جمعه 24 فروردین 1403 - 12 Apr 2024
کد خبر: 3722
تاریخ انتشار: 1400/07/26 15:47

صعود سهام فولاد مبارکه برای سومین روز متوالی

فولاد، امروز در معاملات پایانی خود با رشد یک درصدی، قیمت ۱۰۶۹۰ریال را ثبت کرد. همچنین حجم معاملات امروز این سهم از تعداد ۸۰میلیون برگه سهم عبور کرد.

در پایان معاملات بورس امروز، سهام شرکت فولاد مبارکه اصفهان با رشد یک درصدی، قیمت ۱۰۶۹۰ریال را ثبت کرد و بین نمادهای پرتراکنش امروز قرار گرفت.

سهام شرکت فولاد مبارکه اصفهان در آخرین معاملات خود، عدد ۱۰۶۳۰ریال را ثبت کرد که نسبت به روز گذشته حدود نیم درصد افزایش یافته است. همچنین با جابجایی بیش از ۸۰میلیون برگه سهم، روز بعدی معاملاتی خود را با ۱۰۶۹۰ریال آغاز خواهد کرد.

در معاملات امروز فولاد، حقیقی‌ها بیش از ۳۷میلیارد تومان پول از بازار خارج کردند. میانگین حجم خرید حقیقی‌ها به بیش از ۱۴هزار واحد و حقوقی‌ها بیش از یک میلون و ۹۸۰هزار واحد رسید. همچنین میانگین فروش سهامداران به تفکیک، حقیقی‌ها بیش از ۱۸هزار واحد و حقوقی‌ها ۵۵۹هزار واحد بود.

ارزش معاملات امروز فولاد از رقم ۸۵میلیارد تومان عبور کرد. همچنین ۴۱درصد از سهام شرکت فولاد مبارکه اصفهان را حقیقی‌ها و ۵۹درصد را حقوقی‌ها خریداری کردند. از سوی دیگر، ۶۸میلیون برگه سهم (۸۵درصد) را اشخاص حقیقی و بیش از ۱۲میلیون برگه سهم (۱۵درصد) را کدهای حقوقی به فروش رساندند.

فولاد برای سومین روز متوالی، در مدار صعودی باقی ماند.

 

منبع: اقتصاد آنلاین


کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/4yanj4