چهارشنبه 29 فروردین 1403 - 17 Apr 2024
کد خبر: 14510
تاریخ انتشار: 1401/01/24 04:59

فروش عمده لوازم تاسیسات ساختمانی

وقتی از فروشگاه‌های بزرگ صحبت می‌کنیم اولین چیزی که در ذهن تداعی می‌شود؛ محیطی با حداکثر تنوع لوازم و محصولات در زمینه مدنظر است.

 فروشگاه محمودی رئوف نیز در زمینه‌های مختلف لوازم بهداشتی، ساختمانی و تاسیساتی یک فروشگاه تمام عیار است. از این رو بیش از 1000 قلم از قطعات و لوازم بهداشتی ساختمان در این فروشگاه موجود است که به صورت عمده به فروش می رسد. فروش عمده لوازم تاسیساتی ساختمانی به صورت حضوری و آنلاین صورت میگیرد که امروزه فروش آنلاین توانسته کمکی شایان جهت سرعت بخشیدن به امر خرید باشد.

معرفی فروشگاه لوازم ساختمانی محمودی رئوف

فروشگاه محمودی رئوف یک فروشگاه بزرگ لوازم ساختمانی بهداشتی و تاسیساتی با بیش از ۱۰ سال سابقه فروش در بازار تهران است. محمودی رئوف همیشه در تلاش است تا با ارائه بیشترین تنوع محصول و بهترین کیفیت و معرفی برترین برندها با قیمتهای کاملا رقابتی در فروشگاه خود یک خرید لذت بخش را برای مشتریان و متقاضیان رقم بزند.

فروشگاه لوازم ساختمانی محمودی رئوف

از دیگر اهداف این فروشگاه و هایپر بزرگ محصولات ساختمانی، می توان به فروش عمده لوازم ساختمانی با بهترین قیمت و ارسال بار در کمترین زمان ممکن به سراسر ایران اشاره کرد. محمودی رئوف دارای نمایندگی برندهای معتبری مانند: شیرآلات کسری، محصولات ملودی، هوآیی و شیرآلات تپس و شیرآلات قهرمان می باشد. همچنین نماینده فروش برندهای معروف فلاش تانک مانند ایمن آب، فلاش تانک تاپ و فرپود است.

پخش کننده انواع مغزی شیر آب

صرفه جویی در مصرف آب امری واجب است که می توان با تعویض مغزی شیر آب به آن دست یافت و به نوعی از هدر رفتن بیهوده آب جلوگیری کرد، چراکه تاخیر در تعویض آن سبب می شود که در طول شبانه روز، آب به صورت قطره قطره هدر رود. در ساختار مغزی شیرآب از آلیاژ برنج ms 58 با ترکیب شیمیایی و واشر و اورینگ NBR استفاده شده است و دارای مولفه سلامتی بوده که به روش اکستروژن تهیه شده است. این ویژگی ها باعث میشود آب بهینه مصرف گردد و مغزی شیر آب دیرتر دچار خرابی و یا به اصطلاح نشتی گردد.

مغزی شیر آب

فروش بهترین مغزی شیر آب مخلوط به صورت عمده در فروشگاه بزرگ محصولات بهداشتی ساختمانی محمودی رئوف صورت می‌پذیرد. محمودی رئوف پخش کننده انواع مغزی شیرآب در استان تهران است.

نمایندگی فروش محصولات شیرآلات رفیع نوین

محصولات رفیع نوین دارای نشان استاندارد و توسط دستگاه های مدرن با کیفیت بالا تولید میشوند. انواع محصولات این برند را میتوان شامل موارد زیر دانست.

  • شیر ماشین لباسشویی
  • شیر بالای رادیاتور شوفاژ
  • شیر پیسوار
  • شیر شلنگی ساچمه ای
  • شیرهای گازی و غیر گازی

شیر ماشین لباسشویی را می‌توان در پشت ماشین لباسشویی مشاهده کرد. مسئولیت اصلی آن مدیریت ورود آب به ماشین لباسشویی است. به عبارت دیگر، شیر ورودی به عنوان نوعی نگهدارنده دروازه عمل می کند و به آب اجازه می دهد تا هنگامی که سیگنال های الکتریکی خاصی را از واشر دریافت می کند، به داخل وان جریان یابد.

شیر بالای رادیاتور شوفاژ کمک می‌کند تا گرمای خروجی رادیاتور را تنظیم کنید. هنگامی که دمای اتاق به حد مطلوب رسید، شیر بسته می‌شود تا جریان آب متوقف شود و از داغ شدن رادیاتور جلوگیری شود.

شیر پیسوار وسیله‌ای جهت کنترل آب در لوله کشی ساختمان محسوب می‌شود. شیر پیسوار در واقع یک تنظیم کننده است که بر روی لوله‌های آب سرد و گرم وصل می‌شود تا در صورت نیاز به آب براحتی در منطقه مورد نظر قطع شود. این شیرها، در دو نوع فیلتردار و بدون فیلتر تولید و ارائه می‌شوند. برای خرید و استعلام قیمت شیر پیسوار با ما تماس بگیرید.

