پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
کد خبر: 9889
تاریخ انتشار: 1400/10/14 12:38

طرح توسعه تولیدات قطعات ریختنی نسوز توکا افتتاح شد

شرکت صنایع نسوز توکا در راستای تامین نسوزهای واحدهای صنعتی، اقدام به احداث یک واحد اختصاصی برای تولید دلتاهای سقف در مجاورت واحد تولید قطعات ریختنی در کارخانه صنایع نسوز توکا واقع در شهرک صنعتی سه‌راهی مبارکه کرده است.

به گزارش ایراسین، یک واحد اختصاصی برای تولید دلتاهای سقف در مجاورت واحد تولید قطعات ریختنی در کارخانه صنایع نسوز توکا، ۱۱ دی‌ماه ۱۴۰۰ با حضور احمدرضا سبزواری، مدیرعامل هلدینگ توکا فولاد و حضور هیات مدیره شرکت صنایع نسوز توکا و سایر مدیران و کارکنان این شرکت به‌طور رسمی فعالیت خود را آغاز کرد.

دلتاهای سقف کوره‌های فولادسازی‌ها یکی از قطعات نسوز حساس و حجیم است که در بیشتر فولادسازی‌های کشور مورداستفاده قرار می‌گیرند. در گذشته برای پوشش سنتر دلتاهای سقف کوره‌ها، از آجر ویژه استفاده می‌شد که از حدود ۱۵ سال پیش استفاده از دلتاهای منولیتیک شده به‌طور گسترده رایج شد و با این تغییر، طول عمر دلتاها بسته به نوع فولادسازی‌ها چندین برابر شده است.

شرکت صنایع نسوز توکا در راستای تامین نسوزهای واحدهای صنعتی اقدام به احداث یک واحد اختصاصی برای تولید دلتاهای سقف در مجاورت واحد تولید قطعات ریختنی در کارخانه صنایع نسوز توکا واقع در شهرک صنعتی سه‌راهی مبارکه کرده است. با افتتاح این طرح توسعه سالانه حدود ۵۰۰ عدد از این قطعه نسوز مهم تولید و روانه بازار مصرف می‌شود.

شرکت صنایع نسوز توکا با اجرای این طرح توسعه علاوه بر اینکه در تامین یکی از نسوزهای مهم و حساس واحدهای فولادسازی‌ها نقش مهمی ایفا کرده که منجر به افزایش درآمد شرکت می‌شود، به‌طور مستقیم ۸ نفر نیروی کار را وارد چرخه صنعت می‌کند.

تمامی مراحل طراحی، ساخت و نصب آجرهای نسوز و تجهیزات مربوطه از سوی مهندسان، تکنسین‌ها و کارگران شرکت صنایع نسوز توکا انجام‌شده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/3qj7a2