پنج‌شنبه 06 اردیبهشت 1403 - 25 Apr 2024
کد خبر: 9992
تاریخ انتشار: 1400/10/15 12:22

ضرورت بهبود تعاملات فولاد مبارکه با مشتریان

هدف فولاد مبارکه از برگزاری جلسه هم‌اندیشی با شرکای کسب‌وکار خود در سال تولید، پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها، بهبود تعاملات با تمامی مشتریان در گروه‌های مختلف و افزایش تولید است. به گزارش روابط‌عمومی شرکت فولاد مبارکه، محمد تاجمیرریاحی، مدیر فروش داخلی شرکت فولاد مبارکه در نشست هم‌اندیشی با شرکای کسب‌و‌کار فولاد مبارکه اظهار کرد: هدف ما از برگزاری این هم‌اندیشی در سال تولید، پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها، بهبود تعاملات شرکت فولاد مبارکه با تمامی مشتریان در گروه‌های مختلف و افزایش تولید است.

وی افزود: این نشست برای ارائه برنامه‌های شرکت فولاد مبارکه به مشتریان و بررسی انتظارات آنها از فولاد مبارکه، برنامه‌ریزی برای رفع نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت در برای تسهیل امور برگزار می‌شود.

نشست هم‌اندیشی فولاد مبارکه و شرکای کسب‌‌وکار این شرکت برای تسهیل در ارائه خدمات به مشتریان با حضور مدیرعامل، معاونان و مدیران فولاد مبارکه آغاز به کار کرد.

با برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده در نخستین روز این نشست قرار است تمامی مشتریان صنایع بسته‌بندی و ورق‌های فولادی رنگی از جمله قوطی‌های صنایع غذایی‌، قوطی‌های روغن نباتی، قوطی‌ روغن‌های فر‌آورده‌های نفتی و قوطی‌سازان مسائل خود را با مدیران شرکت فولاد مبارکه مطرح کنند.

در دومین روز این نشست هم‌اندیشی نیز شرکای کسب‌وکار و گروه‌های مشتریان ورق‌های فولادی و قطعه‌سازان مسائل مختلف خود را با مدیران شرکت فولاد مبارکه مطرح می‌کنند.

گفتنی است، نشست هم‌اندیشی فولاد مبارکه و شرکای کسب‌و‌کار با مدیران شرکت فولاد مبارکه در روز ۱۲ دی سال جاری با شرکای بسته‌بندی برگزار شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/3wpxx2