نمایندگی فروش محصولات رهانه، بیست بسپار، آذین نیوپایپ و آهارکو

برند رهانه اولین تولید کننده شیر اطمینان و شیرآلات ساختمانی در ایران است که میتوان به طور کلی گفت: رهانه اولین تولید کننده شیرآلات ساختمانی است که جهت رعایت مسائل زیست محیطی و کاهش آلاینده‌ها روش تولید شیرآلات را متحول نموده است.

که دارای انواع محصولاتی نظیر: شیر فلوتر، شیر اطمینان، شیر پیسوار، شیر پکیج و ... است.

برند بیست بسپار، آذین نیوپایپ و آهارکو نیز هرکدام به نوبه خود همانند برند رهانه با بکارگیری دستگاه های مدرن سعی در تولید محصولات باکیفیت کرده‌اند. و توانسته‌اند انواع شیر و مغزی آب، لوله و اتصالات باکیفیت را به بازار عرضه دهند.

فروشگاه محمودی رئوف نمایندگی فروش محصولات رهانه، بیست بسپار، آذین نیوپایپ و آهارکو با قیمت هایی کاملا مقرون به صرفه به صورت عمده است.

پخش عمده شیرهای گازی و غیر گازی

شیرهای گازی و غیر گازی شامل بخش هایی چون:

  • بدنه
  • درپوش
  • توپی درپوش
  • توپی
  • ساقه
  • دستگیره

هستند که از جنس الیاژ برنج تولید می گردند. . سرعت زیادی در قطع و وصل جریان سیال چون گاز و نفت دارند. و در سایزهای 2/1 اینچ , 2, 4/3 , 1 , 4/1 1 , 2/1 1 اینچ تولید می‌شوند . شیر غیر گازی به شیر گازی کاملا شباهت دارد و تنها تفاوت ان در این است که شیر غیر گازی در قطع و وصل کردن جریان اب به کار برده می شود و دهانه ورودی و خروجی آن در مقایسه با شیر گازی باز تر است. شایان ذکر است که شیر غیر گازی فشار تا 16بار کاری را تحمل میکند . پخش عمده شیرهای گازی و غیر گازی در فروشگاه بزرگ و معتبر محمودی رئوف صورت می‌پذیرد.

فروش انواع نوار تفلون

نوار تفلون برای آب بندی لوله و شلنگ معمولا مورد استفاده قرار میگیرد. فروش انواع نوار تفلون برند آسیا طلایی و دماوند در فروشگاه لوازم ساختمانی محمودی رئوف واقع در بازار تهران انجام می‌پذیرد.

پخش کننده انواع سیفون ظرفشویی

سیفون ها همچون شیرآلات ساختمانی در طول روز بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرند. از این رو برای دوام و کارایی بهتر و بیشتر، بهتر است از برندهای با کیفیت و معتبری همچون: سیفون مهر و شرکت محک استفاده گردد.

فروشگاه لوازم ساختمانی محمودی رئوف پخش کننده انواع سیفون ظرفشویی با کیفیت و مرغوب همراه با قطعات مختلف جانبی سینک آشپزخانه است.

فروشگاه محمودی رئوف فروش عمده لوازم تاسیسات ساختمانی چون: فروش انواع نوار تفلون و پخش کننده انواع سیفون ظرفشویی، پخش کننده انواع مغزی شیر آب و پخش عمده شیرهای گازی و غیر گازی را در مجموعه فعالیت های خود گنجانده است. شایان ذکر این فروشگاه نمایندگی فروش محصولات شیرآلات رفیع نوین و نمایندگی فروش محصولات رهانه، بیست بسپار، آذین نیوپایپ و آهارکو نیز هست.

این فروشگاه دارای دو شعبه در بازار تهران است.

شعبه یک: چهارراه گلوبندک، خیابان خیام شمالی، ساختمان امیرسلیمانی، طبقه همکف، شماره ۱۴

شماره تماس: ۰۲۱۵۵۶۱۳۵۴۳ - ۰۲۱۵۵۶۱۳۸۶۸

سایت فروشگاه لوازم ساختمانی: https://raufshop.com

شعبه دو: چهارراه گلوبندک، خیابان خیام شمالی، ساختمان توسل، طبقه دوم، شماره ۳۰

شماره تماس: ۰۲۱۵۵۶۳۱۰۲۳ - ۰۲۱۵۵۶۲۰۷۷۵ 

 

فروش عمده لوازم ساختمانی با بهترین قیمت و ارسال بار در کمترین زمان ممکن به سراسر ایران هدف اصلی فروشگاه محمودی رئوف است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/4j55xz