سه‌شنبه 28 فروردین 1403 - 16 Apr 2024
کد خبر: 17319
تاریخ انتشار: 1401/03/17 07:33

سکه کانال عوض کرد

بازار طلا و سکه در صبح دومین روز معاملاتی هفته در ادامه روند نزولی خود به تاثیر از کاهش قیمت دلار در بازار آزاد، کاهش قیمت انواع سکه را تجربه می کند؛ به طوریکه قیمت سکه امامی با ۵۰ هزار تومان کاهش روبرو بوده و مجددا به کانال ۱۴ میلیون تومان بازگشته است.

صبح امروز، قیمت اونس جهانی با نرخ ۱۸۴۳ دلار و ۹۱ سنت ثبت شده است. بازار طلا و سکه تحت تاثیر روند کاهشی قیمت دلار در بازار آزاد که از روز گذشته آغاز شده، کاهش قیمت انواع سکه را تجربه می‌کند. این در حالی است که سکه گرمی با ۵۰ هزار تومان افزایش قیمت روبرو بوده و نرخ نیم سکه تا این لحظه از معاملات بدون تغییر باقی مانده است. 

به این ترتیب سکه امامی تا این لحظه  ۱۴ میلیون و ۹۹۰ هزارتومان قیمت خورده است. این سکه روز معاملاتی گذشته با قیمت ۱۵ میلیون و ۴۰ هزارتومان معامله می‌شد که کاهش قیمتی نزدیک به ۵۰ هزار تومان را نشان می‌دهد.


همچنین نیم سکه در این ساعت از معاملات با قیمت ٨ میلیون و ۵۵۰ هزار تومان معامله می‌شود که نسبت به قیمت روز معاملاتی گذشته، تغییری قیمتی نداشته است.

ربع سکه با قیمت ۵ میلیون و ۵۰۰ هزارتومان ثبت شده است که در مقایسه با قیمت روز گذشته معادل ۵ میلیون و ۵۹۰ هزار تومان، کاهش قیمتی نزدیک به ۹۰ هزار تومان داشته است.

هر سکه گرمی نیز معادل ۳ میلیون و ۵۰ دهزار تومان ثبت شده که نسبت به قیمت آن در آخرین روز معاملاتی هفته گذشته برابر با ۳ میلیون تومان، ۵۰ هزار تومان افزایش قیمت را ثبت کرده است.


حباب سکه چقدر است؟

به این ترتیب هر سکه امامی یک میلیون و ۴۲۲ هزارتومان، نیم سکه، یک میلیون و ۷۶۳ هزار تومان، ربع سکه، دو میلیون و ۱۰۴ هزار تومان و هر سکه یک گرمی، یک میلیون و ۳۷۷ هزار تومان حباب دارد.
منبع: اقتصاد آنلاین


کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/4v5756