چهارشنبه 08 فروردین 1403 - 27 Mar 2024
کد خبر: 2066
تاریخ انتشار: 1400/07/04 19:37

سهامدارانی که امروز بیشترین سود را داشتند کدامند؟( ۴ مهر)

امروز سهامداران شرکت‌های سامان گستر اصفهان، پلاسکوکار و عمران و توسعه فارس در بورس و معامله‌گران شرکت‌های داروسازی کاسپین تامین، قند شیروان قوچان و بجنورد و آ س پ در فرابورس بیشترین سود را کسب کردند.

شاخص بورس در جریان معاملات امروز بورس با رشد ۲هزار و ۶۰۱واحدی در ارتفاع یک‌میلیون و ۴۲۴هزار و ۷۱۹واحد قرار به کار خود پایان داد و بیش از ۵میلیارد و ۵۸۲میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر ۴هزار و ۸۰۶میلیارد تومان در بیش از یک میلیون و ۹۸هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.

بر این اساس سهامداران شرکت‌های سامان گستر اصفهان، پلاسکوکار و عمران و توسعه فارس بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار داشتند و در مقابل دارندگان سهام شرکت‌های گروه صنعتی ملی، پارس الکتریک و معدنی دماوند بیشترین افت را تجربه کردند.

این گزارش می‌افزاید: در بازارهای فرابورس ایران با معامله ۲میلیارد و ۷۸۷میلیون ورقه به‌ارزش ۳۲هزار و ۷۶۶میلیارد تومان در ۶۶۶هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) ۵۱واحد افت کرد و در ارتفاع ۲۰هزار و ۸۰۶واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های داروسازی کاسپین تامین، قند شیروان قوچان و بجنورد و آ س پ بیشترین رشد را داشتند و شرکت‌های بیمه اتکایی ایرانیان، توسعه فناوری اطلاعات خوارزمی و صنایع غذایی مینو شرق بیشترین کاهش قیمت را داشتند.

 

 

منبع: تسنیم


کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/2remb4