سه‌شنبه 29 اسفند 1402 - 19 Mar 2024
کد خبر: 10852
تاریخ انتشار: 1400/10/30 10:00

غافلگیری جدید برای کاربران اپل!/ این قابلیت آیپد حیرت‌زدتان می‌کند!

طبق اعلام وب‌سایت ۹to۵Mac، اپل ایده استفاده از قاب عقب شیشه‌ای را کنار گذاشته چون نگرانی‌هایی درباره دوام دستگاه داشته است.

گزارشی جدید می‌گوید برخلاف اعلام بلومبرگ مبنی بر استفاده از بدنه شیشه‌ای در آیپد پرو بعدی به منظور استفاده از فناوری شارژ بی‌سیم، این تبلت قدرتمند احتمالا بدنه تمام شیشه‌ای نخواهد داشت. گزارش امروز مدعی است که اپل در آیپد پرو بعدی صرفا اندازه لوگوی شیشه‌ای خود را افزایش می‌دهد تا امکان استفاده از سیم‌پیچ شارژ بی‌سیم فراهم شود.

طبق اعلام وب‌سایت ۹to۵Mac، اپل ایده استفاده از قاب عقب شیشه‌ای را کنار گذاشته چون نگرانی‌هایی درباره دوام دستگاه داشته است. این وب‌سایت با استناد به منابع آگاه به برنامه‌های اپل مدعی شده که کوپرتینویی‌ها نمونه اولیه آیپد پرو بعدی را با لوگوی شیشه‌ای بزرگ‌تری ساخته‌اند که اجازه استفاده از شارژ بی‌سیم را می‌دهد.

ظاهرا در یکی از این نمونه‌های اولیه از مگ‌سیفی با آهنربای قوی‌تر از آیفون استفاده شده است. افزون بر این، به نظر می‌رسد که این فناوری در آیپد بعدی از سرعت شارژ بی‌سیم بالاتری پشتیبانی خواهد کرد. مگ‌سیف در آیفون می‌تواند حداقل ۵۰ درصد از ظرفیت باتری را در فقط ۳۰ دقیقه شارژ کند.

آیپد پرو با لوگوی شیشه‌ای اپل هنوز قطعی نیست

با این همه، از آن‌جایی که اپل معمولا نمونه‌های اولیه متفاوتی را از دستگاه‌های خود می‌سازد، هیچ تضمینی وجود ندارد که نسخه نهایی این تبلت از لوگوی شیشه‌ای بزرگ‌تری بهره ببرد. با این حال، همه شایعات حاکی از آن هستند که آیپد پرو بعدی با نوعی طراحی جدید از شارژ بی‌سیم پشتیبانی می‌کند.

«مارک گرمن»، خبرنگار بلومبرگ در یادداشت اخیر خود مجددا تایید کرده بود که آیپد پرو بعدی در سال ۲۰۲۲ از راه می‌رسد. حالا باید منتظر بمانیم تا ببینیم این دستگاه دقیقا در چه تاریخی معرفی خواهد شد. اپل آخرین بار تبلت پیشرفته خود را در ماه آوریل ۲۰۲۱ با تراشه قدرتمند M۱ به‌روز کرد. این تبلت که از نمایشگر Mini LED بهره می‌برد، با کمک پردازنده قدرتمندش قدرتی در حد کامپیوترهای اپل را ارائه می‌کند.

منبع: دیجیاتو

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/39pq74