهره خشن صنایع فولادی

مبتکر کمپین قرار سبز گفت: اگر دولت کمک کند بوستانی بزرگ در کنار کارخانه‌ها تبدیل می کنیم. این امر به تنهایی و بدون پشتوانه دشوار است.

صنایع فولادی کشور جز آلاینده‌ترین صنایع کشورند که محیط زیست را دچار بحران‌های جدی کرده‌اند. در مسیر کمک به محیط زیست کشور و در راستای عمل به مسئولیت‌های اجتماعی باید تمامی نهادها و ارگان‌ها و همچنین کارخانه‌های فولادی کمک کنند تا بتوانیم در کنار پیشبرد صنعت فولاد کشور آسیب کمتری نیز به محیط زیست وارد شود.

در این راستا خبرنگار گسترش‌نیوز با مبتکر کمپین قرار سبز در نمایشگاه متالکس اصفهان به گفتگو کوتاهی پرداخته است و اهداف این کمپین را جویا شدیم که در ادامه با این کمپین آشنا می‌شویم:

منشا ایده کمپین قرار سبز

محمد حسین رحیم اف مبتکر کمپین قرارسبز درباره ایده این کمپین توضیح داد و ضمن اشاره به این موضوع که صنعت فولاد یک صنعت فوق‌العاده آلاینده در کشور است گفت: ما به ذهنمان رسید که با هدف حفظ محیط زیست و همچنین برای اینکه توانسته باشیم مسئولیت اجتماعی که در این جهت داریم را به هر جهت بتوانیم به آن عمل کنیم یک قراری را با عنوان قرار سبز با مشتری‌ها و همکاران بنیان نهادیم و استارتش را از نمایشگاه اصفهان زده‌ایم و نام آن را قرار سبز گذاشتیم. این کمپین به این نحو است که مشتریان به نمایشگاه می‌آیند و ما به آن‌ها به عنوان هدیه یک نهال که معمولا نهال میوه است، بسته به آب و هوای کارخانه و منطقشان اهدا می‌کنیم.

وی در ادامه گفت: هدف ما از این کمپین هم زیباسازی محیط کارخانه‌هاست و هم اینکه به محیط زیست کمکی کرده باشیم و انشالله در فرصت‌های بعدی تعداد بیشتر و بسته به خرید کارخانه‌ها و یا براساس معیارهای دیگری بتوانیم بیشتر به آنها نهال بدهیم و این نهال‌ها را پلاک میزنیم و در آینده نیز رصد خواهیم کرد. ما امیدواریم این روش و قالب نتیجه‌بخش باشد. امیدواریم لطف خدا شامل حال ما شود و در این زمینه بتوانیم کمک کنیم.

وی درباره آینده فضای سبز در در کنار صنایع فولادی اظهار داشت: انشالله اگر سازمان‌ها و کارخانه‌ها و دولت کمک کنند بوستانی بزرگ در کنار کارخانه‌ها تبدیل می کنیم. قطعا این امر به تنهایی و بدون پشتوانه دشوار است. این کمپین را ما راه‌اندازی کردیم و با اقتدار حامی این کمپین هستیم. اگر نهادها به ما کمک کنند در یکسال آینده انشالله یک محیط زیست خوبی در کنار رشد صنایع فولادی خواهیم داشت.

منبع: گسترش نیوز 


کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/4jmae4