جمعه 10 فروردین 1403 - 29 Mar 2024
کد خبر: 840
تاریخ انتشار: 1400/06/08 21:30

شاسی بلند جذاب کیا از راه رسید / قیمت معادل ۷۹۰ میلیون تومان

کیا قیمت و مشخصات سورنتو مدل ۲۰۲۲ را منتشر کرد. تغییرات این خودرو شامل افزایش ملایم قیمت پایه و افزوده شدن مدل‌های جدید به این خانواده به خاطر تقاضای بالاست. همچنین شاهد عرض‌اندام سورنتو پلاگین هیبریدی ۲۰۲۲ نیز هستیم که اوایل این ماه تولیدش اعلام شده بود.

در بخش ظاهری تغییرات چندانی رخ نداده و تنها مورد قابل‌ذکر لوگوی جدید کیاست که در سایر محصولات نیز بکار رفته و طراحی مدرن‌تر و سطح بالاتری دارد.

کیا همچنین پکیج ایکس لاین را در دسترس تریم های سورنتو EX و S نیز قرار داده است. مدل هیبریدی این شاسی‌بلند نیز دارای قوای محرکه چهار چرخ محرک به همراه رینگ‌های ۱۹ اینچی برای تریم EX است. یک نمایشگر لمسی جدید ۱۰.۲۵ اینچی با ناوبری و سیستم‌های تلماتیک نیز به‌صورت استاندارد در تریم S و به بالا نصب شده است.

مدل فول SX پرستیژ سورنتو ۲۰۲۲ همچنین به صندلی‌های قابل تنظیم در ۱۴ جهت مجهز شده است. صندلی‌های کاپیتانی عقب نیز دارای گرم‌کن هستند.

خب حالا به مهم‌ترین بخش یعنی قیمت می‌رسیم. کیا سورنتو ۲۰۲۲ هم‌اکنون قیمت ۲۹۴۹۰ دلاری (معادل ۷۹۰ میلیون تومان) برای مدل پایه LX FWD دارد که ۱۰۰ دلار بیشتر از مدل سال پیش است. انتخاب سیستم چهار چرخ محرک قیمت ۱۸۰۰ دلاری داشته درحالی‌که این سیستم با پکیج ایکس لاین ۲ هزار دلار بیشتر را طلب می‌کند. همچنین مدل ایکس لاین EX AWD حدود ۳۷۰۰ دلار گران‌تر از نسخه دیفرانسیل جلوی همین تریم است.

به قیمت‌های یاد شده باید ۱۱۷۵ دلار هزینه‌های تحویل را نیز اضافه کرد. موضوع جالب اینکه کیا فعلاً قیمت مدل پلاگین هیبریدی سورنتو را اعلام نکرده است. این قوای محرکه برای تریم های SX و SX پرستیژ قابل انتخاب است.

 

منبع: پدال


کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/4p5er2