پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
کد خبر: 14981
تاریخ انتشار: 1401/02/04 06:58

شرکت اشناب نمایندگی اصلی گیربکس فلندر و کوپلینگ در ایران

گیربکس کوپلینگ را می توان یکی از پرکاربردترین قطعات مصرفی در تولیدی ها و صنایع معرفی کرد. اکنون واحدهای زیادی برای پیشبرد امور خود نیازمند گیربکس کوپلینگ بوده و از آن کمک می گیرند. یکی از تاثیرات کلی این قطعه، بازدهی بیشتر سیستم است.

 سیستم های انتقال گشتاور از جمله سیستم هایی هستند که نیاز شدید به این قطعه احساس می کنند. چرا که گیربکس کوپلینگ ، نقش مهمی را در انتقال گشتاور ایفا می کند. شفت و پروانه دو نمونه از قطعاتی هستند که با وجود کوپلینگ به چرخش در می آیند. همچنین گیربکس کوپلینگ منجر به محور کردن شفت پمپ و موتور شده و برای اینکه بهترین عملکرد را از خود نشان دهد، نیازمند کیفیت بالایی است. وگرنه صدمات جدی به موتور وارد خواهد کرد.

گیربکس کوپلینگ دنده ای

انواع گیربکس کوپلینگ

در یک بررسی کلی متوجه شدیم که اگر حضور نمایندگی گیربکس فلندر نباشد، امکان انتقال قدرت و گشتاور هم از قطعه ای به قطعه دیگر وجود نخواهد داشت و این یعنی عدم حرکت و بروز یک اختلال جدی در دستگاه های مختلف. اما با وجود این گیربکس، اتفاقات بهتری رخ داده و در نهایت کارکرد موثرتری را از دستگاه ها و ابزارهای مختلف شاهد خواهیم بود. حال موضوع دیگری که در ادامه می خواهیم به آن بپردازیم، بررسی انواع گیربکس کوپلینگ است که عبارتند از:

گیربکس کوپلینگ انعطافی

گشتاور لازم از یک شافت به شافت دیگر توسط این گیربکس انتقال می یابد. استفاده از این قطعه، زمانی اهمیت می یابد که شافت ها در وضعیت نامرتب قرار داشته باشند. از مهمترین تاثیرات این گیربکس هم می توان به عدم لرزش و یا کاهش آن و همینطور کم کردن سروصدا اشاره کرد.

گیربکس کوپلینگ صلب

این قطعه در اتصالات ضد زنگ فولادی مورد توجه قرار گرفته و با آثاری مثل فرسودگی به مقابله می پردازد. ضمنا پیچ ها به لطف وجود این گیربکس، محکم سر جای خود باقی مانده و شل نمی شوند.

کوپلینگ زنجیره ای

نیرو بین دو شافت از طریق گیربکس کوپلینگ زنجیره ای انتقال یافته و این انتقال نیرو به سرعت انجام می گیرد.

کوپلینگ دنده ای

این قطعه دارای دندانه های مخروطی شکل بوده و دو شافت را به هم اتصال می دهد.

غلافی

کوپلینگ غلافی را می توان یکی از مهمترین انواع این قطعه محسوب نمود. قطعه فوق حاوی لوله هایی است که در سوراخ این لوله، کلیدهایی به منظور انتقال گشتاور تعبیه شده اند.

مخروطی

کوپلینگ مخروطی، فشرده بوده و منجر به انتقال بیشترین سطح گشتاور خواهد شد. این قطعه از جنس استیل برخوردار بوده و مانند یک سپر، بارهای شوک را جذب می سازد. با این کار، مانع از سایش قطعات دیگر در تجهیزات مختلف می گردد. فقط نکته مهم اینکه کوپلینگ مخروطی جهت کارکرد صحیح نیاز به روغنکاری منظم دارد.

موف

این قطعه از جنس چدن بوده و به کمک پیچ و مهره های فولادی به هم اتصال می یابد. از قابلیت های خوب آن می توان به امکان مونتاژ این قطعه اشاره کرد.

فلنجی

جای این قطعه در میان شافت های چرخان بوده و فقط برای شافت هایی که تراز شده اند، قابل استفاده است.

خرید گیربکس کوپلینگ

کوپلینگ و کاربردهای آن

گیربکس کوپلینگ در بخش های مختلف مورد توجه و کاربرد قرار گرفته است. در ادامه نگاهی خواهیم داشت بر کاربردهای رایج این قطعه که عبارتند از:

·        از تجهیزات در مقابل اضافه بار محافظت می کند.

·        انتقال را به صورت تدریجی و اصولی انجام داده و از انجام ناگهانی این کار جلوگیری خواهد کرد.

·        منجر به افزایش انعطاف پذیری مکانیکی خواهد شد.

·        در زمینه انتقال موتور به پمپ نیز موثر واقع می گردد.

·        در تجهیزات دوار استفاده شده و خاصیت ارتعاشی آنها را عوض می کند.

·        در بخش درایور مورد استفاده قرار گرفته و منجر به ایجاد اتصال در این بخش خواهد شد.

خرید گیربکس کوپلینگ از نمایندگی

حال پس از آشنایی با این قطعه، نوبت میرسد به آشنایی با مسیرهای مناسبی که شما را به این محصول سوق می دهند. بهترین مسیر جهت خرید و سفارش این محصول، نمایندگی است. نمایندگی ها دارای اعتبار بیشتری بوده و شما را در وضعیت بهتری از خرید قرار می دهند. در ضمن امکان خرید قطعات اصل و برند از نمایندگی، به مراتب بیشتر است.

اشناب، نمایندگی اصلی گیربکس کوپلینگ در کشور

قصد داریم تا یکی از نمایندگی های مجاز گیربکس را خدمت شما معرفی نماییم. شرکت اشناب ، تامین کننده انواع قطعات صنعتی از جمله کوپلینگ در ایران بوده و دارای دفاتر در کشورهای ترکیه و اسلوونی می باشد. لذا امکان تهیه قطعات اصل و درجه یک از طریق این مجموعه، به طور کامل در اختیارتان خواهد بود. در این شرکت، قطعات مربوط به برترین برندهای دنیا تامین شده و در صورت درخواست، تقدیمتان خواهند شد. برندهایی مثل فلندر، بونفیلیولی، رول استار و غیره همگی قابل ارائه از این شرکت می باشند. بنابراین خیال شما از بابت کیفیت قطعات، آسوده خواهد بود.

راه های ارتباطی با شرکت

شما مشتریان عزیز می توانید از طریق این راه های ارتباطی، درخواست های خود را با کارشناسان فروش در میان گذاشته و در کوتاه ترین بازه زمانی، سفارشات خود را تحویل بگیرید:

1.      تلفن: 02188326357

2.      فکس: 02188825944

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/3gdko9