سه‌شنبه 04 اردیبهشت 1403 - 23 Apr 2024
کد خبر: 6377
تاریخ انتشار: 1400/09/01 17:36

سود خوب نصیب این سهامداران شد+ جدول

امروز معامله‌گرها ۱۴۰میلیارد تومان سهام بانک ملت خرید و فروش کردند، بیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه محصولات شیمیایی تعلق داشت و ۱.۸درصد از کل سهام توسعه سامانه ی نرم افزاری نگین معامله شد.

روز جاری در مجموع حدود سه هزار و ۹۸۰میلیارد تومان سهام خرید و فروش شد که پنج نماد «وبملت»، «خبهمن»، «شبندر»، «توسن» و «فولاد» به ترتیب در رتبه اول تا پنجم لیست بیشترین ارزش معاملات سهام قرار گرفتند.

در سومین روز هفته معادل ۱۴۰میلیارد تومان سهام بانک ملت دست به دست شد، گروه بهمن پس از معاملاتی به ارزش ۸۴میلیارد تومان دوم شد و سهام پالایش نفت بندرعباس نیز به جایگاه سوم معاملات رسید.

بیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه «محصولات شیمیایی» تعلق داشت به طوری که ۵۷۰میلیارد تومان فقط در این بخش جابجا شد، گروه «خودرو و ساخت قطعات» با معاملات ۳۳۰میلیارد تومانی دوم شد و «بانک‌ها و مؤسسات اعتباری» در جایگاه سوم قرار گرفت.

امروز ۱.۸درصد از کل سهام توسعه سامانه نرم افزاری نگین (توسن) معامله شد، ۱۰نماد برتر سهم ۱۸.۸درصدی از کل داد و ستدها داشتند، ارزش معاملات در یک سهم به بیش از ۱۰۰میلیارد تومان رسید و نصف ارزش کل معاملات نیز به ۵۳نماد نخست اختصاص داشت.

منبع: اقتصاد آنلاین

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/2a9yk4