سه‌شنبه 07 فروردین 1403 - 26 Mar 2024
کد خبر: 6296
تاریخ انتشار: 1400/09/01 01:00

سرمایه گذاری ۴ میلیارد تومانی گهرزمین در سیرجان

شرکت گهرزمین در راستای مسئولیت های اجتماعی خود در شهرستان سیرجان، دو باب مدرسه ۱۲ کلاسه با سرمایه گذاری ۴۰ میلیارد ریال احداث خواهد کرد.

امروز صبح عملیات احداث مدرسه ۱۲ کلاسه در بلوار ولایت با مساحت ۱۳۱۰ مترمربع و سرمایه گذاری ۲۰ میلیارد توسط این شرکت آغاز شد.

مسئولیت پذیری گهرزمین در قبال مردم سیرجان

محمدرضا خضری پور؛ عضو هیات مدیره و معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی گهرزمین با تاکید بر انجام مسئولیت های اجتماعی از سوی این شرکت گفت: هیات مدیره و مدیرعامل شرکت گهرزمین به این اصل اعتقاد دارند که باید نسبت به ایفای مسئولیت های اجتماعی خود در سطح شهرستان سیرجان پیگیر باشیم و در این رابطه در بحث های درمانی و فرهنگی نیز اقداماتی صورت گرفته است. در موضوعات آموزشی نیز برنامه هایی در دستور کار است تا این شرکت بتواند مسئولیت های اجتماعی خود را به بهترین نحو اجرا کند و در این راستا ساخت دو مدرسه ۱۲ کلاسه را در دستور کار قرار داده است. امروز عملیات اجرایی یکی از این مدارس آغاز شده و امید است با مساعدت هیات مدیره و مدیرعامل محترم اقدامات دیگری در حوزه آموزشی داشته باشیم.

وی خاطر نشان کرد: شرکت گهرزمین وظیفه خود می داند که مسئولیت خود را در برابر مردم فهیم و ارزشمند سیرجان ایفا نماید.

شاهد اقدامات بسیار خوبی از سوی گهرزمین هستیم

سهراب بهاالدینی، فرماندار شهرستان سیرجان با اشاره به اقدامات شرکت گهرزمین در این شهرستان گفت: با رویکرد فعلی مجموعه گهرزمین، شاهد اقدامات بسیار خوبی از سوی این شرکت در سطح شهرستان هستیم. این شرکت در حوزه احداث جاده های روستایی و فعالیت های فرهنگی همچون تجلیل از مولفین و کتابداران شهرستان نیز ورود پیدا کرده است.

وی افزود: یکی از مشکلات شهرستان سیرجان کمبود فضای آموزشی است و طی صحبت هایی که با مدیران این مجموعه صورت گرفت، مقرر شد چندین مدرسه در شهرستان سیرجان توسط گهرزمین احداث شود. امروز شاهد آغاز عملیات احداث یکی از این مدارس در بلوار ولایت هستیم. امیدواریم با توجه به دیدگاه این مجموعه که منشا خدمات بسیاری در سطح کشور،‌ استان و بخصوص جنوب استان بوده، بتوانیم در حوزه مسئولیت های اجتماعی از ظرفیت های این شرکت در راستای رفع مشکلات در شهرستان سیرجان به ویژه در بحث آموزشی و فضای آموزشی استفاده کنیم.

باهمراهی گهرزمین، مشکل فضای آموزشی سیرجان رفع می شود

اکبر محیاپور؛ رئیس آموزش و پرورش شهرستان سیرجان با قدردانی از اقدامات آموزشی شرکت گهرزمین بیان کرد: تاکنون یک مدرسه در منطقه آباده سیرجان توسط این شرکت ساخته شده است که دانش آموزان این منطقه از این مدرسه استفاده می کنند. همچنین تاکنون بازسازی یکسری مدارس توسط این شرکت را داشتیم و در حال حاضر ساخت ۲ مدرسه ۱۲ کلاسه توسط گهرزمین در دستور کار قرار دارد. خوشبختانه با همت و همراهی شرکت گهرزمین مشکل فضای آموزشی در سیرجان از جمله بلوار ولایت رفع خواهد شد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/45gbo3